Oletteko kokeilleet AT:tä kasvojen hikoiluun? Miten tehoaa? Tuskin siitä ainakaan mitään terveyshaittoja on... Jos vaan iho kestää.
absolut torria kasvoille
7
5098
Vastaukset
- Yks vaan
Absolut torr on niin vahvaa myrkkyä että se monesti aiheuttaa kainaloissakin turvotusta ja muita ikäviä muutoksia. Älä siis edes kokeile sitä kasvoihin.
Ja ensin on syytä selvittää miksi sinä hikoilet. Syitä voivat olla mm hormonihäiriöt, kilpirauhashäiriöt ja yksinkertaisesti liikahikoilu. Kannattaa mennä siis lääkäriin. Liikahikoiluunkin on ymmärtääkseni olemassa lääke.
Luonnontuotteista ulkoisesti käytettynä tehokkaiksi hikoilun vähentäjiksi sanotaan ainakin salviaa ja minttua ja teeöljyä.
Myös ruokavaliolla on vaikutusta hikoiluun, mm kahvi voi aiheuttaa hikoilua.- sweat
Joo olenkin menossa verikokeisiin, jossa katsotaan kilpirauhasen toiminta ja testosteroniarvot. Hikoilen siis koko ajan hieman, mutta jännitysoireet pahentavat tätä. Käytän propalia jännitysoireiden lieventämiseen, mutta hikoiluun se ei auta.
- sweat
Joo itse asiassa kokeilin eilen illalla sitä torria kasvoille ja eipä tuo mitään ihottumareaktioita aiheuttanu. Näin alkutuntumana voisi sanoa, että otsa pysyy kuivempana =) Niin ja onhan kainaloissa paljon herkempi iho kuin esim. otsassa, joten miksi sitä ei voisi otsalle käyttää?
Jollain ulkomaisella foorumilla joku tyyppi oli käyttänyt kanssa Absolut torria vastaavaa ainetta kasvoille ja oli kai päässyt ongelmistaan ainakin osittain eroon.
Mutta edelleen kaipaan viisaammilta jotain hyvää syytä miksi ei missään nimessä saisi kasvoille käyttää. - Yks vaan
sweat kirjoitti:
Joo itse asiassa kokeilin eilen illalla sitä torria kasvoille ja eipä tuo mitään ihottumareaktioita aiheuttanu. Näin alkutuntumana voisi sanoa, että otsa pysyy kuivempana =) Niin ja onhan kainaloissa paljon herkempi iho kuin esim. otsassa, joten miksi sitä ei voisi otsalle käyttää?
Jollain ulkomaisella foorumilla joku tyyppi oli käyttänyt kanssa Absolut torria vastaavaa ainetta kasvoille ja oli kai päässyt ongelmistaan ainakin osittain eroon.
Mutta edelleen kaipaan viisaammilta jotain hyvää syytä miksi ei missään nimessä saisi kasvoille käyttää.Ei kai se ensimmäisellä kerralla vielä mitään teekään, mutta kun käytät pidemmän aikaa niin aivan varmasti tulee ikäviäkin seuraamuksia.
Mun ymmärtääkseni tuon aineen käyttökohteet on rajattu kainaloihin, käsiin ja jalkoihin. Sitä ei saa sitten muuten käyttää kovin pitkään muutenkaan, koska se on niin kova myrkky että iho ei kestä sitä kauan. Nuo alkoholi ja alumiini vat erittäin ärsyttäviä aineita iholle, ihan oikeasti.
Ymmärrän kyllä että hikoilu on iso ongelma, mutta ole nyt kuitenkin varovainen sen aineen kanssa. Aikoinaan, tai siis noin 10 vuotta sitten, itsekin kärsin kasvojen hikoilusta. Sitä hikeä tuli kuin victorian putouksista. Meni kyllä itsellään parissa vuodessa ohi ja syy jäi selvittämättä. - SaaaP
Yks vaan kirjoitti:
Ei kai se ensimmäisellä kerralla vielä mitään teekään, mutta kun käytät pidemmän aikaa niin aivan varmasti tulee ikäviäkin seuraamuksia.
Mun ymmärtääkseni tuon aineen käyttökohteet on rajattu kainaloihin, käsiin ja jalkoihin. Sitä ei saa sitten muuten käyttää kovin pitkään muutenkaan, koska se on niin kova myrkky että iho ei kestä sitä kauan. Nuo alkoholi ja alumiini vat erittäin ärsyttäviä aineita iholle, ihan oikeasti.
Ymmärrän kyllä että hikoilu on iso ongelma, mutta ole nyt kuitenkin varovainen sen aineen kanssa. Aikoinaan, tai siis noin 10 vuotta sitten, itsekin kärsin kasvojen hikoilusta. Sitä hikeä tuli kuin victorian putouksista. Meni kyllä itsellään parissa vuodessa ohi ja syy jäi selvittämättä."mutta kun käytät pidemmän aikaa niin aivan varmasti tulee ikäviäkin seuraamuksia. "
Mistä vitusta sinä sen tiedät? Aineen käyttöselosteessa ei mainita kasvoja, muttei siis kielletäkään käyttämästä kasvoihin.
- Petteri....
Itse olen käyttänyt otsaan absolut torria jo vuoden.Alussa iho punoitti mutta hydrokortisonilla sen sai pois.Nykyään iho ei otsassa reagoi mitenkään siihen.Otsan hikoilusta olen päässyt pois:)Käytän ainetta kerran viikossa ja näin ei otsa vuoda hiestä kun jännittää joitain tilanteita.
- Anonyymi
Huh, hyvin käy otsalle myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882