sähkösilmukkahoito

¤solmu

onko kokemuksia sähkösilmukkahoidosta? oliko toimenpiteen jälkeen kivulias, eli joutuiko syömään särkylääkkeitä? onko ketään jolle on tehty konisaatio sähkösilmukan jälkeen tai jopa niitä joilta olisi poistettu koko kohtu?

Itse jännitän koska papa oli 3 ja koepaloissa oli kohtalaista solumuutosta ja nyt olen menossa sinne sähkösilmukkaan.
Pelottaa että sieltä löytyy vielä syöpä!!!!!

7

1458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina

Minulle on tehty tämä hoito noin puoli vuotta sitten.Itse hoito ei satu, mutta tuntuuhan se puudutuspiikki. Muuten juttu on ihan simppeli juttu.Että ei sitä kannata jännittää tai pelätä.
      Mulla oli papa 2 ja visvasyylä, joka on aika monella ja onhan sitä pelko päällä.
      Mutta on hyvä kun juttu hoidetaan nyt. Sielt otetaan pois sitä "huonoa" osaa ja otetaan näyte.
      Mul on ollut kontrolli nyt eli 1/2v hommasta ja kaikki on ok ja seuraava kontrolli on 1v päästä. Kun nyt olin siellä lääkäri kysyi et onko vaivaa ollut, sanoin että ei alapäässä, mutta yläpäässä kyllä koska onhan se mielessä pakostakin...
      Mutta tuolla missä minä olen käynyt ovat lääkärit olleet todella ymmätäväisiä ja ovat valmiit keskustelemaan ja kertovat varmasti sulle tästä asiasta.Ja puhu kaikki mitä mieltä painaa... Hyvät jatkot....

• tehty

Minulle on tehty loopkonisaatio nukutuksessa. Toipuminen oli nopeaa, vuotoa tuli jonkun pari viikkoa.Kipuja ei ollut lainkaan. Minulla oli papa nelonen ja se oli sitten syöpää. Kohtu poistettiin ja kävin vielä varmistuksena sädehoidossa. Hyvin olen tervehtynyt siitä ja elämä jatkuu.Sinulle tsemppiä hoitoihin ja hyvää kesää!

• ¤solmu

minulla toimenpide huomenna. Jotenkin vaan tuntuu että kuitenkin joudun siihen loop-konisaatioon, mutta vaihtoehtoja ei kuitenkaan ole vaan hoidot on läpikäytävä. Onneksi kuitenkin lapset on tehty joten jos kohdunpoistoon joudun niin ei jää ainakaan se asia harmittamaan.

Kiitos teille kun vastasitte!

• Pelko
        ¤solmu kirjoitti:

minulla toimenpide huomenna. Jotenkin vaan tuntuu että kuitenkin joudun siihen loop-konisaatioon, mutta vaihtoehtoja ei kuitenkaan ole vaan hoidot on läpikäytävä. Onneksi kuitenkin lapset on tehty joten jos kohdunpoistoon joudun niin ei jää ainakaan se asia harmittamaan.

Kiitos teille kun vastasitte!

MOI!

Minkä ikäisiä olette? Itselläni on tiukka tilanne papan kanssa ja edessä ilmeisesti hoitoja. Olen 24, eikä takana ole kummoista riskikäyttäytymistä. Pelottaa, että lääkärit syyllistävät.

• tehty
        Pelko kirjoitti:

MOI!

Minkä ikäisiä olette? Itselläni on tiukka tilanne papan kanssa ja edessä ilmeisesti hoitoja. Olen 24, eikä takana ole kummoista riskikäyttäytymistä. Pelottaa, että lääkärit syyllistävät.

Heips. Minä olen jo 36-vuotias. En ymmärrä et millä tavalla ne sinua syyllistäisivät. Minä en kyllä ole kertaakaan ajatellut niin. Se on vaan ollu sairaus sairauksien joukossa. Käy vaan rohkeesti kaikissa hoidoissa ja jatkat elämää eteenpäin, niin minä aion tehdä. Tsemppiä sulle ja hyvää kesää.

• tiina
        Pelko kirjoitti:

MOI!

Moikka!

Minä se vanha olenkin eli 42v... mul on kolme lasta ja laitatin hormonikierukan,v-01 ja sit v-04 oli papa2 ja nyt sitten joulukuulla kun näitä juttuja tehtiin otatin kiekuran pois vaikka lääkäri oli toista mieltä,hän vain olis tän ikäiselle suositellut hormonikierukkaa..... Mutta mitään syyllistämistä ei lääkärien ja hoitajien puolelta tullut eikä tule sinullekaan,mut itsehän sitä vähän kaikenlaista tuumailee.Ja onneksi on hyvät hoitosysteemit.

• Sium
        Pelko kirjoitti:

MOI!

Mulla löydettiin koepalasta esiastemuutos ja oon 21 v. Itellä kanssa ei mitenkään erityistä riskikäyttäytymistä. Tää on sen verran yleinen juttu mun käsityksen mukaan, etten usko että hoitajat/lääkärit millään lailla syyllistäis yms. Itselle ollaan ainakin oltu tosi ihania ja ymmärtäväisiä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6798
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1208
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1035
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe