Jokainen maksaa treffeillä omat safkat👍
Kyllä tasa-arvon nimissä
55
276
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pitkäkin jono pikkuäijän yksiön oven takana 🤭
- Anonyymi
Yksi muija riittää aivan hyvin🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi muija riittää aivan hyvin🙃
Äitis? Epäilemättä
- Anonyymi
Toi on hyvä 😉 kannatan!
- Anonyymi
Eikö sinulla ole rahaa tarjota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole rahaa tarjota?
Oletko sosialisti, joka haluaa tunkea aina kätensä ahkerampien ihmisten taskuille, vai horo, joka myy itseään?
- Anonyymi
Itse olen kyllä sen verran "vanhanaikainen", (vaikken vanha olekaan), että arvostan miehessä herrasmiesmäisyyttä. Toki voin maksaa myös itse, mutta se tuntuisi oudolta. 😀
- Anonyymi
Sama täällä. Eikä se ole vanhanaikaista vaan tavanomainen tapa ollut kautta aikojen 😇
- Anonyymi
Minäkin olen sen verran vanhanaikainen, että maksan naisille, jotka harjoittaa maailman vanhinta ammattia, mutta en halua sellaista naista omaksi vaimoksi. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen sen verran vanhanaikainen, että maksan naisille, jotka harjoittaa maailman vanhinta ammattia, mutta en halua sellaista naista omaksi vaimoksi. 😁
Halusit välttämättä ymmärtää sen noin että maksaisit naiselle. Tiedät itsekin fiksuna miehenä, että jos mies pyytää inelmien naisen treffeille mies maksaa ravintolalle, sen laskun, ei naiselle 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se vähän outoa että olette valmiita maksaan huorille mutta sitten kuvittelette että voitte tyhmiä naisia käyttää hyväksenne ilmatteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on selvästi palstaäijä ainakin yksi tuumailujasi peukuttava ”fani” taitaa olla se sama joka aukoo sulle päätään kun esiinkyt naisena. T naiselta sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se vähän outoa että olette valmiita maksaan huorille mutta sitten kuvittelette että voitte tyhmiä naisia käyttää hyväksenne ilmatteeksi
Sinulla on aloituksen kirjoittanut äijä aika inhorealistinen näkemys itsestäsi
- Anonyymi
Olisi varmasti viimeiset treffit sinun kaltaisen pummin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin se rakkaus nyt unohtui? Tämä kertoo kaiken naisista ja naisten rakkaudesta. Rahaa ne kaikki taittaa rakastaa. 😁 toisekseen on eri asia tarjota omalle kunppanille treffit/ruuat/juomat/aktiviteetit, mutta naiset kuvittelee, että miehillä on varaa tarjouöilla treffejö naisille , jotka köy huvinvuoksi deittailemassa, kun saa ilmaiseksi kaiken. Heillä ei ole tarkoituskaan löytää mitään miestä itselleen. Suurin osa naisista on tuollaisia. Mielummin olen sinkku ja p*neskelen ketä huvittaa.
- Anonyymi
Tiedoksi, en lähde syömään :-D
- Anonyymi
Tiedoksi ettei ehtisi ajatella syömisiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan et ajattelet syömistä muutaman tunnin välein päivässä, viikossa 35 kertaa ja vuodessa 1820 kertaa vähintään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Sinä haluat että pillu tulee kotiin asti sinun taloosi. Sinä saunotat ja pesetät pillun käytät hyväksesi ja jätät. Helppoa. Tyhmä nainen luulee saavansa miehen itselleen. Reipasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Sinä haluat että pillu tulee kotiin asti sinun taloosi. Sinä saunotat ja pesetät pillun käytät hyväksesi ja jätät. Helppoa. Tyhmä nainen luulee saavansa miehen itselleen. Reipasta.
Sitten vielä käsket naisen tuoda pussillisen ruokaa samalla. Koska olet köyhä. Sitten kun kaikki on loppu haukut naisen läskiksi ja laiskaksi. Varmistat että kaikki on loppu. Nainen ei tule takaisin. Fiksu mies. Narsisti. Käyttäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meniköhän palstaäijä vähän överiksi tämäkin graafinen feikkidialogi. Näkee kyllä mistä puutteesta kenkä puristaa
- Anonyymi
Luulis miehen itsetunnon päälle käyvän jos käyt laskua sentilleen puolittamaan ja jakamaan ravintolassa jonne olet kutsunut daamisi.
- Anonyymi
Ei tarvitse puolittaa laskua, jos molemmat maksaa omat ruokansa. Naiset tuntuu olevan järjestäen vähä-älyisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse puolittaa laskua, jos molemmat maksaa omat ruokansa. Naiset tuntuu olevan järjestäen vähä-älyisiä.
Onko sinun äiti ylpeä pojastaan kuka puhuu naisista tuohon Sävyyn ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on nolointa mitä mies voi tehdä, maksattaa naisella treffit joihin on itse naista pyytänyt. Tiedoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on nolointa mitä mies voi tehdä, maksattaa naisella treffit joihin on itse naista pyytänyt. Tiedoksi.
Juu on kyllä sellainen jälleen voi todeta, että älä soita minulle, minä soitan sinulle ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en maksa tuntemattomien ruokia ja juomia mitä nainen on vielä kun alkaa tutustuminen. Oman naisen kanssa asia on eri. Ja en edes halua mennä tuollaisen naiden kanssa treffeille, jolle treffit tuntuu noin vastenmieliseltä, että ainoa motivaattori on ilmaiset ruuat, juomat ja aktiviteetit.
- Anonyymi
Onpas tästä nyt tehty iso ongelma. Maailmassa on isompiakin ongelmia, eikä aina tarvii syödä.
- Anonyymi
Kyl se mies maksaa mulle aina treffit jne. Saa sitten itse ehkä jotakin mitä haluaa kovasti sen jälkeen.
- Anonyymi
Käyn mielummin maksullisissa naisissa. Jää kaikki turha teeskentely pois ja jää aikaa harrastaa kaikkea muuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn mielummin maksullisissa naisissa. Jää kaikki turha teeskentely pois ja jää aikaa harrastaa kaikkea muuuta.
Se on sinun asiasi, eikä siitä minulle tarvitse paasata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun asiasi, eikä siitä minulle tarvitse paasata.
Eikö sinun tarvitse paasata minulle. Kieroa touhua peittää itsensä myyminen ”rakkauden” taakse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli käytät naisiin rahaa sittenkin. Mieluummin toki itseään myyviin naisiin näemmä. Se on valinta eikä tuo liikuta naisia pätkääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli käytät naisiin rahaa sittenkin. Mieluummin toki itseään myyviin naisiin näemmä. Se on valinta eikä tuo liikuta naisia pätkääkään.
Arvostan rehellistä toimintaa. Maksan oikein mielelläni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinun tarvitse paasata minulle. Kieroa touhua peittää itsensä myyminen ”rakkauden” taakse.
Älä hyvä mies eläydy näissä banaaleissa yksinpuheluissasi siihen paljonko pihvi maksaa ravintolassa, sillä vastapäätä ei tule olemaan ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nolo uuvatti peukuttaa näille palstaäijän feikkitappeluille ja miksi? Aika katkera ajatus, se että miehen maksama ravintolalasku on yhtä kuun itsensä myyminen. Aina halunnu hampurilaisen1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies rakastaa, hän haluaa tarjota. Jos tykkään, näytän sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies rakastaa, hän haluaa tarjota. Jos tykkään, näytän sen.
Rahasta sinä tykkäät.
- Anonyymi
Kyllä vanha ruma mies maksaa kaikki maksaa tyhmä kuiva pimpparella nainen on tyhmä ja maksaa kaiken että mies saa nauttia ja nainen maksaa psykoatriansa
- Anonyymi
Oliko sinulla samantyyppisiä aloituksia vetävä äijä joku punainen lanka tässä?
- Anonyymi
kommari miettii treffeilläkin rahaa
- Anonyymi
Enemmän tämä palstaäijän paasaus vaikuttaa laita oikean vibaiselta, poika. Mutta hyvää pol politiikan toimitusta tmv sulle
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Identifioidutko sinä autuas tyty sellaiseksi vai oletko enemmän antifaaatteellinen? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Identifioidutko sinä autuas tyty sellaiseksi vai oletko enemmän antifaaatteellinen? Sivusta
Hän yritti päästä yläpuolella alapuolella vain kolme minuuttia myöhemmin. Haha
- Anonyymi
Voi maksaa omani, mutta mies, joka tekee tuosta numeron saa mun puolestani syödä yksinään. Miksi minut muuten pitäisi väkipakolla raahata ravintolaan syömään? Mä voin ihan hyvin syödä kotonanikin ja tulla sinne ravintolaan vain istumaan.
- Anonyymi
Nauraa nauraaa
- Anonyymi
Välttämättä ole ees nälkäkään😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauraa nauraaa
Minusta sinun ilo vaikuttaa tsirppa varsin teennäiseltä, mitä tulee näihin palstaäijän esityksille naureskeluun. T maturah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sinun ilo vaikuttaa tsirppa varsin teennäiseltä, mitä tulee näihin palstaäijän esityksille naureskeluun. T maturah
Ps edistystä kuitenkin että olet oppinut kirjoittamaan jopa kaksi sanaa niiden kolmen- kolmenkymmenen nauruemojin sijaan👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka on aivan liian vanha katseisiin ja pyrstökään ei ole mistään kotoisin. Jotain puhetta ollut ilmeisesti. Siellähän tuo ns perässä tulee
- Anonyymi
No jos molemmat valitsee oman ja mies maksaa👍
- Anonyymi
Mä olen kyllä maksanut miehen kahvit ja herkut. Olisi ihan kohtuullista miehen sitten käyttäytyä sen mukaisesti eikä kaipailla sellaisia jotka haluavat hyötyä
- Anonyymi
Normi asia, että mies maksaa aina kaiken.
- Anonyymi
En tiedä, miksi jaksaa hämmästyttää vieläkin minkälaisia miehiä on olemassa, jos nyt näitä kommenttien tasoa katsotaan.
Onneksi on mahdollista valita, joku muu tai olla yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382396Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482020Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91956Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421671Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391408Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241046Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️67886Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62883Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119878- 67866