Fasessa jo pohditaan kimppakyytejä Lieksan uimahalliin.
Tämä on niin häpeällistä ettei Nurmeksessa ole uimahallia 👹
Miksi ei saada uimahallia?
12
259
Vastaukset
- Anonyymi
Lieksalaiset varmaan nauraa, nurmeeslaaiset tulee uimaanLieksaan, samalla käyvät lidlissä ja cittaris. Ja taas jää Nurmeksen yrittäjiltä rahat saamatta. Ne meni Lieksaan.
Ja tämä siksi, että numeksessa ei ole uimahallia!- Anonyymi
Niinpä, ja samalla yrittäjät nusessa lopettaa. No miksi? KOSKA MEILLÄ EI OLE UIMAHALLIA
- Anonyymi
Uimaseuran narut...
- Anonyymi
UIMAHALLI PITÄÄ SAADA HETI UIMAHALLI HETI
- Anonyymi
Millä rahalla kaupunki rakentaisi uimahallin?Varmaankin kahden kirjaston irtisanotun työntekijän säästyneillä rahoilla!!
Väki vähenee Nurmeksessa sitä vauhtia, ettei ole kohta veronmaksajia, eikä uimahallia tule Nurmekseen.
Sitten nämä typerät investoinnit, kuten puustako.
Olisko valtuutetuilta ollut suuri vaiva, ottaa selville toiminta edellisellä paikkakunnalla?
Valtuutettujen kokouspalkkiot voisi jäädyttää seuraaviin vaaleihin saakka , sekä siirtää valtuutetut virka vastuuseen.- Anonyymi
Väki vähenee täällä siksi, KUN EI OLE UIMAHALLIA!
- Anonyymi
Parkkinen pääsi kuitenkin eroon hänelle epämieluisista henkilöistä
- Anonyymi
Kuka mitään kuppasta hallia kaipaa, kun on jo miljoonaluokan laajennettu kylpylä. Hölmöläisten kunta?
- Anonyymi
Ei siellä kylpylässä voi uida toope!
- Anonyymi
Toope oot ite mee vaikka Pielisee uimaan Kolille asti riittää baanaa!
- Anonyymi
Älä ole lapsellinen ☝🏼
- Anonyymi
Lieksaan uimaan ja Sotkamoon keilaamaan, näin hän se menee. Varmaan Nurmeksenkin turisteilla ei ole liikaa aktiviteetteja, että saataisiin käymään uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit825956KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3004926Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202628Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei432549Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991618Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051397
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1321354seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1111316Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu201275