Haku päättyi tänään ja nyt jäädään odottamaan tuloksia. Itselläni ei ainakaan vielä näkynyt arvontatuloksia.
Millä numerolla olet hakenut asuntoa ja minkä kokoista? Itse hain kolmea neliötä, numerolla 46xxx.
Tarjous taitaa nopeimmillaan tulla neljässä päivässä haun päättymisestä, millaisia kokemuksia tästä?
Haso verkkosaarenranta 16
20
642
Vastaukset
- Anonyymi
Merinäköalakaksiota haettu nrolla 44xxx
- Anonyymi
Näkyykö sulla asuntotuotannon sivuilla, jotain sijoittelua, millä sijalla olle mihinkin hakemaasi asuntoon?
- Anonyymi
Nämä uusia numeroita? Siis 1.9 haettuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä uusia numeroita? Siis 1.9 haettuja?
Joo, toki, ei ne vanhat ole enää voimassakaan, eikä kyllä enää 1.9. haetut. Mulla numero heinäkuulta -24.
- Anonyymi
Kaavassa on A-talon parvekkeiden varaus kelluvalle uimalalle tai muulle vastaavalle, mutta miten sitten mahtanee toteutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaavassa on A-talon parvekkeiden varaus kelluvalle uimalalle tai muulle vastaavalle, mutta miten sitten mahtanee toteutua.
"A-talon parvekkeiden varaus kelluvalle uimalalle"
ja sitte mä heräsin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"A-talon parvekkeiden varaus kelluvalle uimalalle"
ja sitte mä heräsinOn se siihen kaavoitettu, sininen tontti 10659, talot 10658.
https://www.hel.fi/hel2/ksv/liitteet/2016_kaava/ak12375_selostus.pdf - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se siihen kaavoitettu, sininen tontti 10659, talot 10658.
https://www.hel.fi/hel2/ksv/liitteet/2016_kaava/ak12375_selostus.pdfAi A-talon parvekkeille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai A-talon parvekkeille?
En siihen puutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siihen puutu.
A-talon parvekkeistahan tässä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyykö sulla asuntotuotannon sivuilla, jotain sijoittelua, millä sijalla olle mihinkin hakemaasi asuntoon?
eipä näy vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä näy vielä
Nyt asunnot näkyvät varattuina, lukuunottamatta muutamaa viisiötä ja yhtä neliötä. Asunnon esittelytekstiä muokattu ja lisätty ”huoneistoja vapaana”. Ilmeisesti näihin ei ole tullut lai kaan hakemuksia.
Onko kukaan saanut vielä tarjousta?
- Anonyymi
Ei näy tuloksia/sijoitusta itselle... Mikähän tässä syynä?
- Anonyymi
Arvatenkin siitä ettei ole vielä myyty ja tarjouskierrokselle päässeet arpoo vielä valintaansa.
- Anonyymi
Ei näy minullakaan…
- Anonyymi
Ei näkynyt tuloksia kännykällä, mutta tietokoneella kyllä. Tulos 7 merinäköalakaksioon 44xxx numerolla
- Anonyymi
Hei tuhannet kiitokset tästä vinkistä! Nyt löytyi mun sijoitukset myös. 46xxx numerolla 2. sijalla 1. ja 2. hakuvaihtoehtoihin. Kyseessä 4h asunnot.
Voisin kuvitella, että vastausaikaa olisi viikko ensimmäisenä tarjouksen saanneilla?
- Anonyymi
Onko jollekin tullut tarjousta?
- AnonyymiUUSI
Mä olen 1. sijalla asuntoon, mutta eipä ole tarjousta näkynyt.
- AnonyymiUUSI
No kylläpä prosessissa nyt kestääkin. Onhan sijoituksetkin ilmestyneet jo viikko sitten.
Saako kysyä, että minkä kokoiseen hait? Aiotko ottaa vastaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude16914096Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t11210176Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1029216Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k228486Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy437353Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk486837Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1516226Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1145206Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri244525En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä4071382