Hei rakas mieheni

Anonyymi-ap

Vaimosi täällä vain ilmoittaa, että oli ihan kiva päivä tänään.
Oli sentään niin paljo virtaa aamulla, kun reissu vaatteita kaivelin kaapista ja päivän kävelin sentään 8 sentin koroilla ENKÄ EDES VALITTANUT vaikka varpaat oli kyllä kipeänä.
Otin saappaat pois jalasta, kun viimisestä kaupasta tulin ulos. En saanut edes armoa, kun sanoin huoltoaseman pihalla : Voisitko tuoda minullekin kahvin?
Vastaus oli EI joten vanhana läskinä istuin takapenkillä sekä NOSTELIN JALKOJA niin sain saappaat jalkaan. Reippaasti kävelin sisälle ja TARKOITUS EI OLLUT KATSOA MIEHIÄ, mutta mies istui siinä pöydässä ja hän katsoi minua. Joten minä otin vain KAHVIN mukaan ja kävelin takaisin autoon.

Mies oli minusta tutun näköinen ja hän tuli aika nopeaa perästä ulos ja minusta näytti siltä, että hän haki jotain. Onneksi minulla oli velipoika ja äiti mukana joten minä istuin auton takapenkillä piilossa.
Onneksi turistit vielä ajoi auton siihen meidän auton eteen niin mies EI NÄHNYT MINUA!
Minä katsoin, kun mies käveli edes takasin siellä ja puhu puhelimeen sekä katseli ympärille välillä sen näköisenä, että hän hakee jotain.
Ei sieltä tullut ketään muita ulos minun jälkeen, kun tuo mies.

Oon kotona ollut jo muutaman tunnin ja ostin uusia kukkia joten istuin tuossa sekä tutkin, että mikä tuo toinen kukka on jonka ostin.
Olin ostanut KIINALAISTEN RAHAPUUN joka on paljon KAUNIIMPI mitä se RAHAPUU joka oli ex-mieheni ja meidän lapsi tappoi isänsä RAHAPUUN.

Olin ostamassa FALMINGO KUKAN ensin, koska sinä tulit jotenkin siitä mieleen. Jäin katselemaan, että olisko siellä kuitenkin jotain muita kukkia, koska minä ajattelin että se FLAMINGO KUKKA kuitenkin kuolee ja saan sen yhden kukan hinnalla 2 kukkaa.

En minä kyllä sitä miestä jäänyt ikävöimään enkä miettimään sen enempää, että mistä hän oli niin tutun näköinen.
Firma oli ainakin ihan outo, mutta minä totesin tuo mies on KÄVELEVÄ KATASTROOFFI ja minun ADHD on pientä hänen rinnalla!

2

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohdin laittaa, että enhän minä tänne ehtinyt, koska yhteys oli niin vahva jo, että EI TARVINNUT EDES NETTIÄ 🥰😘❤️💞
      Huomenna on ohjelmassa ulkonäön freesausta, sisustusta ja kaikkea muuta.

Pitäähän minun saada toimisto nurkkaus tehtyä niin voin kirjoitella mukavia, koska MINÄ ALAN KÄRÄJÖIMÄÄN KORVAUS LASKUISTA!

• Anonyymi

:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      177
      9474
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      352
      7184
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      105
      6062
    4. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      27
      4246
    5. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      171
      4094
    6. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      82
      3825
    7. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      93
      3734
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      35
      3318
    9. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      194
      3080
    10. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      17
      2744
    Aihe