Muutto Pudasjärvelle

Anonyymi-ap

Olen pohtinut muuttoa Pudasjärvelle.
Millainen paikka se on asua? Miten terveyspalvelut toimii?
Onko kauppoja useita? 🧐

Ja tärkein: onko siellä kauniita naisia?

21

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Putasjärvi ei enää ota Mamu / Paperittomia-Paskiaisia -Eläteiksi - !
      - jää Rahaa enemmän Putasjärveläisille -

• Anonyymi

En ole mamu, vain korkeasti koulutettu kantasuomalainen mies.

• Anonyymi

Taas vaihteeksi näitä gallup kyselyjä? Olen muuttamassa, olen käymässä, olen ostamassa...

• Anonyymi

Pienestä ne ihmiset jaksaa länkyttää🤣

• Anonyymi

Kauniita naisia on pilvin pimein. On kulturellia, tanssitaitoista, himourheilijaa, kotihiirtä, gourmetkokkia ja kaikkea mitä haluat. Ja tietysti luomuna.

• Anonyymi

Ja ikä alle 40v, hoikka, älykäs, kiltti, koulutettu ja kaunis? Ei taida ihan joka kylältä löytyä sellaista, joka kelpaisi minulle😄

• Anonyymi

Jos ei yölliset rallit haittaa talvella niin tervetuloa!

• Anonyymi

Ei haittaa. Tosiaankin olen niin korkeasti koulutettu ja useammallakin tutkinnolla varustettu, etten seuraa ralliautoilua.

Toki harrastan urheilua itsetutkiskelun lomassa mm. shakkia ja miekkailua.

Kiitos kannustavista kannanotoista kaikille. Laitan tämän nyt vakavaan harkintaan tässä ohessa, kun kokoan seuraavaa loppututkinto / väitöskirjamateriaalia kasaan.

• Anonyymi

Osiit mennyt Puolangalle,siellä on 200 % kaikki paremmin.

• Anonyymi

Älä helvetti muuta jos et oo hullu.

• Anonyymi

Täällä pyörii kohta 600 tuulimyllyä,jopa Kivivaarassakin persaukisten maillakin 100.Voi ihanaa punasten ledien revontulia 12 kk.

• Anonyymi

Jo vain tiällä on kaekki hyvin. Niin hyvin kui vaen voip olla. On kaappoja ja ravinteloita, kaaniita naesija ja on kirkkohi. Mittee muuta kaepoot? siite mualiman suurin hissimäkiyhtö isoin syöte. Seun kaeken hyvin voennin tae putasjärvellä. Iso mäkiyhtiö tuo tyätä ja rahhoa kahmalokaupalla kuntaan. Kaikille aluveen immeisille hyvinvoentija ja illoa elämään. kannaatta muuttaa pikavauhtija putasjärvele.

• Anonyymi

MTT-TOIMISTO VAAN YHÄ PUUTTUU.

• Anonyymi

Pappakin muutti Jääliin niin enää ei ole tarvetta tälle palvelulle.
        Avohoito voi tapahtua vaikka Tuurituvalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pappakin muutti Jääliin niin enää ei ole tarvetta tälle palvelulle.
        Avohoito voi tapahtua vaikka Tuurituvalla.

tulisi tarpeeseen.onko tuvala osastopaikkoja?JOnku viikonhuili tulis tarpeeseen??

• Anonyymi

Kyllähän täälä 10 vuotta asuneena voi jo sanoa että miettisin vielä kerran.
      Naapurin asiat tiedetään paremmin kuin omat ja aikalailla joka asia kytätään ja valitetaan. Katkeroitunutta porukkaa täynnä.

• Anonyymi

En kyllä tunnista itseäni tai naapureitani tästä kirjoituksesta. Katkeroituja asukkaita on joka paikassa ja he ovat ihmisiä, jotka eivät uskalla tehdä elämälleen mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Tähän voin yhtyä😏 Täysin samaa mieltä! Ihmiset harvinaisen katkeria ja kateellisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän voin yhtyä😏 Täysin samaa mieltä! Ihmiset harvinaisen katkeria ja kateellisia.

Tähän voin yhtyä myös itseni kanssa🙄.
        Olen myös aivan samalla linjalla tämänkin vastauksen suhteen!
        Oho! tämähän onkin helppoa, olla samaa mieltä itsensä kanssa🫣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän voin yhtyä myös itseni kanssa🙄.
        Olen myös aivan samalla linjalla tämänkin vastauksen suhteen!
        Oho! tämähän onkin helppoa, olla samaa mieltä itsensä kanssa🫣

Ei kannata muuttaa takapajulaan ,ulkopuoliset tietää sinun asiat paremmin kuin sinä itse ,ja syrjäkylät täynnä kyttääviä kateelisia paskijaisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata muuttaa takapajulaan ,ulkopuoliset tietää sinun asiat paremmin kuin sinä itse ,ja syrjäkylät täynnä kyttääviä kateelisia paskijaisia.

Ka, antaapipa tietää. Mitä sitte?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      27
      6502
    2. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      72
      5178
    3. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      93
      4775
    4. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      6
      4599
    5. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      69
      4458
    6. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      18
      4038
    7. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      54
      3997
    8. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      108
      3869
    9. Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa

kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode
      Maailman menoa
      21
      3500
    10. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      17
      3327
    Aihe