Eli oli poikani vaimonsa kanssa lomalla ja mulla sattui kamala kämmi. On tiedossa, että mulla on alkoholin kanssa ongelmia ollut, mutta tilanne viime aikoina hieman repsahdellut ja ratkeillut, eikä poikani oli tietoinen asiasta. kuppi on taas maistunut viimeisen parin kuukauden aikana aikas tiheään. Valitettavasti mulla oli tällainen hetki menossa juuri silloin, kun jouduin talovahdiksi ja vastaanottamaan ilmalämpöpumpun huoltajan. Yövyin talossa yhden yön. Mutta yksikin ilta oli jo liikaa. kyseessä omakotitalo jossa vesi tietysti käytön mukaan eikä kiinteää vesimaksua ole.
Tein ruokaa illalla ja jätin pannun huuhtoutumaan täysillä laskevan hanan alla. Tarkoituksena oli antaa veden kiertää. Menin hetkeksi sohvalle huilaamaan ja sitten... Herään aamulla klo 6.00
Ihmettelen kohinaa ja tajuan, että hana laskee täysiä. Tajusin välittömästi mitä oli tapahtunut vesihana ollut about 8h ihan täysillä ja vieläpä kuumalla. Onneksi ei vesivahinkoa kuitenkaan. suljin hanan välittömästi.
Nyt olen stressin partaalla, kun mietin millainen lasku tulee. Poika ei asiasta tiedä sillä en ole viitsinyt häntä asialla stressata. Ajattelin, että katsoo sitten itse vesilaskun ja näkee mikä on tilanne. Minäkään, kun en osaa kuin arvailla.
Kyllä meni nyt myös alkoholihanat kiinni, vaikka kieltämättä tätä stressiä tekisi mieli vähän päästä purkamaan. Onneksi kukaan ei osaa aavistaa, että alkoholilla on mitään tekemistä asian kanssa. Kun ainut, joka tästä juomisesta tietää olen minä.
Osaako kukaan sanoa paljonko maksaa kotkan alueella jos nukkuu koko yön vesihana täysillä?
8
290
Vastaukset
- Anonyymi
Vettä valui viemäriin noin 5000 litraa, kun nukuit. Tietysti kuuma vesi maksaa enemmän, mutta ei tosta nyt mitään maata mullistavaa laskua tule kuitenkaan. Häpeä aloittaja. Eikö ympäristön asiat merkkaa sinulle yhtään? Afrikassa on pulaa puhtaasta vedestä. Täällä sitä voi huoletta unohtaa vesihanan päälle, kun vesi tulee vain hanasta eikä lopu kesken.
- Anonyymi
Maksat tietysti aiheuttamasi lisäkulut ja sitten voitkin hakeutua hoitoon tai hakeudu jo ennen sitä. Vai aiotko luistaa laskusta, kun pitkität asian kertomista.
- Anonyymi
Jos tää aloitus on totta niin avaajan kaltainen ketku mitään vastuita kanna tai laskuja maksele. Korkki aukeaa heti taas, kun pahimmat darra morkkikset on unohdettu eli viimeistään kahden päivän sisällä. Toivon todella, että on trolli. Toivottavasti tulee tonnin vesilasku ja sinä maksat sen.
- Anonyymi
Hmm sinäänsä ihan mielenkiintoinen teoreettinen kysymys, vaikka trollihan tämä on. Olisit nyt vielä tukkinut viemärin ennen tuota ja puolet vesistä olisi ollut keittiön parketilla niin olisi saatu isompi lasku.
- Anonyymi
Vettä on mennyt 6 - 8 m3 riippuen säädöistä ym.
Kymen Veden hinta on 2 €/m3 eli aika halpaa.
Mutta päälle tulee jätevsimaksu 2,75 €/m3.
Siltikin noin kolmen kossupullon hinta vain.
Pannu kai tuli puhtaaksi? - Anonyymi
Aloittaja tässä:
keksin loistavan tekosyyn veden kulutukselle. aion syyttää pesukonetta. Sanon , että pesukoneeseeen on tullut joku häikkä jonka vuoksi pesukone lotraa liian suurilla vesimäärillä ja vettä kuluu niin paljon. - Anonyymi
Aika huvittava satu, mutta kyllä te olette hölmöjä, kun lankeatte tähän provoon.
- Anonyymi
Ehkä sillä haettiinkin juuri kaltaisiasi toisten vastausten riekkujia joilla ei ole itse asiasta mitään sanottavaa. Mikä olet itse mielestäsi kun lankesit sellaiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1545009- 1914021
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1383684Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia472955Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat362287- 1441956
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441727Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351468Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309