Poliisimaija seisoo ja nähtävästi pitää tutkaa jalkakäytävällä uuden kaupungintalon edessä, hidastakaa kohdalla ettei napsahda sakkoja 👍
Poliisi pitää tutkaa
22
539
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt hanaa ! Antaa palaa !
- Anonyymi
Ei saa sanoa Maijaa mustaksi!
- Anonyymi
...mutta vuokkoa saa sanoa siniseksi...
- Anonyymi
Myöhästä se kohalla on hiljennellä...
- Anonyymi
Siksi varoitinkin ajoissa! Kyllä ite ainakin tykkään ajella taajamassa 50-60kmh vakkari päällä, matka taittuu jouhevasti mutta konstaapelit ei siitä tykkää ☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi varoitinkin ajoissa! Kyllä ite ainakin tykkään ajella taajamassa 50-60kmh vakkari päällä, matka taittuu jouhevasti mutta konstaapelit ei siitä tykkää ☹️
Mite sie nii hilijaa ajelet? Oot perkeleen pälliäine liikenteen tukkona ja vielä keskellä kaupunkii!
- Anonyymi
Mie ajan 30 :i nössöjen kiusaksi.
- Anonyymi
Ollaan huomattu ja ajetaan ohi!
- Anonyymi
Voithan yrittää, mutta meikeläisen edessä et varmasti perseile, sillä koukkaan jalkakäytävän kautta ohi ja eteesi. Sen jälkeen saat sen verran ohimoon että muistat sen ikuisesti!
Näin olen toiminut ja näin tulen toimimaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan yrittää, mutta meikeläisen edessä et varmasti perseile, sillä koukkaan jalkakäytävän kautta ohi ja eteesi. Sen jälkeen saat sen verran ohimoon että muistat sen ikuisesti!
Näin olen toiminut ja näin tulen toimimaan!Sopii yrittää amisnössö heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin olen toiminut ja näin tulen toimimaan!Missä ja milloin tavataan turpakäräjien merkeissä? Penkistä nousee 120kg, saattaa nenään koskea jos näen tuollaisen mikkihiiren livenä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja milloin tavataan turpakäräjien merkeissä? Penkistä nousee 120kg, saattaa nenään koskea jos näen tuollaisen mikkihiiren livenä!
Penkkitulos ei ratkaise vaan lyöntivoima ja nopeus..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Penkkitulos ei ratkaise vaan lyöntivoima ja nopeus..
Mie oon roteva bodari, et uskalla edes tulla lähelle saati sitten lyödä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roteva mahan kohdalta ja laho latvasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roteva mahan kohdalta ja laho latvasta.
Ei vaan lihasta löytyy, ei ole rasvaa. Koskee jos lyön!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan lihasta löytyy, ei ole rasvaa. Koskee jos lyön!
Miksi lyöt eikö järki muuhun riitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi lyöt eikö järki muuhun riitä?
Koska jos kunniaani loukataan, lyön kostoksi. Niin tekee jokainen oikea MIES!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska jos kunniaani loukataan, lyön kostoksi. Niin tekee jokainen oikea MIES!
Varmaankin pimeällä ja takaapäin.Oot kova lahoaivo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läskibodari?
- Anonyymi
Ja samoissa valoissa ootellaan..
- Anonyymi
Tämä keskustelu kuvaa sitä tulevaisuuden toivojen järkimäärää.
Pisan torni ei enää ole kallellaan.
Se on kaatunut.
- Anonyymi
Aina ennen ajamista kannattaa siis käydä täällä tarkistamassa josko joku varoittelisi poliisin olevan paikkakunnalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728451KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527620Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521613685Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552825Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432060- 1262056
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211801