Naisten 400 m aidat 51,54 eli 3 sekuntia alle meidän Suomen mestaruus ilman aitoja.
Naisten sileän 800 m Australialainen kaatui pesäpallon syöksytyyliin turvalleen, mutta aika 1,47. Ei riittänyt finaaliin.
Lahjakkuus, kova treenaaminen vai mikä syynä että Suomen ennätyksellä ei meinaa päästä edes arvokisoihin ja jos pääsee, on sijoitus viimeinen..
Tokion kisojen tuloksia verrattuna meikäläisiin:
14
460
Vastaukset 14
- Anonyymi
Heikkoja suomalaisten Suomen ennätykset ja voittoajat.
Ei olisi tarvinnut montaa lähettää Japaniin jos ei saa edes tulosta tai on karsintojen viimeinen.. - Anonyymi
Venäläiset ovat niin huonoja, ettei yksikään päässyt niihin kisoihin. Revi siitä!
- Anonyymi
Doping hommat eivät ole samalla tasolla maassamme kuin muilla osallistujilla. Nyt tarvittaisiin samoja lääkkeitä kuin Mikalla ja Arsilla oli, hah hah haaa!!!...
MOT - Anonyymi
Junnila on kisaturisti 😁
Ei tulosta tälläkään kertaa...Mikä varmaan oli tiedossa jo lähtiessä.
Mutta oli kiva lomamatka tokioon🥳 - Anonyymi
Oliko kisat Kannuksessa vai minkä vitun takia sä täällä lässytät aiheesta
- Anonyymi
Onko sivistystasosi tuota luokkaa ? Noinko puhut tuttaville ja työkavereille kahvipöydässäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sivistystasosi tuota luokkaa ? Noinko puhut tuttaville ja työkavereille kahvipöydässäkin.
Ei älykkäille ihmisille tarvi puhua niinkuin teille tolloille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei älykkäille ihmisille tarvi puhua niinkuin teille tolloille
Itse et todellakaan ole mikään älykäs, aika tyhmä ihmiseksi. Kannattais sivistää itseäsi. Yleistietoa hankkia ja käytöstapoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse et todellakaan ole mikään älykäs, aika tyhmä ihmiseksi. Kannattais sivistää itseäsi. Yleistietoa hankkia ja käytöstapoja.
Sen verran sivistyny oon että tiedän Tokion sijaitsevan jossain muualla kuin Kannuksessa.
Mene apina apsille jauhaan juttujas
- Anonyymi
Pitääkö joku vielä nykyaikana ihmisiä eriarvoisina. Kaikki ollaan kunnioitettavia ja osaavia omalla alalla. Ei ennakkoluuloja, eikä nekatiivisyyttä. Tulkaa ulos kuplasta.
- Anonyymi
Milloin kisaturistien lentokone saapuu Suomeen🛩
Onkohan hornetit saattamassa konetta😁🥳
Onko torilla juhlat 🥳- Anonyymi
Tulevat kumiveneellä takasi.
- Anonyymi
Tokiossa meni vuonna 1991 todella hyvin.Nyt vaan vietiin sinne turisteja.Alisa vainio oli kovin suomalainen johon kannattaa satsata.Vilma Murron pää ei kestä paineita jaSenni Salminen on ollu ikuinen turisti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398