…haaveilee nuoremmistakin tytöistä, tai vanhemmista mut hoikista, sellaisista jotka mahtuu xs/s vaatekokoon ja kuppikoko on tyyliin a70. Ja et et tyttö on siis fiksu ja hyvännäkönen muutenkin…ja semmonen joka pitää itestään huolta. Mutta mietin että onko senmosia, tai onko ainakaan mulle? Olis sinakin musta kiva viettää aikaa ja muuta tommosen tytön tai naisen kanssa….
Onko väärin jos täysi-ikäisenä
8
489
Vastaukset
- Anonyymi
Haiskahtaa PEDOPETTERILTÄ!
- Anonyymi
On.
Ne haukkuu sua heti pedoksi,mutta kun mulla ollu seuraa haku niin yllättävän paljon tullu seuran- oppimisen hakuja 12-17 vuotiailta,miksiköhän niit vois haukkua,tai ei haukuta ollenkaan antaa ehkä olla vaan
- Anonyymi
Ei ole väärin itse tykkään myös nuorista 12-17 tytöistä
- Anonyymi
Tuota voi aina haaveilla, mutta oma käsi pelastaa, sillä sulla ei ole mitään toivoa. Mieti noiden tyttöjen ikäisiä kolleja. Luuletko, että joku tulee sun kyytiin?
- Anonyymi
Totta tuo ja onneksi niin. Ei kukaan tuonikäinen aio lähteä vanhemman miehen mukaan ”niissä” tarkoituksissa, en ainakaan minä ja mun kaveritkaan. Haaveilla saa, se ei ole kiellettyä mutta koskea tai häiritä ei saa, se menee rikoksen puolelle. Sinänsä eihän posliinipillussa mitään vikaa ole kyllähän sitä nuolis oli nuori tai vanha.
- Anonyymi
Laitoin seuranhaku ilmoituksen eräiselle palstalle,tuli monta ehdotusta tytöiltä joiden ikä 13-17 v joku halus neitsyyden poistoa joku kuullut et vanhemmat miehet hyviä joku pyys pikkusummaa rahaa joku olis lähteny mökilleni kaks olis tullu kaverinsa kanssa,kyl näit riitti
- Anonyymi
Kyllä tytön pitää olla vähintään 16v ja ei niin nuorella haittaa pieni pyöreyskään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2659995K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1925704Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1675284PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754911Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot73193Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe02560- 2122479
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122299Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3552049- 241845