Yök
Siis ethän sä vain aio siihen tutustua?
19
587
Vastaukset
- Anonyymi
höhöhö
- Anonyymi
Oot ruma
- Anonyymi
No nyt kun mä huomasin miten monta sen perässä roikkuu nii ei enää huvita. Meni maku.
- Anonyymi
Suosittu
- Anonyymi
Antaa sen jatkaa pelletouhujaan hamaan loppuun asti.
- Anonyymi
Tottakai haluan tutustua. Mitä yököttävää siinä on?
- Anonyymi
Mikä estää?
- Anonyymi
Mua ainakin ihan kirjaimellisesti on estetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ainakin ihan kirjaimellisesti on estetty.
Ai ettet saa olla hulluksi tulleen näköpiirissä?
- Anonyymi
Yski nyt vielä tuon yökkäilyn jälkeen
- Anonyymi
Ootte vtun oksettavia kaikki vihaan teitä koko joukkoa hyi saatana pysykää jumalattoman kaukana minusta sekä elämästä muussa tapauksessa yhteyksissä VIRKAVALTAAN kun me ei tunneta.
- Anonyymi
Hohoo u pukki juoksi takaii
- Anonyymi
Otti ei anuss
- Anonyymi
Hyvä runko oli.
- Anonyymi
Liikaa
- Anonyymi
Oikeastaan kukavaan, paitsi paikallinen ho ro muija.
- Anonyymi
Siihen S muijaan vai M
- Anonyymi
Lopettakaa tuo turhan päiväinen haaveilu,noilla toisten kuvilla!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1113644Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2852509Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02150Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431931Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91689- 1001162
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle801091No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5970Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu77927- 51912