Onko teitä paljonkin?
Juutalaiset atm miehet
11
372
Vastaukset
- Anonyymi
Siis juukalaiset
- Anonyymi
Juukalaiset ja pipa päässä ei kipa. Kerrankos sitä erehtyy 😅 erehtyiköhän hitlerkin? Jos se tarkoitti juukalaisia.
- Anonyymi
ATM=AINOAT TOSI MIEHET! Kyllä, kaikki.
- Anonyymi
Atm alemman tason mies
- Anonyymi
Meitä alemman tason miehiä, joilla on leijailut leijailtu ja jalat tukevasti maassa on 35% koko Juuan väestöstä että tervetuloa vaan kun on kysyttävää!
- Anonyymi
Olemme parasta A luokkaa!
- Anonyymi
Meitä tapaat kylätaloilta valtuustosaliin.
- Anonyymi
Haluaisin joskus tuntea olevani ATM 🥹
- Anonyymi
vain sinä ja isäsi
- Anonyymi
Kysyin onko teitä paljonkin. Minä en ole vielä, isästäni en tiedä, voi ollakin mutta ei olla puheväleissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin onko teitä paljonkin. Minä en ole vielä, isästäni en tiedä, voi ollakin mutta ei olla puheväleissä.
Hei🥸aloitin atm opinnot.kesto on n.14 kuukautta ja viikon sitten aloitin.oloni on jo rennompi ja tyhmempi.tästä on hyvä jatkaa.älkää odotelko jatkoa tähän,kun saattaa älylkyyteni romahtaa kerralla ja paljon.tälläista on ohjaajana lupaillut👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4516502Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1773864Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1082506Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251989Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1291390Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751285- 671134
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771039- 441003