Keskustellaan Daciasta

Anonyymi-ap

Asiallinen keskustelu Daciasta olisi toivottavaa. Täällä meuhkaa provopetterit ja muutama huru-ukko. Oikeastihan Dacia on halpis auto jossa joutuu tinkimään kaikesta. Ihan kaikesta. Laatu on vain korkeintaan keskinkertaista.

63

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskinkertainen on dacian yläkanttiin arvioimista. Englanniksi sanottaisiin "minimum viable car"

      • Anonyymi

        Minulla on kokemusta monista autoista, esim. 3 uutena ostettua Toyotaa. Mielestäni Dacian laatu ei poikkea mitenkään muista autoista. Olen ajanut nykyisellä Dusterillani lähes 100,000 km. ilman vikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kokemusta monista autoista, esim. 3 uutena ostettua Toyotaa. Mielestäni Dacian laatu ei poikkea mitenkään muista autoista. Olen ajanut nykyisellä Dusterillani lähes 100,000 km. ilman vikoja.

        Ostin 1,5 v sitten Dacia duster extreme vm2022 10000tkm ajetun. Nyt on 35tkm mittarissa
        Ei mitään ku ajoa vain..hivenen yli 5,5l satkua kohden..Saapa nähdä jos vaihtais uuteen Corolla cross..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin 1,5 v sitten Dacia duster extreme vm2022 10000tkm ajetun. Nyt on 35tkm mittarissa
        Ei mitään ku ajoa vain..hivenen yli 5,5l satkua kohden..Saapa nähdä jos vaihtais uuteen Corolla cross..

        Tilaukseen menee Crossi. Kiitos. Tero


    • Anonyymi

      Kommentteja. Mietteitä. Miksi juuri sinä olet sortunut Daciaan? Massin puute?

      • Anonyymi

        Aloituksessa toivottiin asiallista keskustelua Daciasta.


      • Anonyymi

        Dacia on melko kallis auto nykyään joten massin puuteesta kärsivä ei sellaistakaan osta.


    • Anonyymi

      Taloudenpidossa pitää olla pienet menot.
      Suurista tuloista ei ole paljon hyötyä, ellei rahankäyttöä hallitse.

      • Anonyymi

        Monelta miljonääriltä on auennut perse kallilla autoilla ajellessa.
        Jos olis rahaa ostasin Citroen C6, mukavuutta toiseen potenssiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monelta miljonääriltä on auennut perse kallilla autoilla ajellessa.
        Jos olis rahaa ostasin Citroen C6, mukavuutta toiseen potenssiin.

        Eikun DS"laiva" olla pitää.


    • Anonyymi

      Niin mistä Daciassa joutuu tinkimään???

      • Anonyymi

        Mukavuudesta, Laadusta ja Statuksesta, lista on loputon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavuudesta, Laadusta ja Statuksesta, lista on loputon

        Mukavuus ja laatu riittävät. Status ei merkitse mitään, se on heikon itsetunnon omaaville tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavuus ja laatu riittävät. Status ei merkitse mitään, se on heikon itsetunnon omaaville tärkeä.

        Näin 500km viikossa ajavana voin sanoa, että dacia ei mitenkään riittänyt. Oli kokoajan jotain rikki ja oli aika työläs ajettavakin työkäytössä. >50km viikossa ajaville papparaisille sopii hyvin daciat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavuus ja laatu riittävät. Status ei merkitse mitään, se on heikon itsetunnon omaaville tärkeä.

        Itselle riittää että pääsee töihin ja kauppaan. Siihen tarvita premium-autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle riittää että pääsee töihin ja kauppaan. Siihen tarvita premium-autoa.

        Oma autoni toimii siinä tärkeimmässä asiassa eli matkan taittamisessa, vaikka siinä on vikoja muille jakaa. Aina kerran vuodessa käydään katsastuksessa näyttämässä ja korjataan vain ne viat mitkä katsastushenkilö puutteiksi katsoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma autoni toimii siinä tärkeimmässä asiassa eli matkan taittamisessa, vaikka siinä on vikoja muille jakaa. Aina kerran vuodessa käydään katsastuksessa näyttämässä ja korjataan vain ne viat mitkä katsastushenkilö puutteiksi katsoo.

        Eikö olisi helpompi vaan ostaa auto jossa ei ole vikoja? Ts. ensimmäiset ilmestyvät vasta kun pitkälle toistasataa tuhatta mittarissa.


    • Anonyymi

      Asialinja. lista on pitkäää kuin nälkävuosi. Siksi nou nou Dacialle.

    • Anonyymi

      Dacia on mukavampi ja laadukkaampi kuin Toyota.
      Itse koettuna voin näin todeta.

      • Anonyymi

        Minulla on taas kokemus päinvastoin dacia sandero oli aivan järkyttävä katiska kun taas toyota corolla hybridi on mukava ja kiva/helppo ajettava.


    • Anonyymi

      minun naapuri on ajanut dusterilla yli 300000 th kilometriä ,aina näyttää pelaavan ,kelillä,kuin kelillä,maavaraa riittää , ja siihen käy pensan lisäksi halvempi polttoaine eli etanoli,ei tartte bensaa ollenkaan ,ihan ok peli ,joka ei turhia "hörpäkkeitä " tarvii,no nykyään on tullut uusiin jo ns.hieno tekniikkaakin, joillekin hyvä valinta ,kun ei tarvii mitään erikoishärpäkkeitä. Minulla on toinen merkki, ite en olisi dusteria ottanut ,mut joillekin hyvä ok peli ,hinta laatu suhteessa. AUTOJEN YLEISVIKA NYKYÄÄN ON , TURHAN PALJON HIENOUKSIA,MITÄ NORMAALI IHMINEN EI EDES OPI KÄYTTÄMÄÄN , IHMETTELEE VAAN,ET MIKÄHÄN VALO NYT PALAA . NÄIN SE VAAN MENEE. VAIN OLEELLINEN RIITTÄÄ ,JA PELAAKIN PAREMMIN.

      • Anonyymi

        Meitä on paljon, joille se oleellinen riittää, emme halua emmekä tarvitse kaikkea mitä on tarjolla.


      • Anonyymi

        Juu nuo muinaiset daciat on ihan hyviä. Probleemi on nämä uudemmat 0.9 TCE koneelliset säästömallit. Sisustaan tuotu hieman arjen luksusta, mutta kaikesta muusta leikattu ja hajoaa kaikki käsiin.


      • Anonyymi

        , ja siihen käy pensan lisäksi halvempi polttoaine eli etanoli,,,,,,,,,Kyllä se on pensaa sekin E85. Siinä on vain ,,,olisko 5 tai 10% enemmän etanolia kuin ysi viitosessa,, vuodenajasta riippuen. Se oli alunperin Ruotsalaisten keksintö joka ei ole ottanut oikein tuulta siipien alle hintapolitiikan takia. Siinä on kyllä kummallisia eroavaisuuksia Etanolikäyttöisten autojen kohdalla että Ruotsissa kehoitetaan vaihtamaan oljyt jo puoli ajassa ,mutta ei Suomessa,,käyntihäiriöt ovat myös olleet tavallisempia etanolilla ajaessa. Itse en ole tankannut muuta kuin tavallista pensaa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        , ja siihen käy pensan lisäksi halvempi polttoaine eli etanoli,,,,,,,,,Kyllä se on pensaa sekin E85. Siinä on vain ,,,olisko 5 tai 10% enemmän etanolia kuin ysi viitosessa,, vuodenajasta riippuen. Se oli alunperin Ruotsalaisten keksintö joka ei ole ottanut oikein tuulta siipien alle hintapolitiikan takia. Siinä on kyllä kummallisia eroavaisuuksia Etanolikäyttöisten autojen kohdalla että Ruotsissa kehoitetaan vaihtamaan oljyt jo puoli ajassa ,mutta ei Suomessa,,käyntihäiriöt ovat myös olleet tavallisempia etanolilla ajaessa. Itse en ole tankannut muuta kuin tavallista pensaa !!

        E10/95 on 10% etanolia, E5/98 on 5% etanolia. E85 on 85% etanolia.


    • Anonyymi

      Aloittaja pyytää asiallista keskustelua ja menee heti itse asiattomuuksiin.

      • Anonyymi

        Daciasta ei voi keskustella asiallisesti. Kallis hinta yhdistettynä kehnoon laatuun. Rombatin akku ja kiinarenkaat vinkuvat vaudissa mietteitä. Kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daciasta ei voi keskustella asiallisesti. Kallis hinta yhdistettynä kehnoon laatuun. Rombatin akku ja kiinarenkaat vinkuvat vaudissa mietteitä. Kommentteja.

        Minulle laatu on sitä, että tuote toimii ilman ylimääräisiä korjauksia. Näin on ollut jo yli 8 vuotta, myös Rombatin akku. Kiinarenkaista minulla ei ole kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daciasta ei voi keskustella asiallisesti. Kallis hinta yhdistettynä kehnoon laatuun. Rombatin akku ja kiinarenkaat vinkuvat vaudissa mietteitä. Kommentteja.

        Mikä joillekin on kallista, ei ole sitä kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä joillekin on kallista, ei ole sitä kaikille.

        No shit sherlock!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daciasta ei voi keskustella asiallisesti. Kallis hinta yhdistettynä kehnoon laatuun. Rombatin akku ja kiinarenkaat vinkuvat vaudissa mietteitä. Kommentteja.

        Daciasta ei voi keskustella asiallisesti. Kallis hinta yhdistettynä kehnoon laatuun. Rombatin akku ja kiinarenkaat vinkuvat vaudissa mietteitä. Kommentteja.......kuules sinun kommenntisi on niin vähä'järkinen että se vastauksia kaipaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daciasta ei voi keskustella asiallisesti. Kallis hinta yhdistettynä kehnoon laatuun. Rombatin akku ja kiinarenkaat vinkuvat vaudissa mietteitä. Kommentteja.......kuules sinun kommenntisi on niin vähä'järkinen että se vastauksia kaipaa

        Daciasta ei voi keskustella asiallisesti. Kallis hinta yhdistettynä kehnoon laatuun. Rombatin akku ja kiinarenkaat vinkuvat vaudissa mietteitä. Kommentteja...... .......Kuules poju sinulla
        olis varmaan parasta pysyä pois tällaisilta palstoilta. Kommenteistasi päätellen olet todella oikea Helppoheikki sielu Kuutamolla ohjelmaan jossa sinä saisit myös menestystä !!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daciasta ei voi keskustella asiallisesti. Kallis hinta yhdistettynä kehnoon laatuun. Rombatin akku ja kiinarenkaat vinkuvat vaudissa mietteitä. Kommentteja.

        Daciasta ei voi keskustella asiallisesti........joo ei tuollaiset voi keskustella asiallisesti joilla on tuo vinkuna omassa pääkopassa


    • Anonyymi

      Kylläpä on lapsellisia kirjoitteluita kiinan renkaista, laadusta ja jostain rombsain akuista.
      Kirjoittajilla ei ole mitään tietoa daccioista kunhan meuhkaavat.

    • Anonyymi

      Voin kyllä vain kehua Kiinan renkaita, ja sieltä tulee myös muitakin jo entisiä vahvoja merkkejä. Tuntemattomammat Kiinalaismerkit ruukaavat olla halvempia alkuun. Ensiksikin ne saivat halvoilla hinnoilla pois nuo pirun henkilö autojen renkaitten pinnoittajat, niillä on todella pilattu paljon etupään tavaraa,kun niistä ei löytynyt montakaan pyöreää rengasta. Välillä irtosi myös pintaa .Tuo renkaitten morkkaaja ei kyllä elä täydessä todellisuudessa. Sitten voisin vähä ottaa mietintään jos hän alkais kertoa jotain huonoista suomalaisista tuotteita joita on tehty autoihin mutta siitä hänellä on vain tyhjä aukko aivoissa. Myös Rombat on todella laatutuote

      • Anonyymi

        Henkilöauto on yhdyssana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilöauto on yhdyssana.

        Kyllä se on myös kulkuväline.


    • Anonyymi

      Ostin uuden ison Dacian muutama kuukausi sitten. Bigster Extreme Hybrid 155 automaatti. Ja sisätilaa on todella kiitettävästi! Erittäin tasapainoinen ajokäyttäytyminen, eikä bensankulutus päätä huimaa, eli alhainen on. Extreme varustelutaso on yllättävän laaja. Autollani on 5-vuoden laajennettu tehdastakuu. (pieni lisähinta) Nyt ajettu muutama tuhat km, eikä mitään ongelmia.

      Vuoden 2025 ensirekisteröinnit Suomessa Tammi-Lokakuu aikajaksolla: Dacia Bigster 149 kpl, ja Duster 345 kpl. Bigster tuli markkinoille vasta kevät-kesällä 2025, joten rekisteröinteihin perustuen suorastaan mainio aloitus Dacialta.

      • Anonyymi

        Siis mitääää. Maksoit 35 k€ Daciasta. Hihihihihihiiii. Hahahahahaaaa


      • Anonyymi

        Sääli sinua. Ranskalaisten viiksivallujen suunnitteleman ja romanialaisten tatuoitujen jarskojen kasaamaan laitoit kaikki säästösi kiinni. Otan osaa.


    • Anonyymi

      Luin tuossa jonkin aikaa sitten erään artikkelin, jossa haastateltiin erään johtavan Eurooppalaisen autonvalmistajan pääjohtajaa. Hän totesi kylmästi, kuinka uusien autojen hinnat ovat nousseet viimeisien vuosien aikana jopa 77%. Nousutaso on sietämätön. Jatkoksi hän kertoi faktan. Euroopan laajuisesti yleistäen, kansojen ostovoima ei enää riitä hankkimaan aiemmin hankkimiaan ns. keskitason autoja. Hintataso on liian korkea. Tässä kohtaa juuri Dacia pääsee iskemään kiilaa markkinarakoon. Eikä Dacia enää suinkaan ole se karvalakkiauto, jollaisena ensimmäiset Loganit miellettiin Suomessa.

    • Anonyymi

      Kokemuksia ainoastaan Dusterista, kahdesta Dusterista. Ei ole missään hyvä
      mutta helvetin hyvä kokonaisuus ! Se riittää minulle. Harmi kun dieseliä ei
      ole enää valikoimissa.

      • Anonyymi

        Minulla on kokemusta vasta yhdestä Dusterista, mutta en näe yhtään syytä miksei seuraavakin autoni olisi Duster.


    • Anonyymi

      Kaikesta joutuu tinkimään, joo. Henkisestä hyvinvonnista varsinkin kun rahat
      ei riitä muuhun kuin autoon ja sen rahoittamiseen. Mitä on jäljellä kun on
      kymmenen vuotta on eletty. Romutuspalkkio.

      • Anonyymi

        Ihmisraunio jos ajan on joutunut viettämään Dacian kanssa. Ihmisraunio!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisraunio jos ajan on joutunut viettämään Dacian kanssa. Ihmisraunio!

        Vielä suurempi Ihmisraunio, jos oman suuren egon vuoksi joutuu ajamaan kertakäyttö Saksapaskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä suurempi Ihmisraunio, jos oman suuren egon vuoksi joutuu ajamaan kertakäyttö Saksapaskalla.

        Vielä suurempi Ihmisraunio, jos oman suuren egon vuoksi joutuu ajamaan iänikuisissa veloissa autonsa vuoksi, Se on varmaan myös yksi avioerojen suuri syy kuv vaimo viimein näkee miehensä teatterin


      • Anonyymi

        TUOSSA ON TODELLA JÄRKEÄ.........Kaikesta joutuu tinkimään, joo. Henkisestä hyvinvonnista varsinkin kun rahat
        ei riitä muuhun kuin autoon ja sen rahoittamiseen. Mitä on jäljellä kun on
        kymmenen vuotta on eletty. Romutuspalkkio ja sairaseläke kun pn painettu tuplatuurilla töitä velkojen lyhennyksiin....................Näitä sieluja löytyy Suomessa sankkoja määriä


    • Anonyymi

      Vielä suurempi Ihmisraunio, jos oman suuren egon vuoksi joutuu ajamaan iänikuisissa veloissa autonsa vuoksi,............ja ainoat iskulauseet mitä hän ole elämässään oppinut ...............Romba,Rombat,Kiinanrenkaat ,Rombat ,kiinanrenkaat,,kiinanrenkaat,Rombat........Noilla eväillä et pääse sankarihautaan !!!!!

      • Anonyymi

        Hehehehee. Ikuinen velkavanki. Saksan tuonti mersu. On siinä Dacistilla kuvitelmat. Vai sanoisinko huvitelmat. Hihihihihiii


    • Anonyymi

      . Ikuinen velkavanki. Saksan tuonti mersu. On siinä Dacistilla kuvitelmat............Ei siihen tarvitse muuta kuin tervettä päätä

    • Anonyymi

      Kekä tunnustaa ajavansa ja omistavansa dacian. Käsi ylös virheen merkiksi. Pitää nääs olla alla Gyntherin tekemä auto. Saa rispektii liikenteessä. Dacialla jäät ilam

      • Anonyymi

        Ompahan taas sekavaa tekstiä. Onko tuo Gynther turkkilainen nimi?


    • Anonyymi

      Harmittaa kun dacia lähtenyt nostamaan hintoja. Tekisi vain perus karuja autoja mutta toimivia. Olisi rahaa ostaa auto jolla liikkua. On muita merkkejä joissa rikkaat voivat esiiintyä kun minä tarvitsen vain liikkumisvälineen.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Vaikka minulla on rahaa, en haluaisi niitä kaikkia varusteita, joita pidän itselleni turhina.


    • Anonyymi

      Itsellä on tuollainen premium Dacia, eli Rellu. Ja Rellun ongelma on sama kun Daciallakin, alustan kilkkeet ovat ala-arvoisia kestävyydeltään. Ja tuohan on se syy, miksi kumpikaan automerkki ei loista katsastustilastoissa. Yleisin hylkäyssyy liittyy etuakselistoon, siellä on alkuperäisinä osina erinomaisen heikkoja koiranluita ja palloniveliä. Noin se vaan on, tilastoista luettavissa ja omassa autossa koettua.

      No jos koiranluiden alkaessa kilkuttamaan vaihtaa niiden tilalle alkuperäisiä paremmat, niin se murhe korjaantuu. Alapallonivelissä on hieman hankalampi löytää parempaa tavaraa heikkojen orginaalien tilalle. Ja ne ovat myös koiranluita ikävämmät vaihtaa itse, kun periaatteessa pyörien suuntaus on välttämätön toimenpide niiden vaihdon jälkeen.

      Se on tietysti totta, että koiranluut eivät paljon maksa...paitsi jos ne joutuu vaihdattamaan marmorilla...tai dacian ja rellunkin tapauksessa marmorijäljitelmällä. Alatukivarsien vaihto on tosiaan sitten sellainen toimenpide, että vaikka sen itse voikin tehdä, niin useimmat siinä kohtaa suuntaavat jo merkkihuoltoon, eikä se ole halpisautossakaan halpaa.

      • Anonyymi

        Se on just näin. Tyttärelleni ostin clion ja ongelmat ovat tuttuja


    • Anonyymi

      Eteeni osui tänään liikennevaloihin Dacia Logan pakettiauto.
      Aivan vahingossa huomasin, että Logan-merkin alla luki "by Renault"!
      Tarkoittanee ainakin sitä, että laatu on omistajayrityksen hyväksymää.
      Joissain maissa kaikkia Dacia-malleja myydään Renaulteina.
      Tiedä sitten, onko niissä eroa?
      Takavuosina ainakin samassa Renault-mallissa saattoi olla toisistaan
      poikkeavat sähköosat, koska kokoonpanolinjat eivät olleet identtiset.
      Ilman tätä tietoa, varaosakaupassa syntyi ongelmia.

      • Anonyymi

        Ihan se ja sama. Ei kiinnosta rellut eikä Daciat. Kiitos. Tero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan se ja sama. Ei kiinnosta rellut eikä Daciat. Kiitos. Tero

        Toyotan merkeillä myydään samaa "laatua"
        Mielenkiintoisinta on se ettei Toyotan laatuvaikutelma poikkea mitenkään Dacian laadusta.
        Siksi Tero ajaa Toyotan laatuautolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan merkeillä myydään samaa "laatua"
        Mielenkiintoisinta on se ettei Toyotan laatuvaikutelma poikkea mitenkään Dacian laadusta.
        Siksi Tero ajaa Toyotan laatuautolla!

        Ostin sanderon uutena, se paska oli jo aivan valmis 35tkm mennessä, takuuseen korjattiin roppakaupalla vikoja ja korjasin vielä itsekin roppakaupalla vikoja ennen kuin kävin sen vaihtamassa uuteen corollaan. Nyt on corollassa jo 60tkm mittarissa ilman mitään korjauksia vain bensaa tankkiin ja öljynvaihdot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin sanderon uutena, se paska oli jo aivan valmis 35tkm mennessä, takuuseen korjattiin roppakaupalla vikoja ja korjasin vielä itsekin roppakaupalla vikoja ennen kuin kävin sen vaihtamassa uuteen corollaan. Nyt on corollassa jo 60tkm mittarissa ilman mitään korjauksia vain bensaa tankkiin ja öljynvaihdot.

        juu, se on harmi, että dacia ei ole sellainen perusvarma riittävän vahvoista osista valmistettu täyskarvalakki. sellaisia suomen kuoppaisille teille tarvittaisiin. nuo daciat pitää kuitenkin katsastaa, vaikka kilometrejä tulisi vähänkin ja silloin kilkattavia osia pitää vaihtaa tuhkatiheään.
        dacia taitaa sairastaa eu-ylilihavuutta, eikä sen alustan osat kestä 300 kiloa turvavarauteita. tuollainen sanderohan olisi 900 kg auto, jollei eu olisi kaatanut senkin kannettavaksi tuota turvalaitevuorta.


    • Noh onhan se karu, mutta kyllä rellun tekniikkaan voi luottaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö mihin

      Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      79
      4426
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

      Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      116
      4132
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

      Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      168
      3112
    4. Surullista

      Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2557
    5. Muuttunut käytös

      Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2407
    6. 155
      2350
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

      Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      56
      2199
    8. Väkeä oli liikkeellä

      Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2107
    9. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

      Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      20
      2093
    10. Oliko kiihkeä

      ensimmäinen yö?
      Ikävä
      52
      2032
    Aihe