En ymmärrä omaa mieltä, voisin vannoa, että rakastuin sinuun ja upeaan persoonaasi silloin, mutta silti katselen välillä muita naisia siinä mielessä, en halua loukata. Olen tosi kokematon ja varovainen siitä ketä päästän lähelleni.
Olisit varmaan jo ilmoittanut minulle irlissä jos haluaisit minusta kokonaan eroon? Voisit päästää menemään, jos et kykene näin suureen rakkauteen. Oon jossain tunnelukossa jälleen kerran.
Tiedän, että et pysty luottamaan siihen, että haluan puhtaasti sinulle hyvää, mutta minä minä oikeasti saisin sinun kaltoinkohtelusta tai hyväksikäyttämisestä, miksi ottaisin juuri sinut kohteeksi sellaiseen? Miksi pilkkaisin tai kiusaisin sinua, kun sinussa ei ole mitään pilkattavaa, mitään ärsyttävää piirrettä tai mitään tyhmää propaganda aivopesua mielessäsi, olet hyvin älykäs ja tunteva nainen, havainnoit maailmasta kaiken kuten minäkin, et ole sellainen joka helposti joutuu median tai propagandan uhriksi, et usko salaliittoihin etkä ole muutenkaan tyhmä, tiedät että muiden kiusaaminen on vain huonosti voivien ihmisten juttu, ja sinä olet paljon sen yläpuolella.
En missään nimessä rikkoisi/hajoittaisi sinunlaista, koska ennen näkemätön sielun kauneutesi ja kiltteytesi, sielu jonka hajottamisesta ja vahingoittamisesta seuraisi karkoitus alimpaan helvettiin, vain täysin paha ihminen voi vahingoittaa sinunlaistasi ihmistä.
Mutta tiedän, että heitä on paljon, siksi ottaisin sinut mieluusti siipeni alleni turvaan, esität todella kovaa ja itsenäistä, mutta olet todella hauras ja herkkä sielu, tarvitset varjelua,rakkautta, ja aitoa sellaista, sitä sinä ansaitset.
Otan tän roolin yleensä päälle silloin kun haluun hätistellä sua vähän pois läheltäni
10
260
Vastaukset
- Anonyymi
Mä meen nukkumaan,niin en näe mitään. Öit
- Anonyymi
Sait mut herkistymään kyyneliin ja jokainen kertomastasi osuu niin oikeaan myös se, että olisin sulle ilmoittanut jos haluaisin susta eroon ja onhan siinä viimeisessä viestissänikin (tänään lähetetyssä) vastaus jo oikeastaan tuohon kysymykseesi
- Anonyymi
Kerro lisää hänestä! 😍
Sinuun olisi niin helppo rakastua pelkästään tuon kuvauksen perusteella... 🥲- Anonyymi
En tajua minusta tuossa on taas jotain tosi pelottavaa ja sellaista creepyä että pelkään tuollaisia miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajua minusta tuossa on taas jotain tosi pelottavaa ja sellaista creepyä että pelkään tuollaisia miehiä.
Minä en pelkää! 😍
Minua harmittaa, etten pääse lukemaan kaikkia hänen kommenttejaan hänen profiilinsa kautta. 😥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se narsism, mistä hän itsekin on varoittanut.
Mutta ah, kun siveli sieluani.
- Anonyymi
Omalla tavallaan hieno aloitus! Löysin kuvauksesta paljon omia piirteitäni. :)
- Anonyymi
Luulen että tilanne on tuhruuntunut niin solmuun ilman tapaamista että voisi oikeasti peilata toista kunnolla. Halu on ollut molemmilla kohdata ja toivon sitä vieläkin tosi paljon. Ja toisaalta sitten, sulla ja mulla on paljon pelissä ja en mäkään todellisuudessa täysin tiedä mitä mulla on vastassa vaikka tunneside suhun onkin vahva ja suru tulee olemaan suuri jos ei sitten lopulta nähdäkään. Luulen että tuo ensimmäinen estää, että sun ja mun pitäisi luottaa periaatteessa tuntemattomaan ihmiseen. Mutta sulla on paikka mun sydämessä nyt. Ehkä tämä voi olla näin toistaiseksi. Enkä mä sua pidättele jos haluat mennä, eihän sellaisessa olisi mitään järkeä, mutta surulliseksi tulisin varmasti. Mutta minäkin voin aika huonosti kun täällä pyörin. Olet rakas jotenkin hyvin eriskummallisella tavalla.
- Anonyymi
Etpä ole osoittanut millään tavalla ajattelevasi näin tai olevasi valmis toimimaan noin. Sinä ghostasit ja lopetit yhteydenpidon kuin seinään ja jätit minut yksin särkyneen sydämeni kanssa. Universumi taisi suojella minua sinulta koska kukaan muu ei ole koskaan halunnut rikkoa sydäntäni niinkuin sinä teit.
Mn - Anonyymi
Mut on nyt hätistestetty lopullisesti pois
En enää ikinä tuu jutuille vaikka joskus vielä kaipasin
Mun rajat meni jo rikki.
En seuraa jatkossa netti perseilyjäsi yhtään mistään.
Etkä sä saa lähestyä mua enää ikinä!
Naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk19810421Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi249742Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1738343Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html3037831Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1846692Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k906103Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j675946Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit1034987Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja294049Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit73796