Sait mut itkemään tänään.
Se yksi ja ainoa, the M
22
411
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tapahtui? 😪
- Anonyymi
Muistot ja se the biisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistot ja se the biisi.
Just
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just
Mitä just?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä just?
SivustaTyhjänpäivästä jauhoin tohon väliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistot ja se the biisi.
Mikä biisi?
- Anonyymi
Miro? Matti? Markku?
- Anonyymi
Oli markulle
- Anonyymi
Paljon haleja sinne. 🤗
- Anonyymi
Ota yhteyttä! ♥️
~M~- Anonyymi
M olet suosittu
- Anonyymi
En uskalla..🤭😌-N
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla..🤭😌-N
Turha sit itkeä täällä
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha sit itkeä täällä
SivustaEn oo itkenytkään..sivusta vastasin.😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla..🤭😌-N
Ota rakas yhteyttä, sitten voitaisiin nähdä, halia ja suukotella, t: M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota rakas yhteyttä, sitten voitaisiin nähdä, halia ja suukotella, t: M
Eihän sanoisi täällä 'rakas' joten väärälle vastailet.🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sanoisi täällä 'rakas' joten väärälle vastailet.🤭
Miksi ei sanoisi rakas?
- Anonyymi
Se on aika kova syrjä, tämä M.
Oli aika, kun hän sai soimaan muutakin kuin musiikkia, enkä luonnollisestikaan tarkoita niin raflaavaa kuin prseen perän rutkutin. Kun joku saa soimaan sielussa soinnun, voi onnitella itseään. Hän voi. - Anonyymi
Kiitos viestistä.
Mazareth - Anonyymi
sitäkö sä Mirka jahtaa ja kärsit. haluaisit yli kaiken olla vaino ja, saada miehet, jotka kiinnostuu minusta. tai minun tyyppisistä. siksikö laitatte tätä kaikkea paskaa koko ajan. vai niiden töiden takia ja matkojen. estätte ja, yritätte saada, niitä ja olette vääriä persoonia mihin....
- Anonyymi
vieläkö tyttösi tykkää minusta, sitäkö kostat ja yrität näpäyttää. en minä hänelle mitään tee, hänen persoonansa on omassa ikäryhmässään lähelle minua, mutta ei ole meikäläisiä. enemmän sitä Jenniä. Eli 9 olisi se numero. älä minua syytä. en ole mitään tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....648799Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076621Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541964
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226