Tuskin oot tai ainakaan mua kaipaamassa. Ajattelen sua edelleen usein. Miksi en ajattelisi. Rakastuin sinuun silloin joskus.
Tämä palstameininki meni yli lokakuussa 2024 ja vaikka mieli on tehnyt, en ole tänne edes kurkannut sen jälkeen. Kaipa sulla on jo uudet kaipaukset ja tunteet. Itse olen sellainen harvoin ihastuja, joten en ole sua unohtanut. Enkä unohda.
Miehelle, naiselta, with🤍
Hei ihana, tulin kattoon ootko enää
19
422
Vastaukset
- Anonyymi
Hassu juttu, kun minäkin olin reilu vuoden täällä käymättä ja tultiin sattumalta tänne kurkkaamaan samaan aikaan.. 🤭Tämän täytyy olla kohtaloa. Minäkin rakastan sua. 😘
- Anonyymi
Et sinä minua rakasta vaan jotain häntä☺️😊 ellet sitten olisi oikeasti se mun ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä minua rakasta vaan jotain häntä☺️😊 ellet sitten olisi oikeasti se mun ihana.
Kuhan aikani kuluksi trollaan pöljiä täällä. Lepo vaan! ✌️
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäIhan hymyilen sulle jokunen, eli levossa ollaan 🤍☺️.
- Anonyymi
Ihanaa 🤍 Ihan ihkuu palstailla pitkästä aikaa
- Anonyymi
Olenhan minäkin tässä ihmetellyt kun ei sinua ole näkynyt, mutta nythän siihen tuli selitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenhan minäkin tässä ihmetellyt kun ei sinua ole näkynyt, mutta nythän siihen tuli selitys.
Kenelle vastasit? Aplleko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle vastasit? Aplleko?
Vastasin ensimmäiselle kommentoijalle. Se nyt pitäisi olla selvää kun sille vastasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin ensimmäiselle kommentoijalle. Se nyt pitäisi olla selvää kun sille vastasin.
Ei täällä ole mitään selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, siitä lähti noita vastauksia välistä niin meni solmuun,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täällä se selvää, että ensimmäisen kommentoijan alla on kaikki nämä viestit tähän saakka. Niitä ei ole aplle osoitettu. Onko teillä silmissä jotain vikaa vai olleet liian lähellä matuja liian kauan niin järki on itseltännekin paennut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täällä se selvää, että ensimmäisen kommentoijan alla on kaikki nämä viestit tähän saakka. Niitä ei ole aplle osoitettu. Onko teillä silmissä jotain vikaa vai olleet liian lähellä matuja liian kauan niin järki on itseltännekin paennut?
Sinä olet mustasukkainen kun muita naisia tulee tänne sinun reviirille ja siksi hermoilet täällä. Älä yllytä. Saatan jäädä pariksi vuodeksi ihan sinun kiusaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet mustasukkainen kun muita naisia tulee tänne sinun reviirille ja siksi hermoilet täällä. Älä yllytä. Saatan jäädä pariksi vuodeksi ihan sinun kiusaksi.
Ole siinä sitten ja mistä päättelit minun nainen olevan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reviirin merkkaaminen unohtui 🙈 Siitä tulikin mieleen yksi dokumentti jossa oli kaksinaamainen ja kyttyräinen kameli. Olipa visto, miten joku voi ollakin niin... kaksinen. Ihan omatunto soimais, hyi.
- Anonyymi
Jaahas..
- Anonyymi
Jep jep, vastaus lähtee tästä..
- Anonyymi
Nyt vastaan aplle enkä ensimmäiselle kommentoijalle. Ihmettelen vaan miten heikkolaatuinen on aloituksesi. "Rakastuin sinuun silloin joskus" sanot. Miten voit olla noin afganistanilaisen vuohipaimenen tasolla ettet voinut edes sitä sanoa selvästi koska rakastuit. Onko jotenkin hauskaa olla noin imbesilli?
- Anonyymi
Jaa, varo ettei verisuoni katkea päästä kun noin keuhkoot. 🤍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405585
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234551Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364494Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?724315Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264282Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603775- 963162
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.203045Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273031Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102150