Ilmeneekö ihastuneella levottomuutta käytöksessä, esim. liikkuu tilassa edestakaisin jossa on ihastuksensa kanssa?
Ihastumisen merkkejä?
15
519
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän pari ihmistä, jotka tekee tuota ilman ihastumistakin. Ei siis mikään varma merkki.
- Anonyymi
Kyllä 😄
- Anonyymi
Pyörin ympyrää hokien rakasrakasrakas, ei ihme jos pidetään vähän erikoisena
- Anonyymi
🤣👍
- Anonyymi
Teen juuri tuota ja olen ihastunut. En tiedä miksi,varmaan luulee että välttelen 🤣
- Anonyymi
Vähän tarkemmin voisit kertoa tuosta liikkumisesta? Onko mitään muita "oireita"? Äkkiseltään ei kuulostaisi tyypilliseltä ihastuneen käytökseltä, mutta varmasti siinä on jotain outoa jos kiinnittää sun huomion?
- Anonyymi
Jos on pikaisella pettämisreissulla ni hermostuttaa.
- Anonyymi
Jos liikkuminen tapahtuu ihastuksen katseen alla, niin onkohan tuossa tarkoituksena, ehkä tiedostamatta, esitellä vähän ”itseään”.
- Anonyymi
On 🤭
- Anonyymi
Tuota ei oikeasti muista aina ajatella. Mihin suuntaan kumartaa/pyllistää 🤔 kas siinäpä pulma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota ei oikeasti muista aina ajatella. Mihin suuntaan kumartaa/pyllistää 🤔 kas siinäpä pulma.
Kyllä ihan tahalleen vähän kumarrun oikeaan suuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihan tahalleen vähän kumarrun oikeaan suuntaan
Arvasin... 😏
- Anonyymi
Mulla ainakin, mm. tänään. 🤭 Tajuan sen sit jälkikäteen.
- Anonyymi
Levottomuus on kai yleistä, mutta se saattaa ilmetä eri tavoilla. Toistuvat katseet, sanoissa sekoilu, unohtelu lienevät myös merkkejä.
- Anonyymi
Miesten/Miehen levottomuus, ramppaus siinä edessä ja se kun näkee, että siellä päässä raksuttaa koko ajan... ei varmaan mitään järkevää, mutta jotain, että mitä tässä nyt tekisi tjs. on vaan jotenkin niin söpöä :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741