On ollut niin tärkeää mulle aina.
Sun rakkaus
18
403
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sitten olet mennyt muiden miesten syliin ja sänkyyn?
- Anonyymi
Koska et ole todellista
- Anonyymi
Enpä ole mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska et ole todellista
Olen todellista heti, kun lopetat nössöilyn ja pihtailun ja tulet n*ssittavaksi. Johtuuko se menopaussista/haluttomuudesta vai ulkonäöstä, ettet kehtaa olla alasti edessäni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen todellista heti, kun lopetat nössöilyn ja pihtailun ja tulet n*ssittavaksi. Johtuuko se menopaussista/haluttomuudesta vai ulkonäöstä, ettet kehtaa olla alasti edessäni?
Et vain ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavan kerran kun nähdään ehdotan tapaamista s*ksin merkeissä. Tehnyt jo pidempään mieli k*llia.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavan kerran kun nähdään ehdotan tapaamista s*ksin merkeissä. Tehnyt jo pidempään mieli k*llia.
NaiseltaVery nice, jos sais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vain ole
Tai sitten sinä vain et ole haluttava. Sitäpaitsi tulisit heti jo riisuessa, niin ei viitsi edes vaivautua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten sinä vain et ole haluttava. Sitäpaitsi tulisit heti jo riisuessa, niin ei viitsi edes vaivautua.
No onneksi sitä hetkeä ei tule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi sitä hetkeä ei tule
Joo, jaksais alkaa lattioita luuttuumaan tollasen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos noista pitää valita niin ulkonäöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olis yllättynyt vaikka noin kävisikin. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos noista pitää valita niin ulkonäöstä.
Kannattaakin miettiä kaikki kauhuskenaariot
Ja miedä loputkin motivaatot nähdä just töille
Missä on sun tahtobjactaidoit rohkaista
Eikö mitää positiivista sanottavaa
En ihmettele jos sua ei haluta nähä
Oot nii nega.
Jos hermostuttaa nii suu kiinni ainaki.
Ettei mölinät ja sammakot ja muut loukkaukset pelota toista pois.
Tollei et et ainakaan saa ketään
Sivusta
- Anonyymi
Joopa joo
- Anonyymi
Niin sinunkin rakkaus on ollut aina tärkeää ja se on antanut minulle energiaa ja hyvää mieltä ja sen takia on ollut kiva mennä töihinkin kun sut nään...
- Anonyymi
Niin, hän näkee minut töissä, mutta minä enää harvoin töissä ollessani. Hänen vuoksi ajelin taas toimipisteen ohi... Hullaantuneen olotilani lisäksi sekoittaa navigaattorinkin tämä rakkaus.
- Anonyymi
Samoin sun rakkaus mulle❤️🥱✨
- Anonyymi
❤️
👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1753619Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332834Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.12726Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem572682Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️252579Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k172559Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872016Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1721988Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91968Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31703