Olen saanut ja tavannut, tehnyt töitä kolleegoita useissa maissa .
Venäjällä , Puolassa , Tsekissä , Slovakiasssa, Ukrainassa.
Kaikki alla ahkeria ja osaavioa verrattuina Suomalisiin linttsareihin ja tunareihin.
Se on tullut myös ilmi kun olen yriänyt saada tekijöitä pieniin rakennus ja kunnostusprojekteihin.
On ilmeisesti niin että laiskureille maksetaan sohvalla olen juonnista ja urheilukisojen katsomiseta niin hyvin että työ haittaa vapaa-ajan viettoa.
Kelatuet ja työttömyyskorvaukset laiskajulleilta kokonaan pois.
Suomalaiset ovat patalaiskoja, saamattomia joita työt ei kiinnosta.
11
361
Vastaukset
- Anonyymi
minäkin juopottelen päivittäin ja olen somessa
- Anonyymi
Milloin viimeksi olette olleet selvinpäin?
- Anonyymi
Useimmat suomalaiset osaavat kirjoittaa suomea paremmin kuin tuon aloituksen sepustaja. Useimmat suomalaiset ovat olleet ahkeria ja opetelleet suomea.
- Anonyymi
Minä aloitin päiväni kiljulla, onko tääälä paljon kolleegoita?
- Anonyymi
Olen juopotellut Venäjällä , Puolassa , Tsekissä , Slovakiasssa, Ukrainassa. Kaikisa niissä maissa minulla on ollut kolleegoita. Ja hyviä sellaisia, ei mitään alkoholittoman oluen juovia tunareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juopotellut Venäjällä , Puolassa , Tsekissä , Slovakiasssa, Ukrainassa. Kaikisa niissä maissa minulla on ollut kolleegoita. Ja hyviä sellaisia, ei mitään alkoholittoman oluen juovia tunareita.
Varo, liika juopottelu tekee sinut ilkeäksi ja vainoharjaiseksi.
- Anonyymi
Joillakin on mielessä vain työ, työ, työ, työ ja työ. Hankkikaa elämä!
- Anonyymi
Juopottelu ei ole koko elämä.
- Anonyymi
Harjoittele oikeinkirjoitusta siinä etsinnän ohella, vai sloboko olet?
Jos slobo, niin parempi onkin että suomalaiset pysyy poissa sun lafkasta. - Anonyymi
Vai ovat venäläiset olleet joskus ahkeria, hihihiii! Ei ainakaan Neuvostoliiton aikana.
- Anonyymi
Olet vain hinnoitellut itsesi ulos,toiset jos maksaa paremmin niin tottakai sinne mennään,ei työntekokaan ole hyväntekeväisyyttä kuten ei yrittäminenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 487946
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1055844Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593869Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu913839- 983579
- 553223
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod753202Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint342578IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2232353- 521708