Asiallinen keskustelu Daciasta olisi toivottavaa. Täällä meuhkaa provopetterit ja muutama huru-ukko. Oikeastihan Dacia on halpis auto jossa joutuu tinkimään kaikesta. Ihan kaikesta. Laatu on vain korkeintaan keskinkertaista.
Keskustellaan Daciasta
27
391
Vastaukset
- Anonyymi
Keskinkertainen on dacian yläkanttiin arvioimista. Englanniksi sanottaisiin "minimum viable car"
- Anonyymi
Minulla on kokemusta monista autoista, esim. 3 uutena ostettua Toyotaa. Mielestäni Dacian laatu ei poikkea mitenkään muista autoista. Olen ajanut nykyisellä Dusterillani lähes 100,000 km. ilman vikoja.
- Anonyymi
Kommentteja. Mietteitä. Miksi juuri sinä olet sortunut Daciaan? Massin puute?
- Anonyymi
Aloituksessa toivottiin asiallista keskustelua Daciasta.
- Anonyymi
Dacia on melko kallis auto nykyään joten massin puuteesta kärsivä ei sellaistakaan osta.
- Anonyymi
Taloudenpidossa pitää olla pienet menot.
Suurista tuloista ei ole paljon hyötyä, ellei rahankäyttöä hallitse.- Anonyymi
Monelta miljonääriltä on auennut perse kallilla autoilla ajellessa.
Jos olis rahaa ostasin Citroen C6, mukavuutta toiseen potenssiin.
- Anonyymi
Niin mistä Daciassa joutuu tinkimään???
- Anonyymi
Mukavuudesta, Laadusta ja Statuksesta, lista on loputon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavuudesta, Laadusta ja Statuksesta, lista on loputon
Mukavuus ja laatu riittävät. Status ei merkitse mitään, se on heikon itsetunnon omaaville tärkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavuus ja laatu riittävät. Status ei merkitse mitään, se on heikon itsetunnon omaaville tärkeä.
Näin 500km viikossa ajavana voin sanoa, että dacia ei mitenkään riittänyt. Oli kokoajan jotain rikki ja oli aika työläs ajettavakin työkäytössä. >50km viikossa ajaville papparaisille sopii hyvin daciat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselle riittää että pääsee töihin ja kauppaan. Siihen tarvita premium-autoa.
- Anonyymi
Asialinja. lista on pitkäää kuin nälkävuosi. Siksi nou nou Dacialle.
- Anonyymi
Dacia on mukavampi ja laadukkaampi kuin Toyota.
Itse koettuna voin näin todeta.- Anonyymi
Minulla on taas kokemus päinvastoin dacia sandero oli aivan järkyttävä katiska kun taas toyota corolla hybridi on mukava ja kiva/helppo ajettava.
- Anonyymi
minun naapuri on ajanut dusterilla yli 300000 th kilometriä ,aina näyttää pelaavan ,kelillä,kuin kelillä,maavaraa riittää , ja siihen käy pensan lisäksi halvempi polttoaine eli etanoli,ei tartte bensaa ollenkaan ,ihan ok peli ,joka ei turhia "hörpäkkeitä " tarvii,no nykyään on tullut uusiin jo ns.hieno tekniikkaakin, joillekin hyvä valinta ,kun ei tarvii mitään erikoishärpäkkeitä. Minulla on toinen merkki, ite en olisi dusteria ottanut ,mut joillekin hyvä ok peli ,hinta laatu suhteessa. AUTOJEN YLEISVIKA NYKYÄÄN ON , TURHAN PALJON HIENOUKSIA,MITÄ NORMAALI IHMINEN EI EDES OPI KÄYTTÄMÄÄN , IHMETTELEE VAAN,ET MIKÄHÄN VALO NYT PALAA . NÄIN SE VAAN MENEE. VAIN OLEELLINEN RIITTÄÄ ,JA PELAAKIN PAREMMIN.
- Anonyymi
Meitä on paljon, joille se oleellinen riittää, emme halua emmekä tarvitse kaikkea mitä on tarjolla.
- Anonyymi
Juu nuo muinaiset daciat on ihan hyviä. Probleemi on nämä uudemmat 0.9 TCE koneelliset säästömallit. Sisustaan tuotu hieman arjen luksusta, mutta kaikesta muusta leikattu ja hajoaa kaikki käsiin.
- Anonyymi
, ja siihen käy pensan lisäksi halvempi polttoaine eli etanoli,,,,,,,,,Kyllä se on pensaa sekin E85. Siinä on vain ,,,olisko 5 tai 10% enemmän etanolia kuin ysi viitosessa,, vuodenajasta riippuen. Se oli alunperin Ruotsalaisten keksintö joka ei ole ottanut oikein tuulta siipien alle hintapolitiikan takia. Siinä on kyllä kummallisia eroavaisuuksia Etanolikäyttöisten autojen kohdalla että Ruotsissa kehoitetaan vaihtamaan oljyt jo puoli ajassa ,mutta ei Suomessa,,käyntihäiriöt ovat myös olleet tavallisempia etanolilla ajaessa. Itse en ole tankannut muuta kuin tavallista pensaa !!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
, ja siihen käy pensan lisäksi halvempi polttoaine eli etanoli,,,,,,,,,Kyllä se on pensaa sekin E85. Siinä on vain ,,,olisko 5 tai 10% enemmän etanolia kuin ysi viitosessa,, vuodenajasta riippuen. Se oli alunperin Ruotsalaisten keksintö joka ei ole ottanut oikein tuulta siipien alle hintapolitiikan takia. Siinä on kyllä kummallisia eroavaisuuksia Etanolikäyttöisten autojen kohdalla että Ruotsissa kehoitetaan vaihtamaan oljyt jo puoli ajassa ,mutta ei Suomessa,,käyntihäiriöt ovat myös olleet tavallisempia etanolilla ajaessa. Itse en ole tankannut muuta kuin tavallista pensaa !!
E10/95 on 10% etanolia, E5/98 on 5% etanolia. E85 on 85% etanolia.
- Anonyymi
Aloittaja pyytää asiallista keskustelua ja menee heti itse asiattomuuksiin.
- Anonyymi
Daciasta ei voi keskustella asiallisesti. Kallis hinta yhdistettynä kehnoon laatuun. Rombatin akku ja kiinarenkaat vinkuvat vaudissa mietteitä. Kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daciasta ei voi keskustella asiallisesti. Kallis hinta yhdistettynä kehnoon laatuun. Rombatin akku ja kiinarenkaat vinkuvat vaudissa mietteitä. Kommentteja.
Minulle laatu on sitä, että tuote toimii ilman ylimääräisiä korjauksia. Näin on ollut jo yli 8 vuotta, myös Rombatin akku. Kiinarenkaista minulla ei ole kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä joillekin on kallista, ei ole sitä kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä joillekin on kallista, ei ole sitä kaikille.
No shit sherlock!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daciasta ei voi keskustella asiallisesti. Kallis hinta yhdistettynä kehnoon laatuun. Rombatin akku ja kiinarenkaat vinkuvat vaudissa mietteitä. Kommentteja.......kuules sinun kommenntisi on niin vähä'järkinen että se vastauksia kaipaa
- Anonyymi
Kylläpä on lapsellisia kirjoitteluita kiinan renkaista, laadusta ja jostain rombsain akuista.
Kirjoittajilla ei ole mitään tietoa daccioista kunhan meuhkaavat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111302
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45932
- 45874
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44736
- 46666