Kyllä tasa-arvon nimissä

Anonyymi-ap

Jokainen maksaa treffeillä omat safkat👍

55

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko pitkäkin jono pikkuäijän yksiön oven takana 🤭

• Anonyymi

Yksi muija riittää aivan hyvin🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi muija riittää aivan hyvin🙃

Äitis? Epäilemättä

• Anonyymi

Toi on hyvä 😉 kannatan!

• Anonyymi

Eikö sinulla ole rahaa tarjota?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulla ole rahaa tarjota?

Oletko sosialisti, joka haluaa tunkea aina kätensä ahkerampien ihmisten taskuille, vai horo, joka myy itseään?

• Anonyymi

Itse olen kyllä sen verran "vanhanaikainen", (vaikken vanha olekaan), että arvostan miehessä herrasmiesmäisyyttä. Toki voin maksaa myös itse, mutta se tuntuisi oudolta. 😀

• Anonyymi

Sama täällä. Eikä se ole vanhanaikaista vaan tavanomainen tapa ollut kautta aikojen 😇

• Anonyymi

Minäkin olen sen verran vanhanaikainen, että maksan naisille, jotka harjoittaa maailman vanhinta ammattia, mutta en halua sellaista naista omaksi vaimoksi. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen sen verran vanhanaikainen, että maksan naisille, jotka harjoittaa maailman vanhinta ammattia, mutta en halua sellaista naista omaksi vaimoksi. 😁

Halusit välttämättä ymmärtää sen noin että maksaisit naiselle. Tiedät itsekin fiksuna miehenä, että jos mies pyytää inelmien naisen treffeille mies maksaa ravintolalle, sen laskun, ei naiselle 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se vähän outoa että olette valmiita maksaan huorille mutta sitten kuvittelette että voitte tyhmiä naisia käyttää hyväksenne ilmatteeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on selvästi palstaäijä ainakin yksi tuumailujasi peukuttava ”fani” taitaa olla se sama joka aukoo sulle päätään kun esiinkyt naisena. T naiselta sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se vähän outoa että olette valmiita maksaan huorille mutta sitten kuvittelette että voitte tyhmiä naisia käyttää hyväksenne ilmatteeksi

Sinulla on aloituksen kirjoittanut äijä aika inhorealistinen näkemys itsestäsi

• Anonyymi

Olisi varmasti viimeiset treffit sinun kaltaisen pummin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin se rakkaus nyt unohtui? Tämä kertoo kaiken naisista ja naisten rakkaudesta. Rahaa ne kaikki taittaa rakastaa. 😁 toisekseen on eri asia tarjota omalle kunppanille treffit/ruuat/juomat/aktiviteetit, mutta naiset kuvittelee, että miehillä on varaa tarjouöilla treffejö naisille , jotka köy huvinvuoksi deittailemassa, kun saa ilmaiseksi kaiken. Heillä ei ole tarkoituskaan löytää mitään miestä itselleen. Suurin osa naisista on tuollaisia. Mielummin olen sinkku ja p*neskelen ketä huvittaa.

• Anonyymi

Tiedoksi, en lähde syömään :-D

• Anonyymi

Tiedoksi ettei ehtisi ajatella syömisiä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan et ajattelet syömistä muutaman tunnin välein päivässä, viikossa 35 kertaa ja vuodessa 1820 kertaa vähintään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Sinä haluat että pillu tulee kotiin asti sinun taloosi. Sinä saunotat ja pesetät pillun käytät hyväksesi ja jätät. Helppoa. Tyhmä nainen luulee saavansa miehen itselleen. Reipasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Sinä haluat että pillu tulee kotiin asti sinun taloosi. Sinä saunotat ja pesetät pillun käytät hyväksesi ja jätät. Helppoa. Tyhmä nainen luulee saavansa miehen itselleen. Reipasta.

Sitten vielä käsket naisen tuoda pussillisen ruokaa samalla. Koska olet köyhä. Sitten kun kaikki on loppu haukut naisen läskiksi ja laiskaksi. Varmistat että kaikki on loppu. Nainen ei tule takaisin. Fiksu mies. Narsisti. Käyttäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meniköhän palstaäijä vähän överiksi tämäkin graafinen feikkidialogi. Näkee kyllä mistä puutteesta kenkä puristaa

• Anonyymi

Luulis miehen itsetunnon päälle käyvän jos käyt laskua sentilleen puolittamaan ja jakamaan ravintolassa jonne olet kutsunut daamisi.

• Anonyymi

Ei tarvitse puolittaa laskua, jos molemmat maksaa omat ruokansa. Naiset tuntuu olevan järjestäen vähä-älyisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse puolittaa laskua, jos molemmat maksaa omat ruokansa. Naiset tuntuu olevan järjestäen vähä-älyisiä.

Onko sinun äiti ylpeä pojastaan kuka puhuu naisista tuohon Sävyyn ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on nolointa mitä mies voi tehdä, maksattaa naisella treffit joihin on itse naista pyytänyt. Tiedoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on nolointa mitä mies voi tehdä, maksattaa naisella treffit joihin on itse naista pyytänyt. Tiedoksi.

Juu on kyllä sellainen jälleen voi todeta, että älä soita minulle, minä soitan sinulle ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en maksa tuntemattomien ruokia ja juomia mitä nainen on vielä kun alkaa tutustuminen. Oman naisen kanssa asia on eri. Ja en edes halua mennä tuollaisen naiden kanssa treffeille, jolle treffit tuntuu noin vastenmieliseltä, että ainoa motivaattori on ilmaiset ruuat, juomat ja aktiviteetit.

• Anonyymi

Onpas tästä nyt tehty iso ongelma. Maailmassa on isompiakin ongelmia, eikä aina tarvii syödä.

• Anonyymi

Kyl se mies maksaa mulle aina treffit jne. Saa sitten itse ehkä jotakin mitä haluaa kovasti sen jälkeen.

• Anonyymi

Käyn mielummin maksullisissa naisissa. Jää kaikki turha teeskentely pois ja jää aikaa harrastaa kaikkea muuuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn mielummin maksullisissa naisissa. Jää kaikki turha teeskentely pois ja jää aikaa harrastaa kaikkea muuuta.

Se on sinun asiasi, eikä siitä minulle tarvitse paasata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun asiasi, eikä siitä minulle tarvitse paasata.

Eikö sinun tarvitse paasata minulle. Kieroa touhua peittää itsensä myyminen ”rakkauden” taakse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli käytät naisiin rahaa sittenkin. Mieluummin toki itseään myyviin naisiin näemmä. Se on valinta eikä tuo liikuta naisia pätkääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli käytät naisiin rahaa sittenkin. Mieluummin toki itseään myyviin naisiin näemmä. Se on valinta eikä tuo liikuta naisia pätkääkään.

Arvostan rehellistä toimintaa. Maksan oikein mielelläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinun tarvitse paasata minulle. Kieroa touhua peittää itsensä myyminen ”rakkauden” taakse.

Älä hyvä mies eläydy näissä banaaleissa yksinpuheluissasi siihen paljonko pihvi maksaa ravintolassa, sillä vastapäätä ei tule olemaan ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka nolo uuvatti peukuttaa näille palstaäijän feikkitappeluille ja miksi? Aika katkera ajatus, se että miehen maksama ravintolalasku on yhtä kuun itsensä myyminen. Aina halunnu hampurilaisen1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies rakastaa, hän haluaa tarjota. Jos tykkään, näytän sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies rakastaa, hän haluaa tarjota. Jos tykkään, näytän sen.

Rahasta sinä tykkäät.

• Anonyymi

Kyllä vanha ruma mies maksaa kaikki maksaa tyhmä kuiva pimpparella nainen on tyhmä ja maksaa kaiken että mies saa nauttia ja nainen maksaa psykoatriansa

• Anonyymi

Oliko sinulla samantyyppisiä aloituksia vetävä äijä joku punainen lanka tässä?

• Anonyymi

kommari miettii treffeilläkin rahaa

• Anonyymi

Enemmän tämä palstaäijän paasaus vaikuttaa laita oikean vibaiselta, poika. Mutta hyvää pol politiikan toimitusta tmv sulle

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Identifioidutko sinä autuas tyty sellaiseksi vai oletko enemmän antifaaatteellinen? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Identifioidutko sinä autuas tyty sellaiseksi vai oletko enemmän antifaaatteellinen? Sivusta

Hän yritti päästä yläpuolella alapuolella vain kolme minuuttia myöhemmin. Haha

• Anonyymi

Voi maksaa omani, mutta mies, joka tekee tuosta numeron saa mun puolestani syödä yksinään. Miksi minut muuten pitäisi väkipakolla raahata ravintolaan syömään? Mä voin ihan hyvin syödä kotonanikin ja tulla sinne ravintolaan vain istumaan.

• Anonyymi

Nauraa nauraaa

• Anonyymi

Välttämättä ole ees nälkäkään😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauraa nauraaa

Minusta sinun ilo vaikuttaa tsirppa varsin teennäiseltä, mitä tulee näihin palstaäijän esityksille naureskeluun. T maturah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta sinun ilo vaikuttaa tsirppa varsin teennäiseltä, mitä tulee näihin palstaäijän esityksille naureskeluun. T maturah

Ps edistystä kuitenkin että olet oppinut kirjoittamaan jopa kaksi sanaa niiden kolmen- kolmenkymmenen nauruemojin sijaan👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka on aivan liian vanha katseisiin ja pyrstökään ei ole mistään kotoisin. Jotain puhetta ollut ilmeisesti. Siellähän tuo ns perässä tulee

• Anonyymi

No jos molemmat valitsee oman ja mies maksaa👍

• Anonyymi

Mä olen kyllä maksanut miehen kahvit ja herkut. Olisi ihan kohtuullista miehen sitten käyttäytyä sen mukaisesti eikä kaipailla sellaisia jotka haluavat hyötyä

• Anonyymi

Normi asia, että mies maksaa aina kaiken.

• Anonyymi

En tiedä, miksi jaksaa hämmästyttää vieläkin minkälaisia miehiä on olemassa, jos nyt näitä kommenttien tasoa katsotaan.
      Onneksi on mahdollista valita, joku muu tai olla yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      38
      2396
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2020
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1956
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      42
      1671
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      139
      1408
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1046
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      67
      886
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      883
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      878
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      866
    Aihe