jos sut vain saisin ❤️
En tarvitse muutakuin vierelleni erään söpön miehen. Valmis luopumaan kaikesta muusta.
Olisin vähään tyytyväinen
12
270
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kenenkään kannata omaa elämää toisen eteen uhrata, suhde on kahden kauppa.
- Anonyymi
Valmis silti jättämään kaiken ❤️
- Anonyymi
Samaan hengenvetoon, olin melkein kyllä valmis sen silti tekemään, onneksi ei tarvinnut, ehkä alitajuisesti jokin soti sitä vastaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmis silti jättämään kaiken ❤️
Samoin minä yksinäinen mies. Minua ei sido mikään minnekkään. Voin tehdä mitä huvittaa. Pystyn sitoutumaan naiselle täysin, koska ei ole edes yhtään ystävää.
Sivusta
- Anonyymi
Niin ja kun suhde arkistuu, tajuat, että on sellaisia, jotka voivat antaa sulle muutakin, kuin pelkän olemassaolonsa ja alat katsoa vieraisiin pöytiin. Siksi tyytyminen ei kannata.
- Anonyymi
Sehän se on, mutta olisiko ollut helpompi odottaa siihen arkistumiseen.
- Anonyymi
Minä olin todellakin huolestunut nuorista naisista, näyrrtävät masentuneille... niin joku niin Kummiruspw3li.
- Anonyymi
Onnekas hän.
- Anonyymi
Olisitko valmis jättämään nykyisesi minun takia?
- Anonyymi
Minä olen tosi vähän en ole suurmies.
- Anonyymi
Ei suurmies ole joku rahamies vaan mies, jolla on annettavaa itsestään, ei toisen salkusta.
- Anonyymi
Ai minä olen siis vähän. Sinun mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa625182Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370