Kun ihmiset valikoivat esim: useita paprikoita,puristelevat pullapusseja.Myös tujottavat mykät vanhat miehet ärsyttää.He ilmeisesti yrittävät iskeä?
Mikä asia ärsyttää kaupassa käydessä ?
14
222
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin ihana aloitus :DDDD
- Anonyymi
Erite-Mummo pilaa tämänkin
- Anonyymi
Mua ei haittaa nuoriso eikä vanhukset.
Kumpikaan ryhmä ei ole minun kauppareissujani milläänlailla häirinnyt.
:DDDD- Anonyymi
Ei ne tekoälyt nyt kai käykään kaupassa... eivät ainakaan fyysisesti. Robotitkin täyttää ihminen ja sitten se ötökkä viipottaa asiakkaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne tekoälyt nyt kai käykään kaupassa... eivät ainakaan fyysisesti. Robotitkin täyttää ihminen ja sitten se ötökkä viipottaa asiakkaalle.
Ongelmat voi todellakin estää. Elämä on valintoja ja siellä on tietyntyyppiset ihmiset tehneet paljon valintoja elämänsä aikana. Se on "hieno" Suomi meillä nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmat voi todellakin estää. Elämä on valintoja ja siellä on tietyntyyppiset ihmiset tehneet paljon valintoja elämänsä aikana. Se on "hieno" Suomi meillä nykyään.
Tuo taas vaikuttaa joltain mun valhalta viestiltä. Onko teillä ideat loppu, kun pitää mun viestejä laittaa? Ette itse keksi omia? No, mutta se oli ihan hauskaakin aikaa, kun trolli sekosi ja alkoi puhua englantia :D Voitte mun puolesta, kun näkyy teiltä se luonnistuvan paremmin. On pidempiä ja syvällisempiä viestejäkin teillä silloin ja niistä tajuaa silloin paremmin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo taas vaikuttaa joltain mun valhalta viestiltä. Onko teillä ideat loppu, kun pitää mun viestejä laittaa? Ette itse keksi omia? No, mutta se oli ihan hauskaakin aikaa, kun trolli sekosi ja alkoi puhua englantia :D Voitte mun puolesta, kun näkyy teiltä se luonnistuvan paremmin. On pidempiä ja syvällisempiä viestejäkin teillä silloin ja niistä tajuaa silloin paremmin :)
...Ps. Mulla on vielä vanhoja linkkejä tallessa ketjuun "/18786589/back-to-the-80s". Se oli hienoa. En niin 80-luvusta tiedä vaan se kun tänne tuli joku englanniksi nostalgioimaan elämän menosta täällä Orimattilassa :DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. Mulla on vielä vanhoja linkkejä tallessa ketjuun "/18786589/back-to-the-80s". Se oli hienoa. En niin 80-luvusta tiedä vaan se kun tänne tuli joku englanniksi nostalgioimaan elämän menosta täällä Orimattilassa :DDD
...Sitten mä olin kirjoittanut pitkän jutun analysoiden elämääni aivopestynä, psykiatrien kanssa jutelleena ja mielisairaana, jolla on ihan normaali olla sekaisin :) Se on mun ihan perustila :DDD Mä mietin sitä että mun päälle tällainen trollien nettipainostus toimii ja oli vain hauskaa se psykedelinen h*lvetti, kun täällä olen minä... ja minun trollikopiot jutellen mulle minuna ja väännellen omia juttujaan minun jutuista... ja just tota että joku copy-pastasin mun viestejä. Anyway! Oli se painostavaa, mutta koin että kyllä mun pää tällaisen kestää :)
Sitten se trolli käänsi sen mun jutun englanniksi, korjasi samalla virheitä siinä ja postasin sen tänne uudelleen!! Ei edes kertonut että se oli kopio!! Ihan laittoi sen siihen kuin omanaan! Törkeää, plagiaatti. No, mutta se oli hauskaa, kun se jostain syystä siis tulkkasi mun tekstit englanniksi :DDD Ihan outoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Linkkien nimeyksistä päätellen se oli tosi hyvä ketju <3 Harmi että se poistettiin. wtf? Miksi. Ei minua ainakaan haitannut että joku täällä englanniksi muistelee elämää Orimattilassa. Oli aika epäuskottavaa tosin, mutta hauskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Sitten mä olin kirjoittanut pitkän jutun analysoiden elämääni aivopestynä, psykiatrien kanssa jutelleena ja mielisairaana, jolla on ihan normaali olla sekaisin :) Se on mun ihan perustila :DDD Mä mietin sitä että mun päälle tällainen trollien nettipainostus toimii ja oli vain hauskaa se psykedelinen h*lvetti, kun täällä olen minä... ja minun trollikopiot jutellen mulle minuna ja väännellen omia juttujaan minun jutuista... ja just tota että joku copy-pastasin mun viestejä. Anyway! Oli se painostavaa, mutta koin että kyllä mun pää tällaisen kestää :)
Sitten se trolli käänsi sen mun jutun englanniksi, korjasi samalla virheitä siinä ja postasin sen tänne uudelleen!! Ei edes kertonut että se oli kopio!! Ihan laittoi sen siihen kuin omanaan! Törkeää, plagiaatti. No, mutta se oli hauskaa, kun se jostain syystä siis tulkkasi mun tekstit englanniksi :DDD Ihan outoa."postasin sen tänne uudelleen!!" >> postasi_
...Selitän juttuja vähän sekavasti ristiin eli se aivopesu-psykiatri-mielisairas -viestini oli tosi pitkä yksi juttu siis, jonka se oikoluki ja käänsi englanniksi. Sitä ei käsittääkseni enää ole täällä missään. Mä luulen että se oli siinä Back in 80's -ketjussa.
Täällä ois linkkilistalla joku "/18786589/back-to-the-80s#comment-133450560" ja siinä hakusana "aivopesu" eli se se on ollut.
Kirjoittelin ja poistelin tässä jo pari viestiä. Ei oikein lähde, joten laitan vain tän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"postasin sen tänne uudelleen!!" >> postasi_
...Selitän juttuja vähän sekavasti ristiin eli se aivopesu-psykiatri-mielisairas -viestini oli tosi pitkä yksi juttu siis, jonka se oikoluki ja käänsi englanniksi. Sitä ei käsittääkseni enää ole täällä missään. Mä luulen että se oli siinä Back in 80's -ketjussa.
Täällä ois linkkilistalla joku "/18786589/back-to-the-80s#comment-133450560" ja siinä hakusana "aivopesu" eli se se on ollut.
Kirjoittelin ja poistelin tässä jo pari viestiä. Ei oikein lähde, joten laitan vain tän....Myös sellainen viesti on hävinnyt kuin /18790821/jotta-saan-kertoa-itsestani#comment-133486988, joka on samasta aiheesta ja sitten on ollut ketjussa /18348440/palstan-valittaja myös. No, se jotta saan kertoa itsestäni -ketjuhan ihan poistettiin kokonaan, mutta harmi että se joku Palstan-valittaja -ketjuun mennytkin versio on kadonnut. Ei niissä jutuissa mitään sensuroitavaa nimittäin ollut.
Plaa plaa plaa. Joo tätä on varmaan aika hankala lukea, jos joku näitä edes lukee. Yritän tässä vain sanoa sitä mitä täällä EI OLE.
Tosi tosi sekavaa. - Anonyymi
"and I posted it here again!!"
Sä et nyt tajunnut korjata TOTA mun virhettä :( No korjasin sen heti siihen seuraavaan viestiin, mutta jännä ettet huomannut sitä. Siinä oli kirjaimen verran virhe eli tullut n sanan loppuun vahingossa. Se muutti koko lauseen. Mo korjasin sen... seuraavaan viestiin.
- Anonyymi
sipuleiden sipultajat, tunnustelee niitä ja sotkee irroittuu ne kuoret ja banaanien maistelijat mikä maistuu parhaalle sen ostan.
- Anonyymi
Omenoitakin jooh kannattaa ensin maistaa mille maisuu tämäkin merkki että ostanko näitä? Ja suklaapatukoitakin, enpä osta näitä, pahanmakuinen on tämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4123169Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k782324Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12319Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll201960Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1801492Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel101339Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2011129Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441062- 91959
Iltalehden evästeasetukset
No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee101902