Kun näkisin sut pitkästä aikaa mies. Ajatuskin ottaa sydämestä. Huh huh.
Miltähän tuntuisi
11
256
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on "pitkä aika"?
- Anonyymi
Reilu vuosi. Puolitoista kohta. En minä laske, tai ehkä välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilu vuosi. Puolitoista kohta. En minä laske, tai ehkä välillä.
Hui. Jaksamisia! Minulle kaksi viikkoakin on ikuisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui. Jaksamisia! Minulle kaksi viikkoakin on ikuisuus.
En ole enää tuossa vaiheessa kuin sinä. Se aika meni jo.
- Anonyymi
Nykyisin tunnnista edes ihmisiä, tutun näköisiä on monet, kysyä tohdi kun kerran jo mokannut olikin väärä tyyppi.
- Anonyymi
Hän ei ole mokannut mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole mokannut mitään.
Miksi ette ole nähneet sitten?
- Anonyymi
Nyt olisi kyllä saumaa.
- Anonyymi
Olisi aivan ihana nähdä nainen!✨❤️💫🙏
- Anonyymi
Minua alkaisi ujostuttamaan ihan kamalasti. En tiedä miten voin olla ujostelematta pakoon. Mieheltä, nukkukaa hyvin.
- Anonyymi
Hyvää yötä 🩷🥱😴
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405625
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234581Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364534Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734330Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264312Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603795- 963192
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233075Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273062Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102160