Muutto Pudasjärvelle

Anonyymi-ap

Olen pohtinut muuttoa Pudasjärvelle.
Millainen paikka se on asua? Miten terveyspalvelut toimii?
Onko kauppoja useita? 🧐

Ja tärkein: onko siellä kauniita naisia?

28

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Putasjärvi ei enää ota Mamu / Paperittomia-Paskiaisia -Eläteiksi - !
      - jää Rahaa enemmän Putasjärveläisille -

• Anonyymi

En ole mamu, vain korkeasti koulutettu kantasuomalainen mies.

• Anonyymi

Taas vaihteeksi näitä gallup kyselyjä? Olen muuttamassa, olen käymässä, olen ostamassa...

• Anonyymi

Pienestä ne ihmiset jaksaa länkyttää🤣

• Anonyymi

Kauniita naisia on pilvin pimein. On kulturellia, tanssitaitoista, himourheilijaa, kotihiirtä, gourmetkokkia ja kaikkea mitä haluat. Ja tietysti luomuna.

• Anonyymi

Ja ikä alle 40v, hoikka, älykäs, kiltti, koulutettu ja kaunis? Ei taida ihan joka kylältä löytyä sellaista, joka kelpaisi minulle😄

• Anonyymi

Jos ei yölliset rallit haittaa talvella niin tervetuloa!

• Anonyymi

Ei haittaa. Tosiaankin olen niin korkeasti koulutettu ja useammallakin tutkinnolla varustettu, etten seuraa ralliautoilua.

Toki harrastan urheilua itsetutkiskelun lomassa mm. shakkia ja miekkailua.

Kiitos kannustavista kannanotoista kaikille. Laitan tämän nyt vakavaan harkintaan tässä ohessa, kun kokoan seuraavaa loppututkinto / väitöskirjamateriaalia kasaan.

• Anonyymi

Osiit mennyt Puolangalle,siellä on 200 % kaikki paremmin.

• Anonyymi

Älä helvetti muuta jos et oo hullu.

• Anonyymi

Täällä pyörii kohta 600 tuulimyllyä,jopa Kivivaarassakin persaukisten maillakin 100.Voi ihanaa punasten ledien revontulia 12 kk.

• Anonyymi

Jo vain tiällä on kaekki hyvin. Niin hyvin kui vaen voip olla. On kaappoja ja ravinteloita, kaaniita naesija ja on kirkkohi. Mittee muuta kaepoot? siite mualiman suurin hissimäkiyhtö isoin syöte. Seun kaeken hyvin voennin tae putasjärvellä. Iso mäkiyhtiö tuo tyätä ja rahhoa kahmalokaupalla kuntaan. Kaikille aluveen immeisille hyvinvoentija ja illoa elämään. kannaatta muuttaa pikavauhtija putasjärvele.

• Anonyymi

MTT-TOIMISTO VAAN YHÄ PUUTTUU.

• Anonyymi

Pappakin muutti Jääliin niin enää ei ole tarvetta tälle palvelulle.
        Avohoito voi tapahtua vaikka Tuurituvalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pappakin muutti Jääliin niin enää ei ole tarvetta tälle palvelulle.
        Avohoito voi tapahtua vaikka Tuurituvalla.

tulisi tarpeeseen.onko tuvala osastopaikkoja?JOnku viikonhuili tulis tarpeeseen??

• Anonyymi

Kyllähän täälä 10 vuotta asuneena voi jo sanoa että miettisin vielä kerran.
      Naapurin asiat tiedetään paremmin kuin omat ja aikalailla joka asia kytätään ja valitetaan. Katkeroitunutta porukkaa täynnä.

• Anonyymi

En kyllä tunnista itseäni tai naapureitani tästä kirjoituksesta. Katkeroituja asukkaita on joka paikassa ja he ovat ihmisiä, jotka eivät uskalla tehdä elämälleen mitään.

• Anonyymi

Tähän voin yhtyä😏 Täysin samaa mieltä! Ihmiset harvinaisen katkeria ja kateellisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän voin yhtyä😏 Täysin samaa mieltä! Ihmiset harvinaisen katkeria ja kateellisia.

Tähän voin yhtyä myös itseni kanssa🙄.
        Olen myös aivan samalla linjalla tämänkin vastauksen suhteen!
        Oho! tämähän onkin helppoa, olla samaa mieltä itsensä kanssa🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän voin yhtyä myös itseni kanssa🙄.
        Olen myös aivan samalla linjalla tämänkin vastauksen suhteen!
        Oho! tämähän onkin helppoa, olla samaa mieltä itsensä kanssa🫣

Ei kannata muuttaa takapajulaan ,ulkopuoliset tietää sinun asiat paremmin kuin sinä itse ,ja syrjäkylät täynnä kyttääviä kateelisia paskijaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata muuttaa takapajulaan ,ulkopuoliset tietää sinun asiat paremmin kuin sinä itse ,ja syrjäkylät täynnä kyttääviä kateelisia paskijaisia.

Ka, antaapipa tietää. Mitä sitte?

• Anonyymi

Mielenterveys puolelle on vuoden jonot kun kaikki pudislaiset jonottaa sinne. Järki menee kaikilla tähän päättäjien sekoiluun niin valtuuston kuin virkamiestenkin.

• Anonyymi

Eiköhän siellä menttaalipolilla oo enemmistä L-positiivisten akkoja jotka hakee rauhoittavia että jaksaa koko 16-päisen lapsikatraan ja yrittäjäukkosa kanssa. Pikku pierussa kaikki näyttää Jumalan sanalta.

• Anonyymi

Teretulemas putasjärvelle. Tänne kaivataankin selväjärkisiä sitoutumattomia ihmisiä jotka ottavat kaikki huomioon eikä vain "omaa liikettään".
      Ja pysyvät loitolla some-videoista omaa egoonsa pönkittämään. Siitä on jo kokemusta.

• Anonyymi

Ei ikinä mihinkään takapajulaan ,hyi helvetti .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko se syvällisesti asioihin paneutuva ja asiallisen asiantuntevasti eri osastoilla oleviin keskusteluihin kantaaottava akateemikko, joka avattuaan sanallisen arkkunsa saa aikaan aidon dialogin kanssaihmisten välillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sulle kelpaisi oikein hyvin nivankankaalla talo. Varaa tontti ja tee mökki sinne. Siellä on hillasuo lähellä ja seurapaikka lentokentällä sekä tanssipaikka Jyrkkäkoskella. Kirkkoon ei oo pitkä matka eikä hautuumaallekaan. Asfalttitie menee meleko läheltä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sulle kelpaisi oikein hyvin nivankankaalla talo. Varaa tontti ja tee mökki sinne. Siellä on hillasuo lähellä ja seurapaikka lentokentällä sekä tanssipaikka Jyrkkäkoskella. Kirkkoon ei oo pitkä matka eikä hautuumaallekaan. Asfalttitie menee meleko läheltä....

Nivankangas on parasta mitä kaupunki tarjoaa!
        Ei tarvitse rakentaa mihinkään rämiän laitaan.
        Pian on talo poikineen ja vähän käytetty liikenneympyrä.
        Tarvittaessa seurapuheet kuuluu kotipihalle muutaman vuoden välein.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      57
      3803
    2. 46
      3187
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      153
      2959
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      44
      2850
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      75
      2426
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      62
      1931
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      24
      1915
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      128
      1796
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      89
      1239
    10. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1190
    Aihe