Haku päättyi tänään ja nyt jäädään odottamaan tuloksia. Itselläni ei ainakaan vielä näkynyt arvontatuloksia.
Millä numerolla olet hakenut asuntoa ja minkä kokoista? Itse hain kolmea neliötä, numerolla 46xxx.
Tarjous taitaa nopeimmillaan tulla neljässä päivässä haun päättymisestä, millaisia kokemuksia tästä?
Haso verkkosaarenranta 16
36
1535
Vastaukset
- Anonyymi
Merinäköalakaksiota haettu nrolla 44xxx
- Anonyymi
Näkyykö sulla asuntotuotannon sivuilla, jotain sijoittelua, millä sijalla olle mihinkin hakemaasi asuntoon?
- Anonyymi
Nämä uusia numeroita? Siis 1.9 haettuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä uusia numeroita? Siis 1.9 haettuja?
Joo, toki, ei ne vanhat ole enää voimassakaan, eikä kyllä enää 1.9. haetut. Mulla numero heinäkuulta -24.
- Anonyymi
Kaavassa on A-talon parvekkeiden varaus kelluvalle uimalalle tai muulle vastaavalle, mutta miten sitten mahtanee toteutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaavassa on A-talon parvekkeiden varaus kelluvalle uimalalle tai muulle vastaavalle, mutta miten sitten mahtanee toteutua.
"A-talon parvekkeiden varaus kelluvalle uimalalle"
ja sitte mä heräsin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"A-talon parvekkeiden varaus kelluvalle uimalalle"
ja sitte mä heräsinOn se siihen kaavoitettu, sininen tontti 10659, talot 10658.
https://www.hel.fi/hel2/ksv/liitteet/2016_kaava/ak12375_selostus.pdf - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se siihen kaavoitettu, sininen tontti 10659, talot 10658.
https://www.hel.fi/hel2/ksv/liitteet/2016_kaava/ak12375_selostus.pdfAi A-talon parvekkeille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai A-talon parvekkeille?
En siihen puutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siihen puutu.
A-talon parvekkeistahan tässä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyykö sulla asuntotuotannon sivuilla, jotain sijoittelua, millä sijalla olle mihinkin hakemaasi asuntoon?
eipä näy vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä näy vielä
Nyt asunnot näkyvät varattuina, lukuunottamatta muutamaa viisiötä ja yhtä neliötä. Asunnon esittelytekstiä muokattu ja lisätty ”huoneistoja vapaana”. Ilmeisesti näihin ei ole tullut lai kaan hakemuksia.
Onko kukaan saanut vielä tarjousta?
- Anonyymi
Ei näy tuloksia/sijoitusta itselle... Mikähän tässä syynä?
- Anonyymi
Arvatenkin siitä ettei ole vielä myyty ja tarjouskierrokselle päässeet arpoo vielä valintaansa.
- Anonyymi
Ei näy minullakaan…
- Anonyymi
Ei näkynyt tuloksia kännykällä, mutta tietokoneella kyllä. Tulos 7 merinäköalakaksioon 44xxx numerolla
- Anonyymi
Hei tuhannet kiitokset tästä vinkistä! Nyt löytyi mun sijoitukset myös. 46xxx numerolla 2. sijalla 1. ja 2. hakuvaihtoehtoihin. Kyseessä 4h asunnot.
Voisin kuvitella, että vastausaikaa olisi viikko ensimmäisenä tarjouksen saanneilla?
- Anonyymi
Onko jollekin tullut tarjousta?
- Anonyymi
Mä olen 1. sijalla asuntoon, mutta eipä ole tarjousta näkynyt.
- Anonyymi
No kylläpä prosessissa nyt kestääkin. Onhan sijoituksetkin ilmestyneet jo viikko sitten.
Saako kysyä, että minkä kokoiseen hait? Aiotko ottaa vastaan?- Anonyymi
Otin yhteyttä ja kuulemma tarjouksia ei ole vielä lähetetty. Isompia kaksioita hain ja en ole vielä tehnyt lopullista päätöstä, eli odottelen tarjouksen ja päätän sitten.
- Anonyymi
Jokohan 1. tarjouskierros on saatu liikkeelle?
- Anonyymi
Suomen kalleimmat asoasunnot. Mitä järkeä tuolla on asua? Ei luontoa, ei palveluita, keskeneräistä työmaata.
- Anonyymi
Ei kaikki halua asua jossain huitsin nevadassa, kyllä kaupunkiympäristö on monelle se oikea asuinympäristö. Kulkuyhteydet pelaa ja aikaa ei kulu odotellessa kerran tunnissa tulevaa dösää. ei tuolta niin pitkämatka ole Lammassaareen ja muualle Vantaanjoen varteen.
- Anonyymi
Alan kallistua vähän samaan mielipiteeseen. Alueen keskeneräisyys ei sikäli haittaa, mutta onhan nää hinnat nyt aika poskettomat. Naapuritontilla pääsee näköjään 50 neliön vuokrakaksioon kiinni lähes samalla hinnalla kuin näissä on vastike: https://asunnot.oikotie.fi/vuokra-asunnot/helsinki/23672984 ja tuohon ei toki tarvitse yli 40 000 sijoitusta. Lisäksi askarruttaa haso-vastikkeiden älytön nousu. Itse muutin uuteen haso-kohteeseen 3 vuotta sitten. Tilavan kaksioni vastike oli sillon alle 700 euroa ja nyt 3 vuotta myöhemmin 950 euroa. Mulla on siis asuntotarjous tähän Verkkosaarenrannan kohteeseen, mutta taitaa mennä seuraavalle.
- Anonyymi
Eikö kellekään ole tarjousta vieläkään lähetetty??
- Anonyymi
Tänään tuli tarjous asunnosta jossa olin toisella sijalla.
- Anonyymi
Ihan totta? Minkä kokoista asuntoa hait?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta? Minkä kokoista asuntoa hait?
Kaksiota meren puolella ja neljäs kerros
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksiota meren puolella ja neljäs kerros
Minkä suuruisella numerolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä suuruisella numerolla?
45000 tai jotain sinnepäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
45000 tai jotain sinnepäin
Mielenkiintoista. Kumpaa neloskerroksen kaksiota? Koska itsehän neloskerroksen kaksioon vasta sijalla 7 ja numero 44xxx. Ei kuulosta taas ihan siltä että menisivät oikeasti pienimmälle numerolle jos tämä pitää paikkansa... Tarjousta en ole saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista. Kumpaa neloskerroksen kaksiota? Koska itsehän neloskerroksen kaksioon vasta sijalla 7 ja numero 44xxx. Ei kuulosta taas ihan siltä että menisivät oikeasti pienimmälle numerolle jos tämä pitää paikkansa... Tarjousta en ole saanut.
A17 sijalla 2 ja sitä tarjottiin, A16 sijalla 8 ja A21 sijalla 4
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A17 sijalla 2 ja sitä tarjottiin, A16 sijalla 8 ja A21 sijalla 4
Ok. Itse hain vain a16.
- Anonyymi
Me saatiin tänään tarjous 3. hakuvaihtoehdostamme, jossa oltiin sijalla 4.
Sattuuko kellään olemaan tietoa, milloin nihdinlaiturin haku alkaa?- Anonyymi
valmistuu Rakennustyöt aloittamatta ja ensihakua ei ole suoritettu
2027-28 Nihdinlaituri 1 tuon tiedon mukaan haku vois olla jossain tuoko-syyskuu vuonna 2026. Toteutuuko rakennushanke sitä ei osaa ennakoida.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2355316Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki833449PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1163185Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423043Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne622905Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv912731Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142421Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032287- 1601749
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91390