Taliban ja laitaoikeisto samoilla linjoilla

Anonyymi-ap

Kummatkin kaventamassa naisten oikeuksia. Taliban on saanut jo naiset kotiin hellan ja nyrkin alle, ja nyt Trumpia ihaileva kristillinen oikeisto seurailee Talibania.

Onhan meilläkin Päivi Räsänen, Riikka Purra ja Laura Huhtasaari. Tosin eivät näytä olevan luopumassa omista asemistaan.

17

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laura Huhtasaari haluaa lopettaa europarlamentin. Suurin osa kansasta samaa mieltä. Ei se ole populismia jos on kansan puolella.

      • Vai haluaa lopettaa EU-parlamentin. No mitä hän ehdottaa tilalle?


    • Anonyymi

      Siinähän se vitsi jos sellaisesta voidaan puhua, että Suomessa ne ovat juurikin vihevvassatifeministejä jotka polkee naisten oikeuksia hyppimällä seinille esim. Purran arvostellessa mustia säkkiä tms. Hesarin johtaessa tilastoja sen tukemisessa kuinka naisten säkittäminen on uskonnonvapautta johon rasistipersut ei saa puuttua yms. lataamomateriaalia.

      • Anonyymi

        Ihmeellinen asia kuinka näiden vihervassaridemarien jne. pridemarsseilla feministen, homojen, transujen jne. kanssa ei ole osallisena islamit joita edelliset pahoilta persuilta suojelevat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellinen asia kuinka näiden vihervassaridemarien jne. pridemarsseilla feministen, homojen, transujen jne. kanssa ei ole osallisena islamit joita edelliset pahoilta persuilta suojelevat?

        TTK:sta putosi yksi parhaista tanssijoista kohun takia missä mamutaustainen hlö joutui epäillyksi seksuaalisesta väkivallasta? Ppikapariskunnan jatkaessa kisaa naurettavan heikoilla esityksillä.


    • Anonyymi

      Olisi hitusen uskottavempia nämä sinun avauksesi naisten oikeuksien puolustamisesta jos sinä misogynisti jättäisit edes kerran pois niistä nimilistat naisista joita maalitat säännöllisesti s24 palstoilla..😏

      • Avaus ilmeisesti osui maaliin, kun pitää kiireesti yrittää vaihtaa puheenaihetta.

        Hyvä!


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Avaus ilmeisesti osui maaliin, kun pitää kiireesti yrittää vaihtaa puheenaihetta.

        Hyvä!

        Hoh hoijjaa....Enempi sääntö kuin poikkeus miljoonanikki ap kuinka sinä hyökkäät muiden keskustelijoiden kimppuun jokaisessa viestiketjussa joissa sinun keskustelujen avauksiin vastataan. Sktsoine syytöksinesi puheenaiheen vaihdoista toisaalle viestien kohdalla joissa puhutaan kirjaimellisesti samasta asiasta kuin mitä avauskin koskee. Sinun hyökätessä tällä kertaa kimppuuni siitä syystä etten minä puhu avauksen aiheesta mikä on naisten oikeudet minun puhuessa viestissäni naisten oikeuksista. Sinun vttuilevan luotsin yksi tavaramerkkisi ollessa se, ettet sinä koskaan ymmärrä lukemaasi. Yhdelläkään nikeistäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh hoijjaa....Enempi sääntö kuin poikkeus miljoonanikki ap kuinka sinä hyökkäät muiden keskustelijoiden kimppuun jokaisessa viestiketjussa joissa sinun keskustelujen avauksiin vastataan. Sktsoine syytöksinesi puheenaiheen vaihdoista toisaalle viestien kohdalla joissa puhutaan kirjaimellisesti samasta asiasta kuin mitä avauskin koskee. Sinun hyökätessä tällä kertaa kimppuuni siitä syystä etten minä puhu avauksen aiheesta mikä on naisten oikeudet minun puhuessa viestissäni naisten oikeuksista. Sinun vttuilevan luotsin yksi tavaramerkkisi ollessa se, ettet sinä koskaan ymmärrä lukemaasi. Yhdelläkään nikeistäsi.

        Samalla tavalla hyökkää tässäkin viestiketjussa viestien kimppuun jotka on kirjoittanut itse. Erona vain se, että ne säilyy aina ap:n sensuurilta joissa vttuilee itselleen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh hoijjaa....Enempi sääntö kuin poikkeus miljoonanikki ap kuinka sinä hyökkäät muiden keskustelijoiden kimppuun jokaisessa viestiketjussa joissa sinun keskustelujen avauksiin vastataan. Sktsoine syytöksinesi puheenaiheen vaihdoista toisaalle viestien kohdalla joissa puhutaan kirjaimellisesti samasta asiasta kuin mitä avauskin koskee. Sinun hyökätessä tällä kertaa kimppuuni siitä syystä etten minä puhu avauksen aiheesta mikä on naisten oikeudet minun puhuessa viestissäni naisten oikeuksista. Sinun vttuilevan luotsin yksi tavaramerkkisi ollessa se, ettet sinä koskaan ymmärrä lukemaasi. Yhdelläkään nikeistäsi.

        Ap:n diagnoosina on todennäköisimmin paranoidinen skitsofrenia, johon on kyllä psyykenlääkitystä olemassa, mutta sitä pitäisi Ap:n käyttää.
        Ap:n toiminta osoittaa psykoosin olleen jo pidempään päällä.


    • Anonyymi

      Persuämmät on sellaisia öyhöttäjiä. Läpsystä hiljenee

    • Anonyymi

      Talibanit ja persut erottaa ainoastaan suhtautuminen alkoholiin.

    • Anonyymi

      Äärioikeistolainen, kommunisti ja taleban ovat samaa veljessarjaa. Ajatukset käyvät melkolailla yksiin.

    • Anonyymi

      Se on jännä että laitaoikeiston muijatkin ihailevat takapajuista elämää naisille.Nyrkin ja hellan välissä ja jalat levällään makuukammarissa jälkikasvua tehtailemassa.Miksi nuo muijat ovat politiikassa ja elättävät vielä ukkonsakin.Jälleen kerran saarnaavat yhtä ja tekevät toista.Tietenkään vanhat naiset eivät ole enää hedelmällisiä,mutta vois tehdä muuta kotona.

      • Anonyymi

        Keitä lie nämä laitaoikeiston muijat nyrkin ja hellan välissä jotka kuitenkin ovat poissa sieltä nyrkin ja hellan välistä elättäen politiikassa ukkonsakkin sinun vaatiessa heitä nyrkin ja hellan väliin pois politiikasta? Osaatko ap kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä lie nämä laitaoikeiston muijat nyrkin ja hellan välissä jotka kuitenkin ovat poissa sieltä nyrkin ja hellan välistä elättäen politiikassa ukkonsakkin sinun vaatiessa heitä nyrkin ja hellan väliin pois politiikasta? Osaatko ap kertoa?

        😁😁😁


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe