Ei ainakaan se kenet haluaisin...
Harmi kun kukaan ei minua rakasta
17
303
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi edes haluat että joku sellainen rakastaisi, jota et itse rakasta.
Waisted love sellainen.- Anonyymi
No olisi vaan kivaa jos olisi rakastettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissakin häpeää mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan perustarve ❤️ Minäkin saan tyytyä ihan vaan lähimmäisen rakkauteen. Mutta on sekin jotain.
- Anonyymi
Kuka sinua pitäisi rakastaa? Kerro tähän nimi nii soitelllaa yhyres sille miehelle ja sovitaan rehvit jos se miekkonen tykkäilee siustakkii.
- Anonyymi
Ihana ♡
- Anonyymi
Mut sua kuitenkin rakastaa ilmeisesti joku edes. Enemmän kuin monella.
- Anonyymi
En olisi niin varma. 😊
- Anonyymi
Hyvin yleinen ongelma. Rakasta silloin itseäsi.
- Anonyymi
Itseään pitää juuri tuossa tilanteessa rakastaa paljon, muistakaa ❤️🥰🪽✨🫶
- Anonyymi
Tuossa onkin jo iso ristiriita.
- Anonyymi
J nainen on rakastettava.
- Anonyymi
On. Todella.
- Anonyymi
Minua ei koskaan koko elämän aikana ole kukaan sellainen rakastanut.
- Anonyymi
...sanoo se ainoa ihminen joka salakuuntelee minua ja hakkeroi kännykkääni. En edes tiennyt näistä asioista mitään ennen sinua.
- Anonyymi
Joo ne puhuu täällä toisten suulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184356Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432862- 522491
- 271919
- 341723
- 211721
- 631677