Onko mun osani

Anonyymi-ap

Tässä elämässä olla ikuisesti ikävöivä. Omien valintojeni polku on vaikuttanut siihen, että olen nyt tässä tilanteessa. Välillä mietin, olisinpa valinnut toisin, jolloin asialle olisi siten saatu kunnollinen lopputulos, joko yhdessä tai erillään. Ehkä sillä oli jokin tarkoitus, ettei koskaan päädytty yhteen, vaikka kumpikin sitä kovasti toivoi.

21

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisen miehen sylissä voi tulla ristiriitaisia tunteita. 🤣

• Anonyymi

Mitä tarkoitat? Ei tähän liity muut miehet

• Anonyymi

No todellakin🤭😂

• Anonyymi

Kyllä siinä tulee ahdistava olo jos mies istuu toisen miehen "sylissä" 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siinä tulee ahdistava olo jos mies istuu toisen miehen "sylissä" 😂

Siis mikä tässä nyt ahdistaa? Ei ole mitään piilomerkitystä tässä viestissä. - aloittaja

• Anonyymi

Minä ikävöin vaikka sitten ikuisesti. En halua ketään muuta työnnän kaikki pois pitäkööt lesbona ajattelin itsekin ensin että ryhdyn siihen että menisi ehkä helpoiten mutta ei. Jos rakkaani ei naimisiin halua kanssani niin sitten olen ikuisesti yksin.

• Anonyymi

Erittäin jouhevia ja loogisia palstaäijä nämä sinun aloituksesi, jos on lapsesta tai mieleltään vajaasta kyse. Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin jouhevia ja loogisia palstaäijä nämä sinun aloituksesi, jos on lapsesta tai mieleltään vajaasta kyse. Naiselta

Älä lue

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä lue

Ottaako sinua kupoliin ettet voi ohjailla tämän pisuaarin kautta ajatusmaailmoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä lue

Joo, ei hätää. ♥️ Tiedän kyllä itse parhaiten kuka olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaako sinua kupoliin ettet voi ohjailla tämän pisuaarin kautta ajatusmaailmoja?

En tiedä mikä sua vaivaa mut vttu onneksi ei tunneta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mikä sua vaivaa mut vttu onneksi ei tunneta

Sitähän se nääs minäkin, ettei tässä niin tuttuja olla keskenään, että on varaa tarinoida

• Anonyymi

ei kaikki valitse omia, polkuja, joiden ni polut hakataan kun pitää saada, muille. nyt noita ämmiö ja, äijiä hakataan takaisin ja, oikein kunnolla. kaikkea, pahaa ja, raha, rahana.

• Anonyymi

niihin on jo ostettu uran tuhoa ja itse sanovat irti ja, hakataan ja kaikkea, pasjaa, rahaan ja, muuhun. jokaisesta jutusta kärsitte ja maksatte. mitään ei ole tehty eikä teihin kuuluta, ole ikinä kuluttu.

• Anonyymi

ettekö tiennyt että jos hakkaa ilman syytä jonkin työtä rahaa ja Varastaa ym. voi tilata talousrikoksia, takaisin. itse laitoin heille kaikille.

• Anonyymi

ja jos hakkaa ja, painostaa liikaa itse tsi ostettuna saa kuoleman tuomion, se riittää ja maksaa vielä itse. eli tilattu nekin.

• Anonyymi

No tähän aikaan päivästä ei kannata mitään fiksua kirjoittaa kun täällä on pönttöklaani koolla.
      Nehän asuu täällä kun ei niillä raukoilla ole mitään muutakaan elämää, joten kannattaa tulla vasta myöhemmin kun näillä on alkanut lääkkeet tehota tai joutuneet johonkin.. ulos vaikka pelottava paikka tosin! heille 😱

• Anonyymi

Kiitos vinkistä, mutta eipä mullakaan oo nyt muuta tekemistä 😄

• Anonyymi

Näköjään! Enkä mä täällä muutenkaan viihdy,
        onneks on muitakin parempia paikkoja
        missä voi lukea elämästä.

• Anonyymi

lainataan sun ketjua, ei mene L:t ennen minua, vaan olen ykkönen nyt, ei voi ostaa näitä juttuja. ladies first.

• Anonyymi

ja minun osani on hoidettu jo aikaa sitten, jäävät velkaa tästäkin vuodesta, myös he. eli ei voi vaihtaa paikkaa, aina eivät selviä monin roolissa, joten tästä vähän kina. mutta hengissä ollaan ja otetaan nyt tänne. ja yrityksiä ollut kaikkeen mutta ei onnistunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      49
      6051
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      263
      5957
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      91
      5750
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      39
      4961
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      49
      4739
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      217
      4087
    7. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      3751
    8. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      151
      3626
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      35
      3201
    10. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      25
      3137
    Aihe