Olen saanut ja tavannut, tehnyt töitä kolleegoita useissa maissa .
Venäjällä , Puolassa , Tsekissä , Slovakiasssa, Ukrainassa.
Kaikki alla ahkeria ja osaavioa verrattuina Suomalisiin linttsareihin ja tunareihin.
Se on tullut myös ilmi kun olen yriänyt saada tekijöitä pieniin rakennus ja kunnostusprojekteihin.
On ilmeisesti niin että laiskureille maksetaan sohvalla olen juonnista ja urheilukisojen katsomiseta niin hyvin että työ haittaa vapaa-ajan viettoa.
Kelatuet ja työttömyyskorvaukset laiskajulleilta kokonaan pois.
Suomalaiset ovat patalaiskoja, saamattomia joita työt ei kiinnosta.
10
295
Vastaukset
- Anonyymi
minäkin juopottelen päivittäin ja olen somessa
- Anonyymi
Milloin viimeksi olette olleet selvinpäin?
- Anonyymi
Useimmat suomalaiset osaavat kirjoittaa suomea paremmin kuin tuon aloituksen sepustaja. Useimmat suomalaiset ovat olleet ahkeria ja opetelleet suomea.
- Anonyymi
Minä aloitin päiväni kiljulla, onko tääälä paljon kolleegoita?
- Anonyymi
Olen juopotellut Venäjällä , Puolassa , Tsekissä , Slovakiasssa, Ukrainassa. Kaikisa niissä maissa minulla on ollut kolleegoita. Ja hyviä sellaisia, ei mitään alkoholittoman oluen juovia tunareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juopotellut Venäjällä , Puolassa , Tsekissä , Slovakiasssa, Ukrainassa. Kaikisa niissä maissa minulla on ollut kolleegoita. Ja hyviä sellaisia, ei mitään alkoholittoman oluen juovia tunareita.
Varo, liika juopottelu tekee sinut ilkeäksi ja vainoharjaiseksi.
- Anonyymi
Joillakin on mielessä vain työ, työ, työ, työ ja työ. Hankkikaa elämä!
- Anonyymi
Juopottelu ei ole koko elämä.
- Anonyymi
Harjoittele oikeinkirjoitusta siinä etsinnän ohella, vai sloboko olet?
Jos slobo, niin parempi onkin että suomalaiset pysyy poissa sun lafkasta. - Anonyymi
Vai ovat venäläiset olleet joskus ahkeria, hihihiii! Ei ainakaan Neuvostoliiton aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20911934- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596343Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775267- 584990
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514523Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194441- 1193946
- 833442
- 551995