Hämeen Sanomien tiedossa on ainakin kolme henkilöä, jotka ovat kertoneet lainanneensa Wilpoloilta rahaa. Heistä kaksi kertoo, että lainan yhteydessä on peritty korkeita kuukausikorkoja. Kellään henkilöistä ei ole ollut esittää kirjallisia todisteita lainoista tai koroista.
Jouni Wilpolaa kohtaan on vuosien ajan kohdistunut verkon keskustelupalstoilla erittäin aktiivinen parjauskampanja.
Parjauskampanja ja rahan lainaaminen sekä thaimaalainen lottopeli
19
971
Vastaukset
- Anonyymi
Olipas Aloitus! Parjausta ei tainnutkaan olla?
- Anonyymi
Miten verottaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten verottaja?
Wilpoloilla on syytä salailla, joten he pakoilee ja piileskelee - itse tekemässään vankilassa.
Kuolema tulee kolkuttamaan kuitenkin ihan oikealle ovelle vain ajan kysymyksenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilpoloilla on syytä salailla, joten he pakoilee ja piileskelee - itse tekemässään vankilassa.
Kuolema tulee kolkuttamaan kuitenkin ihan oikealle ovelle vain ajan kysymyksenä.Miten on Wilpola, onko teitä sittenkään parjattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on Wilpola, onko teitä sittenkään parjattu?
Nyt ollaan päästy asian ytimeen. Thailotto ja rahanlainaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ollaan päästy asian ytimeen. Thailotto ja rahanlainaus.
Miten on vilpola? Vieläkö vilkas mielikuvitus lähtee laukalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on vilpola? Vieläkö vilkas mielikuvitus lähtee laukalle?
Tälläsellä intohimolla kun tätä asiaa täällä kirjoitellessa pusket, varmasti ollut oma lehmä ojassa! Myönnä että olit wilpolan kanssa samoissa hommissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläsellä intohimolla kun tätä asiaa täällä kirjoitellessa pusket, varmasti ollut oma lehmä ojassa! Myönnä että olit wilpolan kanssa samoissa hommissa!
Katso Wilpoloiden residenssi https://www.facebook.com/share/v/1D68Y6KGyP/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso Wilpoloiden residenssi https://www.facebook.com/share/v/1D68Y6KGyP/
Upea kartano.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upea kartano.
RAHANPESU tarkoittaa sitä, että rikollisen eli ”likaisen” rahan alkuperää häivytetään tavalla tai toisella, yleensä monimutkaisen ketjun kautta.
Rahanpesurikostapaus tarvitsee aina esirikoksen, eli rahan pitää olla laittomasti hankittua. Se voi tarkoittaa esimerkiksi veropetosta, huumausainerikosta, velallisen rikoksia, varastetun tavaran myynnistä saatua rahaa tai varastettua rahaa.
Esirikoksen tekijä on yleensä joku muu. Tyypillisissä tapauksissa rahanpesua esiintyy talous- ja huumausainerikosten yhteydessä.
”Yksinkertaisimmillaan se voi tarkoittaa sitä, että hölmöyksissään menee suostumaan siihen, että tuntematonta rahaa siirretään omalle tilille ja sitten se siirretään sieltä hetken päästä eteenpäin. Siinä pitää olla aika hölmöläinen”, Tolvanen sanoo.
Törkeässä rahanpesussa on kuitenkin kyse jo vakavammasta rikoksesta. Rahanpesu on törkeää, jos siihen liittyy yksityiskohtaista suunnitelmallisuutta tai summat ovat suuria, Tolvasen mukaan ”vähintään kymmeniä tuhansia euroja”. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RAHANPESU tarkoittaa sitä, että rikollisen eli ”likaisen” rahan alkuperää häivytetään tavalla tai toisella, yleensä monimutkaisen ketjun kautta.
Rahanpesurikostapaus tarvitsee aina esirikoksen, eli rahan pitää olla laittomasti hankittua. Se voi tarkoittaa esimerkiksi veropetosta, huumausainerikosta, velallisen rikoksia, varastetun tavaran myynnistä saatua rahaa tai varastettua rahaa.
Esirikoksen tekijä on yleensä joku muu. Tyypillisissä tapauksissa rahanpesua esiintyy talous- ja huumausainerikosten yhteydessä.
”Yksinkertaisimmillaan se voi tarkoittaa sitä, että hölmöyksissään menee suostumaan siihen, että tuntematonta rahaa siirretään omalle tilille ja sitten se siirretään sieltä hetken päästä eteenpäin. Siinä pitää olla aika hölmöläinen”, Tolvanen sanoo.
Törkeässä rahanpesussa on kuitenkin kyse jo vakavammasta rikoksesta. Rahanpesu on törkeää, jos siihen liittyy yksityiskohtaista suunnitelmallisuutta tai summat ovat suuria, Tolvasen mukaan ”vähintään kymmeniä tuhansia euroja”.Isot pimeänä maksetut thailottoa myydään valtakunnallisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot pimeänä maksetut thailottoa myydään valtakunnallisesti
Wilpoloiden thailottoa myydään valtakunnallisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilpoloiden thailottoa myydään valtakunnallisesti
Ymmärrys hoi....ympäri Suomea Janakkalasta käsin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrys hoi....ympäri Suomea Janakkalasta käsin
Niin...Kukaan työkavereista ei puuttunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin...Kukaan työkavereista ei puuttunut
Törkeä rahanpesu minimissään 4 kk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeä rahanpesu minimissään 4 kk
Voi saada enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi saada enemmän
Sutenoori Suomessa on arvostettu ammatti
- Anonyymi00027
Anonyymi kirjoitti:
Sutenoori Suomessa on arvostettu ammatti
Lopeta Wilpola
Kohta alkaa oikeudessa istunnot
- Anonyymi00028
Wilpoloiden pariskunta
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423