Normi miesten parturileikkaus?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Halvimmat 18e kotkan saari pasaatin ympärillä
- Anonyymi
no ei ole enää. bemin oli joskus mutta sielläkin on 18euroa nykyisin.
- Anonyymi
15 eurolla saa hiustenajo koneen millä voi ite opetella ajamaan omat hiukset ja lopettaa kustantamasta kaikenmaailman pyllynhuljattelijoiden elostelua .
- Anonyymi
Ei. Kuoli nälkään.
- Anonyymi
Turkkilaiset parturit, jotka tosin täällä Kotkassakin ovat oikeasti marokkolaisia tai kurdeja ottavat nykyisin 18e mutta leikkausjälki on hinta-laadultaan ihan OK.
- Anonyymi
noi kaikki ulkomaalaiset paikat pasaatin ympärillä on todella hyviä ja halvimpia partureita joihin pääsee ilman aikaa. leikkaus n. 18euroa tänä päivänä.
- Anonyymi
tekee myös todella siistejä hiuksia myös vanhemmille miehille. Ei pelkästään teinipoikien paikkoja. oma isänikin (pian 70 vuotias leikkauttaa noissa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7496