Jesaja 42
3 Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.
särkynyt ruoko
6
154
Vastaukset
- Anonyymi
Nii varmaan joo.
- Anonyymi
joo niin varmaan kin joachim joo sillä näin nimittäin
- Anonyymi
Kaunis kuvaus siitä, miten Jumala pitää heikoista uskovistaan huolen.
- Anonyymi
Lohduttavaa.
- Anonyymi
Ainakin minun elämässä on käynyt niin, nuorena jouduin raiskatuksi nukkuessani, minut huumattin ja raiskattiin.
Jumala ei minua kuitenkaan ole jättänyt, vaan kantanut tähän päivään asti. Kiitos Hänelle, särkynyttä ruokoa Hän ei muserra.- Anonyymi
Kiitos kokemuksen jakamisesta. Karmea kohtalo. Lohdullista kuulla, että Jumala ei silti ole hylännyt. Hän on erityisesti juuri heikkojen Jumala, särjettyjä sydämiä Hän lohduttaa ja heikoille Hän suo avun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741