Naisten 400 m aidat 51,54 eli 3 sekuntia alle meidän Suomen mestaruus ilman aitoja.
Naisten sileän 800 m Australialainen kaatui pesäpallon syöksytyyliin turvalleen, mutta aika 1,47. Ei riittänyt finaaliin.
Lahjakkuus, kova treenaaminen vai mikä syynä että Suomen ennätyksellä ei meinaa päästä edes arvokisoihin ja jos pääsee, on sijoitus viimeinen..
Tokion kisojen tuloksia verrattuna meikäläisiin:
13
367
Vastaukset
- Anonyymi
Heikkoja suomalaisten Suomen ennätykset ja voittoajat.
Ei olisi tarvinnut montaa lähettää Japaniin jos ei saa edes tulosta tai on karsintojen viimeinen.. - Anonyymi
Venäläiset ovat niin huonoja, ettei yksikään päässyt niihin kisoihin. Revi siitä!
- Anonyymi
Doping hommat eivät ole samalla tasolla maassamme kuin muilla osallistujilla. Nyt tarvittaisiin samoja lääkkeitä kuin Mikalla ja Arsilla oli, hah hah haaa!!!...
MOT - Anonyymi
Junnila on kisaturisti 😁
Ei tulosta tälläkään kertaa...Mikä varmaan oli tiedossa jo lähtiessä.
Mutta oli kiva lomamatka tokioon🥳 - Anonyymi
Oliko kisat Kannuksessa vai minkä vitun takia sä täällä lässytät aiheesta
- Anonyymi
Onko sivistystasosi tuota luokkaa ? Noinko puhut tuttaville ja työkavereille kahvipöydässäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sivistystasosi tuota luokkaa ? Noinko puhut tuttaville ja työkavereille kahvipöydässäkin.
Ei älykkäille ihmisille tarvi puhua niinkuin teille tolloille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei älykkäille ihmisille tarvi puhua niinkuin teille tolloille
Itse et todellakaan ole mikään älykäs, aika tyhmä ihmiseksi. Kannattais sivistää itseäsi. Yleistietoa hankkia ja käytöstapoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse et todellakaan ole mikään älykäs, aika tyhmä ihmiseksi. Kannattais sivistää itseäsi. Yleistietoa hankkia ja käytöstapoja.
Sen verran sivistyny oon että tiedän Tokion sijaitsevan jossain muualla kuin Kannuksessa.
Mene apina apsille jauhaan juttujas
- Anonyymi
Pitääkö joku vielä nykyaikana ihmisiä eriarvoisina. Kaikki ollaan kunnioitettavia ja osaavia omalla alalla. Ei ennakkoluuloja, eikä nekatiivisyyttä. Tulkaa ulos kuplasta.
- Anonyymi
Milloin kisaturistien lentokone saapuu Suomeen🛩
Onkohan hornetit saattamassa konetta😁🥳
Onko torilla juhlat 🥳- Anonyymi
Tulevat kumiveneellä takasi.
- Anonyymi
Tokiossa meni vuonna 1991 todella hyvin.Nyt vaan vietiin sinne turisteja.Alisa vainio oli kovin suomalainen johon kannattaa satsata.Vilma Murron pää ei kestä paineita jaSenni Salminen on ollu ikuinen turisti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492388Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on542160Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2071676- 321660
Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681630- 181469
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861394Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81379Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191304Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81291