Ihmetyttää nämä paikkakunnan kalliit veden hinnat. Ilo muuttaa Ilomantsiin edullisiin asuntoihin, mutta ei tunnu enää halpaa olevan kun vesi on kalliimpaa kuin esim. Joensuussa . Kyllä pitää miettiä onko varaa käydä enää suihkussa. Mieluummin käy vaikka uimahallissa.
Vesilaskut
8
255
Vastaukset
- Anonyymi
25,5 arvonlisäveron osuus on Petteri Orpon hyvää työtä saatanan kusimulkku.
- Anonyymi
Juu, ja vielä sekin että kuuma vesi ei ole edes kuumaa, maksu kuitenkin kuumasta joka on noin 60°c
- Anonyymi
Niin ja kylmä ei ole kylmää. Kyllä nyt on protestin paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kylmä ei ole kylmää. Kyllä nyt on protestin paikka.
Torille, p...rkule
- Anonyymi
Minnäi yritin kuummoo vettä suaha, mutta eihän sieltä tullunna ku ihonmyötäistä.. Kuuma ves on kalliimppoo ni miten paljon minä maksan liikkuu ku kuumahana täysillä puol tuntii suihkussa oon, täh?
- Anonyymi
Ja mite se legionella, en tarkoita legioonalaissii vuan ihan bakteerrii
- Anonyymi
Elikkä, legionella-bakteeri viihtyy alle +60° asteisessa vedessä, muualla Suomessa esim. kylpylöitä laitettu kiinni kyseisen olion pesiytyessä vesiputkistoon. Tämä kannattaa huomioida myös taloyhtiöissä ja faktaa löytyy kun halu on sitä tutkia
- Anonyymi
Perseestä koko vedenhinta oli noussut isolla korotuksella, kannattaa talvella pestä lumella ja ja juod votkaa tulee halvemmaksi ja lämpötila on oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....628775Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066604Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523810
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283203Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623119- 1541934
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191216