Sori vaan, jos kopioin ja muokkaan teidän kirjoituksenne, sillä nämä ovat hyviä ja tämä aihe on muuten huolestuttava. Puhun eräälle henkilölle näin;
Pitääkö lapsuudessa sinun käskeä naapurin lasta antamatta mehujään yhdelle henkilölle ja muut saavat niitä? Tuota kutsutaan ulkopuolelle jättäminen!
Luottamuspula voi syntyä, jos käyttää ns ystäviä hyväkseen pelinappuloina eikä ole sen parempaa puolustusta, kuin sanoa, että ”enhän minä teistä ole puhunut”. Luottamuspula viittaa siihen, että olet valehdellut suut ja silmät täyteen ja ihmisten ei tarvitsekaan hyväksyä sitä, että heidän rooli on ollut lähinnä shakkinappulan arvoinen.
Kyllä sinä olet itse se kiusaaja, jos olet valehdellut silmät ja suut täyteen ja käyttänyt typeriä hovi-ihmisiäsi välikappaleina. Eiköhän sinullekin löydy juuri sopivia "ystäviä"/rikostovereita jostakin, heidän kanssaan voit punoa valheita ja juonitteluja täysin vieraista ihmisistä. Sinun sisaruksetkin ovat yksi niistä, kontrollifriikki.
Ulkopuolelle jättäminen
Anonyymi-ap
0
374
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374956Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584