Aimon matkassa kohti aitoa Thaimaata

Vaikka Aimolla on lukihäiriö ja persoonallisuushäiriöt, kaihi, ikänäkö, karsastusta, likinäkö sekä hajataitto, hän on katsauksessaan havainnut suomalaisten turistien olevan juntteja, jotka matkailee täysin väärällä tavalla, väärissä paikoissa ja käyttää rahaa. Tästä syystä Aimo on perustanut matkatoimiston nimeltä Matka Toimisto. Ekat Bandgogin matkat on jo myynnissä.

Lennämme kahdella pompulla, koska se on halpaa ja kätevää. Ensin Tukholmaan, sieltä Dohaan ja sieltä Bangkokiin. Säästöä jopa sata euroa, eikä matka kestä kuin 22 tuntia suuntaansa.

Siirrymme reittibussilla Pattayalle, säästöä jopa 1000 paateroa. Matkaevääksi auringossa seisseitä vesipulloja ja juustonaksun hajua matkustamoon.

Koska meidän matkoilla arvostamme ruokien tasoa, emme yövy Vantaan hotelleissa, ne eivät meitä säväytä. Emme mene läävähotelleihin, vaan
jalkaudumme aitojen köyhien thaimaalaisten pariin ja asumme niiden aidoissa nurkissa, ne kun on köyhiä, heheh!
Emme syö kuivaa lohta vaan arvostamme tasoa ja menemme syömään täytettyjä lopstereita niiden köyhien thaimaalaisten kanssa, joilla on hävyttömän pieni palkka. Ei mitään pitsaa pahvissa. Grillattu ja täytetty lobsteri alle 3000 paateroa!

Pattayan rakkaat pelkäävät fobian tasoisesti tapaamaan toisiaan, mutta myös Numbaa. Meidän matkoilla ei tarvi pelätä mitään! Iltaisin internet on turvallinen ja halpa turpailuharrastus ja huoneessamme on vifi, jota voi vuorotellen käyttää.

Tarkoitus on tutustua ja kokea sitä mikä on ominaista kohteelle, ei sitä alituiseen mitä turisteille nimenomaan on rakennettu. Joten huuhaa ja tuut tuut, piipaa niille jotka läävissä asuu!

Pattayan rakkaille soveltuu lomailut vain alueilla joissa on tarjolla turrepalveluita, niissä ei voi kokea oikeaa Thaimaata ja kierrämme ne kaukaa!
Vaalimme kirjon Thaimaalaisia perinteisiä ruokalajeja, punaiset lihat, jopa riisipuurot maksalla ja sitten etsimme paikan johon ne voi oksentaa ja kakattaa.
Thaimaasta saa eurolla syötävän aterian ja suosittelenkin päiväbudjetiksi euroa.

Meidän matkoilla ei mennä baariin, koska jurri on paljon halvempi kämpillä ottaa.
Välillä tarkistetaan vaan silmämunista ja naamasta että onko pilirupi jo iskenyt rasvamaksaan ja elämään. Isät saa meidän matkoilla viedä kakarat metsään ja meidän matkoilla niitä ei tarvi tuoda takaisin, jos asiat menee ikävälle kantille, me emme kysele niiden perään, jokainen isä telttailee tavallaan ja se mitä metsässä isä penskoille tekee, on isän oma asia.

2

143

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nää Senssun matkailut aidossa thaimaassa on ihan parasta antia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      161
      951
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      672
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      73
      645
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      581
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      539
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      520
    7. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      513
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      510
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      478
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      271
      476
    12. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      45
      453
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      431
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      428
    15. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      34
      425
    16. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    17. 21
      412
    18. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      410
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      396
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      66
      393
    Aihe