Yök
Vastaukset 18
- Anonyymi
höhöhö
- Anonyymi
Oot ruma
- Anonyymi
No nyt kun mä huomasin miten monta sen perässä roikkuu nii ei enää huvita. Meni maku.
- Anonyymi
Suosittu
- Anonyymi
Antaa sen jatkaa pelletouhujaan hamaan loppuun asti.
- Anonyymi
Tottakai haluan tutustua. Mitä yököttävää siinä on?
- Anonyymi
Mikä estää?
- Anonyymi
Mua ainakin ihan kirjaimellisesti on estetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ainakin ihan kirjaimellisesti on estetty.
Ai ettet saa olla hulluksi tulleen näköpiirissä?
- Anonyymi
Yski nyt vielä tuon yökkäilyn jälkeen
- Anonyymi
Ootte vtun oksettavia kaikki vihaan teitä koko joukkoa hyi saatana pysykää jumalattoman kaukana minusta sekä elämästä muussa tapauksessa yhteyksissä VIRKAVALTAAN kun me ei tunneta.
- Anonyymi
Hohoo u pukki juoksi takaii
- Anonyymi
Otti ei anuss
- Anonyymi
Hyvä runko oli.
- Anonyymi
Liikaa
- Anonyymi
Oikeastaan kukavaan, paitsi paikallinen ho ro muija.
- Anonyymi
Siihen S muijaan vai M
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561