Sori vaan, jos kopioin ja muokkaan teidän kirjoituksenne, sillä nämä ovat hyviä ja tämä aihe on muuten huolestuttava. Puhun eräälle henkilölle näin;
Pitääkö lapsuudessa sinun käskeä naapurin lasta antamatta mehujään yhdelle henkilölle ja muut saavat niitä? Tuota kutsutaan ulkopuolelle jättäminen!
Luottamuspula voi syntyä, jos käyttää ns ystäviä hyväkseen pelinappuloina eikä ole sen parempaa puolustusta, kuin sanoa, että ”enhän minä teistä ole puhunut”. Luottamuspula viittaa siihen, että olet valehdellut suut ja silmät täyteen ja ihmisten ei tarvitsekaan hyväksyä sitä, että heidän rooli on ollut lähinnä shakkinappulan arvoinen.
Kyllä sinä olet itse se kiusaaja, jos olet valehdellut silmät ja suut täyteen ja käyttänyt typeriä hovi-ihmisiäsi välikappaleina. Eiköhän sinullekin löydy juuri sopivia "ystäviä"/rikostovereita jostakin, heidän kanssaan voit punoa valheita ja juonitteluja täysin vieraista ihmisistä. Sinun sisaruksetkin ovat yksi niistä, kontrollifriikki.
Ulkopuolelle jättäminen
Anonyymi-ap
0
383
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802127Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3671290Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321210- 1411058
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa153929- 103876
- 45747
- 62746
- 61716
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63692