Onko väärin jos täysi-ikäisenä

…haaveilee nuoremmistakin tytöistä, tai vanhemmista mut hoikista, sellaisista jotka mahtuu xs/s vaatekokoon ja kuppikoko on tyyliin a70. Ja et et tyttö on siis fiksu ja hyvännäkönen muutenkin…ja semmonen joka pitää itestään huolta. Mutta mietin että onko senmosia, tai onko ainakaan mulle? Olis sinakin musta kiva viettää aikaa ja muuta tommosen tytön tai naisen kanssa….
8686
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Haiskahtaa PEDOPETTERILTÄ!

Äänestä

On.

Äänestä

Ne haukkuu sua heti pedoksi,mutta kun mulla ollu seuraa haku niin yllättävän paljon tullu seuran- oppimisen hakuja 12-17 vuotiailta,miksiköhän niit vois haukkua,tai ei haukuta ollenkaan antaa ehkä olla vaan

1Äänestä

Ei ole väärin itse tykkään myös nuorista 12-17 tytöistä

Äänestä

Tuota voi aina haaveilla, mutta oma käsi pelastaa, sillä sulla ei ole mitään toivoa. Mieti noiden tyttöjen ikäisiä kolleja. Luuletko, että joku tulee sun kyytiin?

Äänestä

Totta tuo ja onneksi niin. Ei kukaan tuonikäinen aio lähteä vanhemman miehen mukaan ”niissä” tarkoituksissa, en ainakaan minä ja mun kaveritkaan. Haaveilla saa, se ei ole kiellettyä mutta koskea tai häiritä ei saa, se menee rikoksen puolelle. Sinänsä eihän posliinipillussa mitään vikaa ole kyllähän sitä nuolis oli nuori tai vanha.

Äänestä

Laitoin seuranhaku ilmoituksen eräiselle palstalle,tuli monta ehdotusta tytöiltä joiden ikä 13-17 v joku halus neitsyyden poistoa joku kuullut et vanhemmat miehet hyviä joku pyys pikkusummaa rahaa joku olis lähteny mökilleni kaks olis tullu kaverinsa kanssa,kyl näit riitti

Äänestä

Kyllä tytön pitää olla vähintään 16v ja ei niin nuorella haittaa pieni pyöreyskään

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

…haaveilee nuoremmistakin tytöistä, tai vanhemmista mut hoikista, sellaisista jotka mahtuu xs/s vaatekokoon ja kuppikoko on tyyliin a70. Ja et et tyttö on siis fiksu ja hyvännäkönen muutenkin…ja semmonen joka pitää itestään huolta. Mutta mietin että onko senmosia, tai onko ainakaan mulle? Olis sinakin musta kiva viettää aikaa ja muuta tommosen tytön tai naisen kanssa….

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu