kuulitteko, että ville kihlasi jonnan ruisrockissa? :) kuulin itse tänään, kun nrj:llä kerrottiin :D
onnea vaan kihlaparille :)
kihlaus :)
34
3849
Vastaukset
- ....
anteeksi tyhmyyteni mutta kuka ville?? :/
itse vastasin myönteisesti kosintaan mötley crüen keikalla viime kuussa:)- endless.dark
..jos mietitään, että tää on him-foorumi, ni kukahan ville se olis? ;)
- kosin
neljä vuotta sitte ja pari kuukautta sitte tyttö jätti:( miten tämä liittyy himmiin? eipä juuri mitenkään:)
- HIM_FOREVER
Onnea vaan paljon Villelle ja Jonnalle!!
- heartagramgirl
Onnittelut! Eipä ihme että Ville vaikutti niin iloiselta ruisrockissa! Se hymyili kokoajan!
- heartagramgirl
heartagramgirl kirjoitti:
Onnittelut! Eipä ihme että Ville vaikutti niin iloiselta ruisrockissa! Se hymyili kokoajan!
Ville,Jonna ja Bam ottivat samanlaiset tatuoinnit. Niissä lukee: DILLIGAF eli: Do I Look Like I Give A Fuck.
Selvä viesti HIMin vihaajille,vai mitä? :) - HIM forever
Ville,Jonna ja Bam ottivat samanlaiset tatuoinnit. Niissä lukee: DILLIGAF eli: Do I Look Like I Give A Fuck.
Selvä viesti HIMin vihaajille,vai mitä? :)vaikka dikkaan Himistä, tuollaisten todella mauttomien tatskojen ottaminen pistää miettimään heidän arviointikykyään.
- .....
Selvä viesti HIMin vihaajille,vai mitä? :)Ai otti Bam vielä saman tatskan!?
Jos mun kaveri menis jonkun kanssa kihloihin, ja toi tatska (ilmeisesti) symboloisi sitä, niin en tod. ottaisi samanlaista.
Tai ehkä nää on moniavioista porukkaa xDDD - _-_-_
..... kirjoitti:
Ai otti Bam vielä saman tatskan!?
Jos mun kaveri menis jonkun kanssa kihloihin, ja toi tatska (ilmeisesti) symboloisi sitä, niin en tod. ottaisi samanlaista.
Tai ehkä nää on moniavioista porukkaa xDDD..vaan Jonna ja Ville ottivat samanlaiset tatuoinnit nimettömien ympärille ja Ville ja Bam ottivat keskenään samanlaiset: N'IDIOT teksti perseeseen.
Siis Jonnalla ja Bamilla ei samanlaisia. - heartagramgirl
_-_-_ kirjoitti:
..vaan Jonna ja Ville ottivat samanlaiset tatuoinnit nimettömien ympärille ja Ville ja Bam ottivat keskenään samanlaiset: N'IDIOT teksti perseeseen.
Siis Jonnalla ja Bamilla ei samanlaisia.Kyllä Bamkin otti sellasen tatskan ku Ville ja Jonna. Mut Bam otti sen ranteeseen. Näin kuvan siitä lehdessä.
- heartagramgirl
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm#id1021692
mä muistan ku ville sano sillon ruisrockissa ennen ku ne soitti Vempire Heartin et "Tää biisi on omistettu kaikille....Jotka meni eilen kihloihin." Sillä hetkellä mä luulen et kaikki oli tosi onnellisii Ville puolesta.- lavs
Sen välipuheen ennen Vampire Heart:ia ja ajattelin että kuulin väärin mutta lehdestä näin sitten:)Onnea vaan!
- lilylazer
Aijai, hymyili niin kauniisti omistaessaan sitä biisiä
- minä
...ja mitä mieltä minä olen se kihlaus ei kestä kauan sillä ville on horoskoopilta jousimies ja he eivät halua milloinkaan sitoutua,vaan haluavat olla Vapaita! Mutta toisaalta taas jouskarit kyllä alkavat pikkuhiljaa aikuistua siinä kolmikymppisenä joten saattaapi olla että se Valo on tosissaan..jos hän on fiksu,Tiedän kokemuksesta et jousimies-miehet ei kovin helposti sitoudu ja viettävät hurjaa ja sekopäistä elämää niin kauan kuin kuntoa ja rahaa piisaa,joo..oli melko sekava kommentti mut kerroinpa vaan mielipiteeni:)
- For You
Ville mikään jousimies ole. Skorppiooni se on.
- minä
For You kirjoitti:
Ville mikään jousimies ole. Skorppiooni se on.
..ville On jousimies. sehän on synt.22.11.Vai onko?? Merkki on aivan selvästi vaihtunut jouskarin puolelle,kellonaikaa en kyllä tiedä.kysy vaikka joltakin astrologilta,jollet usko...
- heartagramgirl
Ville on kyllä skorpioni.
- -----
"Mutta toisaalta taas jouskarit kyllä alkavat pikkuhiljaa aikuistua siinä kolmikymppisenä joten saattaapi olla että se Valo on tosissaan.."
Eikös herra Valo sanonut joskus, että ei meinaa elää yli 30 vuotiaaksi?
noloa touhua, ei voi enään ottaa ko. bändiä vakavasti. - minä
Ville on kyllä skorpioni.
...mun oli aivan pakko laittaa tänne tämmönen yks horoskooppi-juttu,joka ei kyllä nyt kuulu tänne keskustelu-foorumille,mutta tässä tämä nyt kumminkin on:):
Nousevan Auringon Stara
-Mystinen jousimies Ville Valo
HIM-yhtyeen dramaattinen ja valovoimainen solisti Ville Valo syntyi auringon noustessa 22.11.-76.2 tuntia 4 min.sen jälkeen kun mollikka siirtyi skorpionista jousimieheen.Edellinen merkki on VV:lla kuitenkin nousussa,joten hän on sekoitus piikkipyrstön tunteita nostattavaa seksikkyyttä ja "numeroa liian isoa" jousimiestä,jolle elämän pitää olla suuri seikkailu,aina maailman ääriä myöten.Viiden jouskariplaneetan joukossa on uudenkuun sirppi,joka viitoittaa Villelle suoraa,rohkeaa ja "alastonta"polkua,johon sopii itsensä avoin paljastaminen ja tekopyhien härnääminen.Hän on vaistonsa varassa toimiva "tutkauttaja" joka saa tytöt ja naiset sekaisin ilman tietoista yrittämistä.
Kiehtova yksityiskohta on se,että rakkauden ja kuoleman planeettojen keskipiste osuu tasan Villen nousevaan asteeseen,joka kuvaa itsensä löytämistä.
Ulospäin valovoimainen mutta sisäisesti tutkimaton ja mystinen Ville on vastakohtien summa,yhtäältä kakaramaisen spontaani ja toisaalta syvällinen funtsija.Fanien iloksi ja inhoajien suruksi VV:n tähti on pitkäaikaisessa nousussa ja ensi vuosi on hänelle vuosikymmenen paras.Ahkerana ja rohkeana,mutta pohjimmiltaan kreisinä tapauksena hän hämmentää ihmisiä toivottavasti vielä pitkään. - ...
----- kirjoitti:
"Mutta toisaalta taas jouskarit kyllä alkavat pikkuhiljaa aikuistua siinä kolmikymppisenä joten saattaapi olla että se Valo on tosissaan.."
Eikös herra Valo sanonut joskus, että ei meinaa elää yli 30 vuotiaaksi?
noloa touhua, ei voi enään ottaa ko. bändiä vakavasti.Ainakin Suosikissa sanoi aikoinaan, että "tällä elämäntyylillä en elä 30-vuotiaaksi". tms.
"noloa touhua, ei voi enään ottaa ko. bändiä vakavasti."
Anna niiden vaan touhuta. Musiikkihan se pääasia on.
- fandom
ihan oikeasti kiinnostaa?
- endless.dark
aika monea. jos ei kiinnosta, ni eipä ole mikään pakko lukea. ihan vinkki vinkki.
- heartagramgirl
endless.dark kirjoitti:
aika monea. jos ei kiinnosta, ni eipä ole mikään pakko lukea. ihan vinkki vinkki.
Mä oon kuullu huhuu,että toi koko kihlaus-juttu on joku vitsi? Siis ei naurata mua ainakaan.
- ...
Mä oon kuullu huhuu,että toi koko kihlaus-juttu on joku vitsi? Siis ei naurata mua ainakaan.
Eikai? :O
- heartagramgirl
... kirjoitti:
Eikai? :O
Kyllä ne niin tuol netis väittää,ihan tosissan. Ne sanoo et toi on vaan joku temppu et ne sais huomioo nyt ku levyki on ilmestymässä...Toinen vaitoehto on sit se et toi oli niiden mielest hauska juttu. Musta ei oo reilua tollee keksii vlheita,ku kaikki otti tonkin tosissaan ja oli onnellisii niiden puolesta. :(
- lilylazer
Kyllä ne niin tuol netis väittää,ihan tosissan. Ne sanoo et toi on vaan joku temppu et ne sais huomioo nyt ku levyki on ilmestymässä...Toinen vaitoehto on sit se et toi oli niiden mielest hauska juttu. Musta ei oo reilua tollee keksii vlheita,ku kaikki otti tonkin tosissaan ja oli onnellisii niiden puolesta. :(
Jutut on aina juttuja.
- heartagramgirl
lilylazer kirjoitti:
Jutut on aina juttuja.
Niin mäkin toivon...
- himfan777
Niin mäkin toivon...
Monelta HIM soitti siellä??? tARVIIN TÄN TIEDON!! En itse päässyt keikkaa katsomaan :( :( :( :(
- lilylazer
himfan777 kirjoitti:
Monelta HIM soitti siellä??? tARVIIN TÄN TIEDON!! En itse päässyt keikkaa katsomaan :( :( :( :(
Jos Ruissia tarkoitit, niin aloittivat klo 24.000
- heartagramgirl
lilylazer kirjoitti:
Jos Ruissia tarkoitit, niin aloittivat klo 24.000
Aah, se oli vaan joku tyhmä juoru,kyl ne oikeesti on kihloissa! Onneks. Mä luin just,että ton kiertueen jälkeen ne aikoo mennä naimisiin ja et ne suunittelee hankkivansa lapsia.
Mua vaan huolestuttaa,että ku Ville menee naimisiin,sille käy samalla tavalla ku aika monelle: siitä tulee tavallinen tylsä 30 vuotias mies,joka alkaa pukeutumaan tylsästi ja lopettaa kaikki noi musahommat ja keikkailun. Mä en kyl usko,mut mulla on joteki sellanen käsitys,että kun ihmiset menee naimisiin,niiden elämä loppuu,ne asettuu aloilleen ja keskittyy lasten hoitoon...tylsääää! - summer
Aah, se oli vaan joku tyhmä juoru,kyl ne oikeesti on kihloissa! Onneks. Mä luin just,että ton kiertueen jälkeen ne aikoo mennä naimisiin ja et ne suunittelee hankkivansa lapsia.
Mua vaan huolestuttaa,että ku Ville menee naimisiin,sille käy samalla tavalla ku aika monelle: siitä tulee tavallinen tylsä 30 vuotias mies,joka alkaa pukeutumaan tylsästi ja lopettaa kaikki noi musahommat ja keikkailun. Mä en kyl usko,mut mulla on joteki sellanen käsitys,että kun ihmiset menee naimisiin,niiden elämä loppuu,ne asettuu aloilleen ja keskittyy lasten hoitoon...tylsääää!...niin toivottavasti siitä vain ei tule semmmosta tavalista tylsää ihmistä jos se menee naimisiin ja hankkii lapsia..Niinkuin yleensä kaikista tulee sellasia "kotihiiriä" .sen huomaa jo noista Hollywood-staroistakin..
- lilylazer
summer kirjoitti:
...niin toivottavasti siitä vain ei tule semmmosta tavalista tylsää ihmistä jos se menee naimisiin ja hankkii lapsia..Niinkuin yleensä kaikista tulee sellasia "kotihiiriä" .sen huomaa jo noista Hollywood-staroistakin..
Että jos haluaa mennä naimisiin, ja hankkia lapsia. Mä nyt ainakin toivoisin, että Ville olisi onnellinen.
- heartagramgirl
lilylazer kirjoitti:
Että jos haluaa mennä naimisiin, ja hankkia lapsia. Mä nyt ainakin toivoisin, että Ville olisi onnellinen.
Niin mäkin ja mä luulen et se on kyllä syntyny muusikoks,joten ei se noita musahommii lopeta.
- villevalofan
Vau! Ville kihlas Jonnan sillon Ruisrockissa=)!!!
Tuhannet onnittelut vielä hienolle parille!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019