ymmärtävän sitä etten minä ole koskaan haaveillut uudesta ystävästä. Ainoa minulle tärkeä asia olisi ollut saada vakituinen itselle todella mieluisa työpaikka! Erityispiirteieset ihmiset viihtyvät todella hyvin yksin ja se voi tuntua sellaisista ihmisistä oudolta, jotka haluavat jakaa aikaansa muiden kanssa. Erityispiirteinen on sitä aina ja rankat kokemuksest vahvistavat yksin olemisen tarvetta! Eli kävi ihan päin vastoin kuin oletitte! Tällä hetkellä ajattelen, että tulee menemään vielä monta vuotta ennen kuin jaksan edes ajatella ystävyyttä kenenkään kanssa! Se ei ole ollut koskaan minulle mitenkään tärkeää! En vain koe sen olevan minun näköistäni elämää! Kunpa minulta olisi kysytty lupa projektin aloittamiseen ja sen lisäksi kysytty millaisia haaveita minulla on. Silloin olisitte ymmärtäneet sen ettei projektia olisi kannattanut edes aloittaa! Se pilasi elämääni monella tapaa!
Ette tunnu
2
132
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kokenut valtavaa turvattomuutta sen takia, etten ole voinut kulkea rauhassa ilman esitystä ja sitä samaa oli töissäkin! Siksi ahdistus ja stressi on ollut jo monen vuoden ajan läsnä minussa joka ikinen päivä ja se jos mikä voi laukaista erilaisia sairauksia ja aiheuttaa suuressa määrin henkistä pahoinvointia! Minä haluan takaisin normaalin elämän, koska en ole kokenut moneen vuoteen hyvää oloa ja se ei ole terveellistä elimistölle eikä henkisesti! Miksi en saa olla sellainen kuin olen, miksi luulette tietävänne paremmin kuin minä itse minkälaista on juuri minun näköiseni elämä, vaan yritätte pakottaa minut teidän näköiseenne elämään! Pitääkö minun uhata tehdä jotain itselleni, koska voimat alkavat olla todella vähissä, siksi etten saa elää omaa hiljaista elämääni! Lopettakaa kaikki kautta rantain esitys kokonaan! Ei ole minkäänlaista kiinnostusta tustustua keneekään enää koskaan! Pysyvä lähestymiskielto kaiken ikäisille aina!
- Anonyymi
Aika ristiriitaista tekstiä aiempaan verrattuna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585554KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1973597Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182418Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91208Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651048- 1021048
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022- 831008
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965