Olen saanut ja tavannut, tehnyt töitä kolleegoita useissa maissa .
Venäjällä , Puolassa , Tsekissä , Slovakiasssa, Ukrainassa.
Kaikki alla ahkeria ja osaavioa verrattuina Suomalisiin linttsareihin ja tunareihin.
Se on tullut myös ilmi kun olen yriänyt saada tekijöitä pieniin rakennus ja kunnostusprojekteihin.
On ilmeisesti niin että laiskureille maksetaan sohvalla olen juonnista ja urheilukisojen katsomiseta niin hyvin että työ haittaa vapaa-ajan viettoa.
Kelatuet ja työttömyyskorvaukset laiskajulleilta kokonaan pois.
Suomalaiset ovat patalaiskoja, saamattomia joita työt ei kiinnosta.
10
175
Vastaukset
- Anonyymi
minäkin juopottelen päivittäin ja olen somessa
- Anonyymi
Milloin viimeksi olette olleet selvinpäin?
- Anonyymi
Useimmat suomalaiset osaavat kirjoittaa suomea paremmin kuin tuon aloituksen sepustaja. Useimmat suomalaiset ovat olleet ahkeria ja opetelleet suomea.
- Anonyymi
Minä aloitin päiväni kiljulla, onko tääälä paljon kolleegoita?
- Anonyymi
Olen juopotellut Venäjällä , Puolassa , Tsekissä , Slovakiasssa, Ukrainassa. Kaikisa niissä maissa minulla on ollut kolleegoita. Ja hyviä sellaisia, ei mitään alkoholittoman oluen juovia tunareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juopotellut Venäjällä , Puolassa , Tsekissä , Slovakiasssa, Ukrainassa. Kaikisa niissä maissa minulla on ollut kolleegoita. Ja hyviä sellaisia, ei mitään alkoholittoman oluen juovia tunareita.
Varo, liika juopottelu tekee sinut ilkeäksi ja vainoharjaiseksi.
- Anonyymi
Joillakin on mielessä vain työ, työ, työ, työ ja työ. Hankkikaa elämä!
- Anonyymi
Juopottelu ei ole koko elämä.
- Anonyymi
Harjoittele oikeinkirjoitusta siinä etsinnän ohella, vai sloboko olet?
Jos slobo, niin parempi onkin että suomalaiset pysyy poissa sun lafkasta. - Anonyymi
Vai ovat venäläiset olleet joskus ahkeria, hihihiii! Ei ainakaan Neuvostoliiton aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst7310550- 2434506
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1573908Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1633398PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija483175Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,492887Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322432Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201980Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621736Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi261471