Ihastumisen merkkejä?

Anonyymi-ap

Ilmeneekö ihastuneella levottomuutta käytöksessä, esim. liikkuu tilassa edestakaisin jossa on ihastuksensa kanssa?

16

606

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedän pari ihmistä, jotka tekee tuota ilman ihastumistakin. Ei siis mikään varma merkki.

• Anonyymi

Kyllä 😄

• Anonyymi

Pyörin ympyrää hokien rakasrakasrakas, ei ihme jos pidetään vähän erikoisena

• Anonyymi

🤣👍

• Anonyymi

Teen juuri tuota ja olen ihastunut. En tiedä miksi,varmaan luulee että välttelen 🤣

• Anonyymi

Vähän tarkemmin voisit kertoa tuosta liikkumisesta? Onko mitään muita "oireita"? Äkkiseltään ei kuulostaisi tyypilliseltä ihastuneen käytökseltä, mutta varmasti siinä on jotain outoa jos kiinnittää sun huomion?

• Anonyymi

Jos on pikaisella pettämisreissulla ni hermostuttaa.

• Anonyymi

Jos liikkuminen tapahtuu ihastuksen katseen alla, niin onkohan tuossa tarkoituksena, ehkä tiedostamatta, esitellä vähän ”itseään”.

• Anonyymi

On 🤭

• Anonyymi

Tuota ei oikeasti muista aina ajatella. Mihin suuntaan kumartaa/pyllistää 🤔 kas siinäpä pulma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota ei oikeasti muista aina ajatella. Mihin suuntaan kumartaa/pyllistää 🤔 kas siinäpä pulma.

Kyllä ihan tahalleen vähän kumarrun oikeaan suuntaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ihan tahalleen vähän kumarrun oikeaan suuntaan

Arvasin... 😏

• Anonyymi

Mulla ainakin, mm. tänään. 🤭 Tajuan sen sit jälkikäteen.

• Anonyymi

Levottomuus on kai yleistä, mutta se saattaa ilmetä eri tavoilla. Toistuvat katseet, sanoissa sekoilu, unohtelu lienevät myös merkkejä.

• Anonyymi

Miesten/Miehen levottomuus, ramppaus siinä edessä ja se kun näkee, että siellä päässä raksuttaa koko ajan... ei varmaan mitään järkevää, mutta jotain, että mitä tässä nyt tekisi tjs. on vaan jotenkin niin söpöä :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1198
    2. 72
      1163
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      96
      905
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      792
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      733
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      34
      727
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      111
      561
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      536
    Aihe