Haluaisitko että meillä olisi edes ne tuttavalliset välit mitä oli ennen?
Näin unta sinusta alkuviikosta. Se oli tosi aidon tuntuinen uni ja sanoit siinä unessa, että sulla on ollut ikävä mua. Sydän ihan hakkasi kun heräsin. Tuli sellaine olo, että entäs jo sinäkin välitit enemmän kuin luulen.
Oikeasti mies
25
530
Vastaukset
- Anonyymi
En halua. En näillä tunteilla!
- Anonyymi
Naurahdin. Enemmänkin sopisi toki.
- Anonyymi
Omin tän
- Anonyymi
Omi vaan, tiedä vaikka olis.
- Anonyymi
Hyvää yötä sulle 😘 miss👩🏻🦳
- Anonyymi
Hyvää yötä mr.
- Anonyymi
Miten se on mahdollista, kun et ikinä halua tavata mua kahdestaan? 😢
- Anonyymi
Haluanpas ja aina halunnut hänet nähdä kaksin.
- Anonyymi
En voi sietää sun käyttäytymistä.
- Anonyymi
Millaista se sietämätön käytös olisi? Vähän tunnisteita pliis.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa peiliin.. Itse pystyn oman käytökseni reflektoimaan kyllä, mutta toinen ei tule vastaan yhtään missään. Sellainen on myös hyvin sietämätöntä ja erittäin huonoa kommunikointia. Ehkei hän tajua itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa katsoa peiliin.. Itse pystyn oman käytökseni reflektoimaan kyllä, mutta toinen ei tule vastaan yhtään missään. Sellainen on myös hyvin sietämätöntä ja erittäin huonoa kommunikointia. Ehkei hän tajua itse.
Munkin tilanne on sama
Et mies naktuutas et oon etäinen kaukana en huomio jne mutta en ajatellut järjestää kaikkea hänen puolestaan tai lähteä ku joku sekopää tapaamaan täysin vierasta ihmistä toiselle puolelle Suomea
Jonka käytös oli mitä oli .
(Lue Ei kovin hyvää )
Hän olikin irlissä ihan toisenlainen
Kun se mielikuva minkä olin hänestä joskus saanut
Aijemmin
- Anonyymi
Miksi torjuit?
- Anonyymi
En ole torjunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole torjunut.
Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole torjunut.
Torjuin 5-0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjuin 5-0
2-0 pikemminkin
- Anonyymi
Kyse ei ole mitä minä haluan. Sinä aloittaja tiedät mitä halusin kun välillämme ei ollut tätä hiljaisuutta.
Sinä et halunnut tai pystynyt tai kehdannut tai mitä vaan kun ehdotin yhteistä ajanviettoa.
Osaat varmasti lähestyä itse jos sinua kiinnostaa.- Anonyymi
Et kovin selvästi ehdottanut.
- Anonyymi
Tahtoisin
- Anonyymi
Ei siinä ole mitään ongelmaa:)*
- Anonyymi
Haluaisin. Toki haluaisin myös paljon, paljon enemmän.
- Anonyymi
Ollaan kavereita jooko.
- Anonyymi
Ei kaukaa kuiskaten voi pysyvää yhteyttä luoda. Tuuliko se vain olikin ...
- Anonyymi
Totta kai, ne sai usein hyvälle mielelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382396Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482020Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91956Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421671Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391408Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241046Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️67886Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62883Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119878- 67866