…haaveilee nuoremmistakin tytöistä, tai vanhemmista mut hoikista, sellaisista jotka mahtuu xs/s vaatekokoon ja kuppikoko on tyyliin a70. Ja et et tyttö on siis fiksu ja hyvännäkönen muutenkin…ja semmonen joka pitää itestään huolta. Mutta mietin että onko senmosia, tai onko ainakaan mulle? Olis sinakin musta kiva viettää aikaa ja muuta tommosen tytön tai naisen kanssa….
Onko väärin jos täysi-ikäisenä
8
470
Vastaukset
- Anonyymi
Haiskahtaa PEDOPETTERILTÄ!
- Anonyymi
On.
Ne haukkuu sua heti pedoksi,mutta kun mulla ollu seuraa haku niin yllättävän paljon tullu seuran- oppimisen hakuja 12-17 vuotiailta,miksiköhän niit vois haukkua,tai ei haukuta ollenkaan antaa ehkä olla vaan
- Anonyymi
Ei ole väärin itse tykkään myös nuorista 12-17 tytöistä
- Anonyymi
Tuota voi aina haaveilla, mutta oma käsi pelastaa, sillä sulla ei ole mitään toivoa. Mieti noiden tyttöjen ikäisiä kolleja. Luuletko, että joku tulee sun kyytiin?
- Anonyymi
Totta tuo ja onneksi niin. Ei kukaan tuonikäinen aio lähteä vanhemman miehen mukaan ”niissä” tarkoituksissa, en ainakaan minä ja mun kaveritkaan. Haaveilla saa, se ei ole kiellettyä mutta koskea tai häiritä ei saa, se menee rikoksen puolelle. Sinänsä eihän posliinipillussa mitään vikaa ole kyllähän sitä nuolis oli nuori tai vanha.
- Anonyymi
Laitoin seuranhaku ilmoituksen eräiselle palstalle,tuli monta ehdotusta tytöiltä joiden ikä 13-17 v joku halus neitsyyden poistoa joku kuullut et vanhemmat miehet hyviä joku pyys pikkusummaa rahaa joku olis lähteny mökilleni kaks olis tullu kaverinsa kanssa,kyl näit riitti
- Anonyymi
Kyllä tytön pitää olla vähintään 16v ja ei niin nuorella haittaa pieni pyöreyskään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2585681NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1375175Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284928Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1292207- 4051877
Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova571802Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann181752HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a951725- 1011502
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3981411