Kummatkin kaventamassa naisten oikeuksia. Taliban on saanut jo naiset kotiin hellan ja nyrkin alle, ja nyt Trumpia ihaileva kristillinen oikeisto seurailee Talibania.
Onhan meilläkin Päivi Räsänen, Riikka Purra ja Laura Huhtasaari. Tosin eivät näytä olevan luopumassa omista asemistaan.
Taliban ja laitaoikeisto samoilla linjoilla
16
142
Vastaukset
- Anonyymi
Laura Huhtasaari haluaa lopettaa europarlamentin. Suurin osa kansasta samaa mieltä. Ei se ole populismia jos on kansan puolella.
- Anonyymi
Siinähän se vitsi jos sellaisesta voidaan puhua, että Suomessa ne ovat juurikin vihevvassatifeministejä jotka polkee naisten oikeuksia hyppimällä seinille esim. Purran arvostellessa mustia säkkiä tms. Hesarin johtaessa tilastoja sen tukemisessa kuinka naisten säkittäminen on uskonnonvapautta johon rasistipersut ei saa puuttua yms. lataamomateriaalia.
- Anonyymi
Ihmeellinen asia kuinka näiden vihervassaridemarien jne. pridemarsseilla feministen, homojen, transujen jne. kanssa ei ole osallisena islamit joita edelliset pahoilta persuilta suojelevat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellinen asia kuinka näiden vihervassaridemarien jne. pridemarsseilla feministen, homojen, transujen jne. kanssa ei ole osallisena islamit joita edelliset pahoilta persuilta suojelevat?
TTK:sta putosi yksi parhaista tanssijoista kohun takia missä mamutaustainen hlö joutui epäillyksi seksuaalisesta väkivallasta? Ppikapariskunnan jatkaessa kisaa naurettavan heikoilla esityksillä.
- Anonyymi
Olisi hitusen uskottavempia nämä sinun avauksesi naisten oikeuksien puolustamisesta jos sinä misogynisti jättäisit edes kerran pois niistä nimilistat naisista joita maalitat säännöllisesti s24 palstoilla..😏
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Avaus ilmeisesti osui maaliin, kun pitää kiireesti yrittää vaihtaa puheenaihetta.
Hyvä!Hoh hoijjaa....Enempi sääntö kuin poikkeus miljoonanikki ap kuinka sinä hyökkäät muiden keskustelijoiden kimppuun jokaisessa viestiketjussa joissa sinun keskustelujen avauksiin vastataan. Sktsoine syytöksinesi puheenaiheen vaihdoista toisaalle viestien kohdalla joissa puhutaan kirjaimellisesti samasta asiasta kuin mitä avauskin koskee. Sinun hyökätessä tällä kertaa kimppuuni siitä syystä etten minä puhu avauksen aiheesta mikä on naisten oikeudet minun puhuessa viestissäni naisten oikeuksista. Sinun vttuilevan luotsin yksi tavaramerkkisi ollessa se, ettet sinä koskaan ymmärrä lukemaasi. Yhdelläkään nikeistäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoh hoijjaa....Enempi sääntö kuin poikkeus miljoonanikki ap kuinka sinä hyökkäät muiden keskustelijoiden kimppuun jokaisessa viestiketjussa joissa sinun keskustelujen avauksiin vastataan. Sktsoine syytöksinesi puheenaiheen vaihdoista toisaalle viestien kohdalla joissa puhutaan kirjaimellisesti samasta asiasta kuin mitä avauskin koskee. Sinun hyökätessä tällä kertaa kimppuuni siitä syystä etten minä puhu avauksen aiheesta mikä on naisten oikeudet minun puhuessa viestissäni naisten oikeuksista. Sinun vttuilevan luotsin yksi tavaramerkkisi ollessa se, ettet sinä koskaan ymmärrä lukemaasi. Yhdelläkään nikeistäsi.
Samalla tavalla hyökkää tässäkin viestiketjussa viestien kimppuun jotka on kirjoittanut itse. Erona vain se, että ne säilyy aina ap:n sensuurilta joissa vttuilee itselleen,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoh hoijjaa....Enempi sääntö kuin poikkeus miljoonanikki ap kuinka sinä hyökkäät muiden keskustelijoiden kimppuun jokaisessa viestiketjussa joissa sinun keskustelujen avauksiin vastataan. Sktsoine syytöksinesi puheenaiheen vaihdoista toisaalle viestien kohdalla joissa puhutaan kirjaimellisesti samasta asiasta kuin mitä avauskin koskee. Sinun hyökätessä tällä kertaa kimppuuni siitä syystä etten minä puhu avauksen aiheesta mikä on naisten oikeudet minun puhuessa viestissäni naisten oikeuksista. Sinun vttuilevan luotsin yksi tavaramerkkisi ollessa se, ettet sinä koskaan ymmärrä lukemaasi. Yhdelläkään nikeistäsi.
Ap:n diagnoosina on todennäköisimmin paranoidinen skitsofrenia, johon on kyllä psyykenlääkitystä olemassa, mutta sitä pitäisi Ap:n käyttää.
Ap:n toiminta osoittaa psykoosin olleen jo pidempään päällä.
- Anonyymi
Persuämmät on sellaisia öyhöttäjiä. Läpsystä hiljenee
- Anonyymi
Talibanit ja persut erottaa ainoastaan suhtautuminen alkoholiin.
- Anonyymi
Äärioikeistolainen, kommunisti ja taleban ovat samaa veljessarjaa. Ajatukset käyvät melkolailla yksiin.
- Anonyymi
Se on jännä että laitaoikeiston muijatkin ihailevat takapajuista elämää naisille.Nyrkin ja hellan välissä ja jalat levällään makuukammarissa jälkikasvua tehtailemassa.Miksi nuo muijat ovat politiikassa ja elättävät vielä ukkonsakin.Jälleen kerran saarnaavat yhtä ja tekevät toista.Tietenkään vanhat naiset eivät ole enää hedelmällisiä,mutta vois tehdä muuta kotona.
- Anonyymi
Keitä lie nämä laitaoikeiston muijat nyrkin ja hellan välissä jotka kuitenkin ovat poissa sieltä nyrkin ja hellan välistä elättäen politiikassa ukkonsakkin sinun vaatiessa heitä nyrkin ja hellan väliin pois politiikasta? Osaatko ap kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keitä lie nämä laitaoikeiston muijat nyrkin ja hellan välissä jotka kuitenkin ovat poissa sieltä nyrkin ja hellan välistä elättäen politiikassa ukkonsakkin sinun vaatiessa heitä nyrkin ja hellan väliin pois politiikasta? Osaatko ap kertoa?
😁😁😁
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O381920Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601485Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot371459Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1691363Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681219Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81211Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19876- 58848
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12824Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14785