Nyt kun reservin ikää ollaan nostamassa, niin laitetaanko yli 50 vuotiaat reservin B-miehet etulinjaan?
Viimeksi tulleessa tornipostissa ilmoitettiin sodanajan sijoituksesta: Ei sodanajan sijoitusta.
Laitetaanko B-miehet etulinjaan
13
318
Vastaukset
- Anonyymi
Mihinkäs muuhun. Sivareita on tarpeeksi huoltoon ym.
Yli 50v reserviläiset joutuu nimenomaan etulinjan ns. syötiksi mm tarkka-ampujille.- Anonyymi
Yli 50 vuotiaille B reserviläisille annetaan koivuhalot ja valoinen lippu, jota heiluttavat etulinjassa, niin kaukana bukkereissa olevat alle 25 vuotiaat A- luokan miehet osaavat ohjata pommidronet vihollisen niskaan, kun näkevät mistä sitä sarjatulta tulee.
- Anonyymi
Läpimurron uhatessa takaportaan huipuista, B-miehistä ja muista kootaan vastaiskuryhmä, joka tasoittaa tilanteen.
- Anonyymi
Niin,Divisioona 2 suurin yllätysmomentti on vihollisen lamauttaminen rättimikoista,muonamiehistä sekä miinanpolkioista kootun yksikön voimin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,Divisioona 2 suurin yllätysmomentti on vihollisen lamauttaminen rättimikoista,muonamiehistä sekä miinanpolkioista kootun yksikön voimin.
Minä oon yli 60v ja taistelen mieluiten yksin. Tuhoan vihollisen kolonnia ja häivyn paikalta, yövyn kuusten alla ja isken taas muutaman päivän kuluttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon yli 60v ja taistelen mieluiten yksin. Tuhoan vihollisen kolonnia ja häivyn paikalta, yövyn kuusten alla ja isken taas muutaman päivän kuluttua.
Hyvät lääkkeet sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin taistleen yksin, mene ja väännänä viholisen tykinpiipun mutkalle, niin ei sillä enää ammuta ja säästöjä tulee miljoona euroa joka tykin oslata, kun ei miljoonien ohjusta tartte ampua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin taistleen yksin, mene ja väännänä viholisen tykinpiipun mutkalle, niin ei sillä enää ammuta ja säästöjä tulee miljoona euroa joka tykin oslata, kun ei miljoonien ohjusta tartte ampua.
Ei tykeissä ole piippuja, olematonta osaa et pysty vääntämään mutkallekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tykeissä ole piippuja, olematonta osaa et pysty vääntämään mutkallekaan.
Piippu tai putki, ihan sama....
- Anonyymi
Varttihulluja ei kyynelkaasu, pamppu tai ryssä pysäytä.
Varttihullut ovat sattumia sopassa. - Anonyymi
T-miehet menevät ensimmäisessä aallossa.
- AnonyymiUUSI
Eli Suomi on kuin Venäjä joka laittaa vastaavalla tavalla "ei-toivotut kansalaiset" tapettavaksi lihamyllyssä.
- Anonyymi
Ei nykysodissa ole mitään "etulinjaa" paitsi ehkä 88-puoluelaisten mielestä on sillä he elävät vaihtoehtoisessa todellisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.848040Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m896063Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875557Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot675476Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1134720Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232478Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys292173Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e51339Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71334Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa431164