Putosi karsinnassa. Kyllä tåmä alkaa olla käsittämätöntä.
Eila Junnila
29
411
Vastaukset
- Anonyymi
Suomella ei nyt menestystä ei missään lajissa keihäskin😓!
- Anonyymi
Tämän naisen kyseessä ollen se ei ole mikään yllätys.
- Anonyymi
Luun pala irronnut jo kesäkuussa nilkasta. Häijyå.
- Anonyymi
Miksiköhän lähti?? No helvetti, kukas ny ilmaisen matkan väliin jättäisi!
- Anonyymi
Suomen urheilu pitäisi lopettaa veronmaksajien rahoilla
- Anonyymi
Eikö urheilua pysty lopettamaan ilman veronmaksajien rahoja..?
- Anonyymi
Voi olla että Ellalla oli vaan some mielessä eikä pystynyt keskittymään. Pika aiturit ei ainakaan kerkiä treenata kun pitää pyörittää persettä somessa.
- Anonyymi
Kun suomalaiset ei pärjää, niin eikö näistä maahanmuuttajista voisi valmentaa hyviä urheilijoita, niin se muillakin mailla on.
- Anonyymi
Suomeen tulee se maahanmuuttajien kyvyttömin aines, mihinkään hommaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeen tulee se maahanmuuttajien kyvyttömin aines, mihinkään hommaan.
Kyllä he osaavat mummoja raiskata, vaikka pyykkituvassa.
- Anonyymi
Eikös taannoin sanottu, että joku Muusa pelastaa maamme kestävyysjuoksun.
- Anonyymi
Astuisin erittäin mielelläni.
- Anonyymi
Tämä on ilon päivä 😋
- Anonyymi
Saga Vanninen voittaa kultaa. Mitäs ilonpäivät siihen sanotte?
- Anonyymi
Saga Vanninen voittaa kultaa. Mitäs ilonpäivät siihen sanotte?
Ei nuolaista ennen kuin ....
- Anonyymi
100 pistettä pitäs saada lisää niin mahis. Tämä ei ole EM.
- Anonyymi
Pikku prinsessa primadonna ei tule koskaan pärjäämään kansainvälisissä kilpailuissa. Sitä en tiedä kenen ja millä rahoilla menee syksystä alkaen Thibaultin valmennukseen Belgiaan. Ei se siitä huipuksi tule. Tai jos tekeevät siellä Belgiassa lobotomia leikkauksen , niin loppus ainakin tuo jatkuva itkun tuhertaminen joka kisan jälkeen.
- Anonyymi
Kertokaa kuka on Eila Junnila.
- Anonyymi
Ringa Ropon tytär. Lahjakas korkeushyppääjä.
- Anonyymi
Onko se muuttanut nimensä Eilaksi?
- Anonyymi
Kysymys kuului, että kuka on Eila Junnila? Ringa Ropolla ei ole Eila nimistä tytärtä.
- Anonyymi
Bryggare anto kyytiä iltalehdessä Junnilalle. Ja oikeassa on! Miksi lähettää puolikuntoinen häpäisemään koko Suomen. Ja kallis reissu taas veronmaksajille. Suomen etenkin nais urheiliat pitäis saada nöyryyttä eikä pyörittää sitä persettä joka tuutissa. Nyt on aitureilla ollut hiljaista muutama päivä eikä turhaa paskaa ole suollettu.
- Anonyymi
Ei äidin siivellä enää pärjää.
- Anonyymi
Huonoin joukkue ikinä nyt lähetettiin. Miksi ? Ei tuonne mennä harjoittelemaan. Hävettää taas olla suomalainen.
- Anonyymi
Bryggare. Ei hänelläkään aina niin hyvin mennyt. Taisi tulla yksi täysosuma ja sen jälkeen alamäkeä. Kilpailu paljon kovempaa nykyään. Afrikka tullut rytinällä.
- Anonyymi
Kaikki Suomen edustajat joutavat maksamaan takautuvasti matkansa urheiluliitolle.
- Anonyymi
Minä kun haluan seuraavan kerran ulkomaille niin ilmoitan itseni suomen joukkueeseen. Hävettää ja kiukuttaa.
- Anonyymi
Mä voin liittyä siihen järkyttävän isoon mediatiimiin joa maksatte kaikki mun kustannukset ja hyvän palkan
- Anonyymi
Ok. Tehdään niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165093HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2094671Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu643879Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833240- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291644- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221272- 161228
- 431154