Sitä ettet lopulta mitään halunnut muuta kuin etäältä
Vaikea on ollut hyväksyä
28
463
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan miestäni.
- Anonyymi
Ja silti täällä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti täällä 🤣
Kaipaan häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaan häntä.
Kerro lisää näille samantasoisille naisena esiintyen, niin saavat päivän doussinsa ehtaa sanoko mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaan häntä.
Kaipaan miestäni. Mikä siinä on pahaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai täällä omaa miestä kaivata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Omalle miehelle soitetaan tai otetaan muuten yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä, jos hän on vaihtanut maisemaa tai hiippakuntaa.
- Anonyymi
Ehkä kuvittelit kaiken niin kuin minäkin? Ei halunnut edes etäältä.
- Anonyymi
Ollaanko juteltu meistä irl? Jos ei, niin ohi!
- Anonyymi
Menin lukkoon, tunsin liian syvästi ja tunnen edelleen. Kaikki ei ole aina sitä mitä näyttää. 💔
- Anonyymi
Mutta jouduin kärsimään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jouduin kärsimään
En tiennyt että sinullakin on tunteita minua kohtaan.
- Anonyymi
Minä haluaisin sen naisen omaksi ja ihan lähelle, mutta olen liian arka. En uskalla näyttää itseäni hänelle, enkä toisaalta halua naamioitua.
- Anonyymi
Miten niin näyttää itseäsi? Kai hän on jo nähnyt sut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin näyttää itseäsi? Kai hän on jo nähnyt sut.
Ei ole nähnyt semmoisena kuin olen. Pelkään että mitä jos hän on varattu tai ei ota minua lämmöllä ja rakkaudella vastaan.
- Anonyymi
Onneksi olimme etäällä kun mies paljastiki et oli valehdellut olevansa 2m ja onkin vain tumppi.
Säästin ainakin sydänkohtaukselta
Näkemisen yhteydessä .
Tämä niin 30 cm heitto pituuden tarkkuus tiedoissa
Särki suurimman unelman ikinä.
Häntä mitä rakastin ei ole olemassa.
Olinkin vain ihan yksin se pitkä ihminen 😭💔
Pitkä nainen .- Anonyymi
Onko sinulla palstaäijä kenties pieni kompleksi tämä sinun pituutesi? Rivien välien lukeminen ei ole mitään rakettitiedettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla palstaäijä kenties pieni kompleksi tämä sinun pituutesi? Rivien välien lukeminen ei ole mitään rakettitiedettä
Mulla naisella on tarve kirjoittaa elämäni yhdestä
Kamalimasta hetkestä iman että mua kiusataan joksikin mitä en ole . Hyödyn kun käsittelen asiaa.
Tämä ei ole sun ja sun mielikuvitus kavereiden palsta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla naisella on tarve kirjoittaa elämäni yhdestä
Kamalimasta hetkestä iman että mua kiusataan joksikin mitä en ole . Hyödyn kun käsittelen asiaa.
Tämä ei ole sun ja sun mielikuvitus kavereiden palstaMitä saat iso mies siitöä että larppaat elämänkoulupopulalle tällaista kiusattua naista? Ota tutti pois suusta ja kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä saat iso mies siitöä että larppaat elämänkoulupopulalle tällaista kiusattua naista? Ota tutti pois suusta ja kerro
Miks sä näät miehiä siellä missä niitä ei oo
Ei ne sun mielikuvitus miehet tuu tänne palstalle vaikka huutaisit niitä Jumalan nimeen
Oot harhoissai vanha täti ihminen aika hassu
Mut nii on moni muukin vanhus.
Mä lähden palstalta
Saat kiusata muita jatkossa.
Ja luulla lluulojasi
Sulle ei voi puhua eikä keskustella
Kun ei mene perille .. ei oo kirjoitus tai keskustelu taitoja Eikä varsinkaan luetun ymmärtämisen kykyä.
mikä lie aivovamma. Älykkyys -50
Toivottavasti saat eräs kiksit ku kiusaat naisia joka päivä.Suomes on onneksi
Muitakin paikkoja kirjoittaa ku tää paskasivu.
Nyt riitti kiusaaminen .
- Anonyymi
H
Ö
P
Ö
T
Y
S
T
Ä
.- Anonyymi
No nyt on hommat isollaan, tykkään 😘
Ja ihan lähitykkäisin, vierihoitoa kaipaisin 🫂
- Anonyymi
minusta kukaan terve ei halua näin mitään eikä yleensä kyllä onnistukaan. tykkään deittsilla kunnes löytyy joku erityinen.
- Anonyymi
Älkää kuunnelko näitä trollauksia
- Anonyymi
Halusin ja yritinkin mutta ei hän reagoinut oikein mitenkään joten annoin sitten olla. Ei voi ikuisesti vihjailla yksin.
- Anonyymi
Ei kiinnostanut, ho rot h¤roilkoon omissa oloissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405745
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2354968Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?744936Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️474630Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k274456Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1613841- 1253337
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273092Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233085Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42321