Hei
Olen 47-v mies. Minulla on jatkuvaa virtsankarkailua, ajoittaista kastelua. Olen käyttänyt ajoittain housu- ja teippivaippaa suojana. Joskus mietin onko hassua käyttää vaippaa vaikka en sinänsä kastele usein, mutta se riski on olemassa, onko muita jotka käyttää ns. varmuuden vuoksi vaippaa ? Mietin myös missä vaiheessa kertoa asiasta kumppanille, deitille, olen aloittamssa seuranhakua, mietin myös miten suhtautua vaipan käytöstä treffeillä ?
vaippojen tarve , siitä kertominen
2
620
Vastaukset 2
- Anonyymi
Moi. Rohkeasti vaan vaipat jalkaan, jos karkailee. Ikävä olisi olla pissat housussa. Kumppanille kertoisin vasta sitten, kun olisi tarve asiasta mainita. Kuinka paljon sinulla karkailee? Mietin, että riittääkö pelkkä miehille tarkoitettu tippasuoja esimerkiksi treffeille?
Minä olen 62 vuotias mies ja minulla on nyt alkanut tulemaan tiputtelua ajoittain. Minulla on hyvänlaatuinen eturauhasen liikakasvu johon lääkkeenä tamsulosiinihydroklorid. Olen jo pitemmän aikaa huomannut että pikkuhousut alkaa tuoksahtamaan aina vain lyhyemmän käytön jälkeen ja pari viikkoo sitten heräsin yöllä ja pikkuhousut oli kosteena tiputtelun vuoksi. Olenkin alkanut käyttämään tena tuotteita. Minulla on ollut jo kauan se ongelma, että kun lähden kaupungille asioimaan niin aina ei löydy heti wc:tä ja joudun asioimaan kuitenkin vessassa 45-60 minuutin välein, joskus useamminkin. Kävely nimittäin vilkastuttaa aineenvaihduntaa mutta kun rakko ei tyhjene kokonaan. Olenkin miettinyt että pitäiskö tämmösiä hätätilanteita varten hankkia vaippoja. Testasin tenan sinistä housuvaippaa koemielessä kotona ja huomasin että ei toimi. Sisäpinta tuli märäksi ja virtsa valui reisille, eli ongelma ei sillä pakene. Todella ahdistavaa on lähteä asioimaan jos vessaa ei löydy puolen tunnin välein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut129767- 57680
- 43605
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.177591Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555