Montako afrikkalaisperäistä asuu Kankaanpäässä ja osaa auttavaa suomea ja voisi olla hyödyllinen nol

Anonyymi-ap

Montako afrikkalaisperäistä asuu Kankaanpäässä ja osaa auttavaa suomea ja voisi olla hyödyllinen nollaveronmaksaja (ei siis netto, mutta vain lievä bruttoavunsaaja)

Tiedän tämän suuntaisia tutkimuksia tehtiin Turussa somaleista, joita noudettiin 1992 pres. Koiviston käskystä. Tutkimustulokset leimattiin monella "salainen" leimalla.
Vantaalla tehtiin kielitaitokysely 2015 tulleille irakilaisille ja somaleille. Irakilaiset puhuivat n.30- 35 % auttavaa suomea ja hieman ruotsia. Somaleista aikuisista 15 - 18% pystyi vastaamaan tutkimukseen jotenkin autettuna suomeksi.

20

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastaus on nolla.
      Ja se koskee kaikkia muitakin paikkakuntia.
      Veronmaksajien kustantamaa leikkityöpaikkaa ei lasketa.

• Anonyymi

Somaleille sentään isommissa kaupungeissa kouluja käyvät lapset toimivat palkallisena tulkkina. Alaikäisille maksetaan muhkeat palkkiot kun isi ja äiti on viranomaismenettelyissä.
        Osa somalitulijoista on asunut Suomessa 1992 alkaen. Vosisiko ajatella että paljon mainostettu kotoutaaminen on onnistunut yli odotusten???

• Anonyymi

On yleismaailmallinen vasemmisto/demaritrendi haalia näitä omaan maahan koska ovat tuumailleet näiden äänien satavan suoraan omaan pussiin, minusta virhearvio, äänet menevät alkuun sinne, lopulta maahanmuuttajien omille puolueille joissa ei paljoa sateenkaaripöhinöitä arvosteta.

Soroksen ja kumppanien Open Society järjestöjen rahoitus pitää vassariporukoita pelkästään hyödyllisinä idiootteina, suuressa kuvassa koittavat saada länsimaat eripuraisiksi ja rappiolle jotta miljardöörien on jatkossa helpompaa ajaa omia sairaita ajatuksiaan läpi, oman näkemyksen mukaan ihmisiä tullaan lopulta kohtelemaan kuin karjalaumaa, kunnei enää hyödytä omistavaa luokkaa annetaan joku rokote ja kohta on ylikuolleisuustilastojen jatkeena.

• Anonyymi

Miljardöörit eivät tarvitse vassariidiootteja eikä edes persuidiootteja ajatuksiensa läpi saamiseen. Heillä on kaikki tiedotusvälineet ja varallisuus sekä valta hallussaan.

• Anonyymi

Tässä tuppukylässä asuu ehkä yksi afrikkalaistaustainen henkilö.
      Isot on sunkin murheet

• Anonyymi

Voi luoja näitä alotuksia. Miten jollain voi olla aikaa miettiä tämmösiä….

• Anonyymi

Kankaanpää on boikottilistalla! Sinne en mene lomalla enää koskaan. Onnea aloittajalle.

• Anonyymi

Mitä ne tänne tulis, eiköhä ne viihdy enemmä pk seudulla ja tampereella.

• Anonyymi

Nämä, jotka vähättelevät miljardien kaatamista näihin tänne haiettuihin elätteihin, kuuluvat itse kotimaisten elätettävien joukkioon.

• Anonyymi

Kyllä nykyisin on hyvä olla työvoimareserviä, kun hallituksen toimet alkavat purra. Orpo ja Purra sekä Satonen näkevät jo nousun merkkejä taloudessa. Varmaa on että ensi keväänä rysähtää työllisten määrä nousuun ellei muuten niin aloittavat sodan Venäjää vastaan, silloin tarvitaan sitä reserviä kun työkuntoiset viedään sotimaan. Naisten ei tarvitse silloinkaan huolestua, Afrikan ja arabian miehet ovat kodinturvana ja panevat parastaan omalla parhaiten taitamallaan osaamisalueellaan. Eivätkä valita pitkistä yötyörupeamista, kunhan saavat päivät levätä kuten ennenkin.

• Anonyymi

Kyllä täällä on itse leipänsä tienanneet ja veronsa maksaneita monet tehneet töitä 14 vuotiaasta 64 vuotiaaksi ja jopa kauemmin
      Monilla ei peruspalkka ollut kuin korkeintaan 2000€ ja siitä verot pois ja sillä elätetty perhe
      Nyt matuille maksetaan ihan heidän itse kertomana 3000 - 4000€ että täällä lomailevat

Kyllä tavis ihmiset kummastelevat kun yrittävät selvitä palkallaan ja hankkia tarvitsemansa omilla avuillaan
      Sitten tulee satoja tuhansia jotka eivät tee päiväkään mitään tukien saamisen eteen.

• Anonyymi

Älä muuta sano, ja ovat vieläpä ahneita. Meidänkin rapusta lähtevät joka työpäivä molemmat töihin seitsemäksi ja tulevat puoli neljän kieppeissä kotiin.

• Anonyymi

Katsokaa näitä vihreitä sosialistiakkoja kun ne TVssä puhuu "pakolaisista". Silmät kiiluu ja into hehkuu poskillaan. Kun puhutaan oman maan vanhuksista, niin fleguina ja ylimielisinä istutaan, kun on paikalle tultu.

• Anonyymi

Näin eilen yhden terveyskeskuksessa, kun istuin odottamassa ajan saantia. Lasikopperon toinen nainen sanoi, että vierestä. Vieressä oleva väitti, ette saa antaa. Sanoin kahtena päivänä soittaneeni ja odotelleeni. Pitäää kuulemma soten nimissä odottaa tai kuolla. Siinä nigerialainen lääkäriksi kuviteltu kuljeskeli.

• Anonyymi

Ei saa sanoa tuota n-sanaa! Siinä on rasismin luonne, runko ja sen on sosialistivihreät akat eduskunnassa päättäneet laittaa kielletylle N-sanalistalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa sanoa tuota n-sanaa! Siinä on rasismin luonne, runko ja sen on sosialistivihreät akat eduskunnassa päättäneet laittaa kielletylle N-sanalistalle.

niin Purra käytti n-sanaa 2009 ja kansa melkein lynkkasi hänet 2024

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin Purra käytti n-sanaa 2009 ja kansa melkein lynkkasi hänet 2024

Vanhan naisen sadetanssi kaipaa Kankaanpään lisäksi koko Satakunta.

• Anonyymi

AisuriJussi tulee selvittämään tämänkin ongelman.

• Anonyymi

Onko SivariJussin kavereita?

• Anonyymi

On kavereita ja GraduLaura viihtyy myös porukoissa. Taattua laatua ja osaamista.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2507
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      3
      2277
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1373
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      771
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe