Mikähän aivopieru oli Mustoselta nyt palkata Popcast isäntä Ossi Virta valmentajaksi ja apupojaksi keskinkertaisen pelaajauran tehnyt Petri Ihonen?
3 ottelua jäljellä ja putoaminen on kirkossa kuulutusta vaille varma.
Olisi pitänyt katseet siirtää jo ensi kauden divarisarjaan ja ruveta kartoittamaan sinne sopivia pelaajia ja uutta valmennusryhmää.
No se täytyy sanoa että Virta ja Ihonen olivat varmasti halpoja penkin päähän istumaan kolmeksi otteluksi.
KTP koutsit Virta ja Ihonen
8
246
Vastaukset
- Anonyymi
No eiköhän Ihosen Peten tehtävä ole vain olla paikallinen maskotti joka luo henkeä muukalaislegioonaan. Valmentaja hän ei ole ikinä ollut ja 90 luvun pelaajaurakin oli melko vaatimaton.
- Anonyymi
Liian myöhään vaihdettiin valmennusta. Tämä olisi pitänyt tehdä jo Heinäkuun aikana ja kaiken lisäksi Virta & varsinkin Ihonen ovat täysin vääriä henkilöitä tähän hommaan.
- Anonyymi
Onko kukaan käynyt reenejä kahtomassa? Minkälainen meininki ollut?
- Anonyymi
Mie oon niin tyytyväinen ku kotka tippuu divariin. Toivottavasti nyt myös pysyy siellä minne kuuluukin.
- Anonyymi
Olen itsekin niin kyllästynyt tähän KTPn amatöörimäiseen johtoportaaseen että olen itsekin tyytyväinen että putosivat. Saivat mitä ansaitsivat.
Tanakat ja Forssellit niin kauas Kotkasta kuin pippuri kasvaa.
Noita kahta en enään koskaan halua kentällä nähdä.
Älkää laittako kolmeen vimppoon matsiin niitä enään kokoonpanoon. - Anonyymi
Mie, mie, mie....mee imatralle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie, mie, mie....mee imatralle!
Sie, sie sie...mee divariin!
- Anonyymi
Tänään Ac Oulu- KTP. Sieltä on Oulusta pitkä matka körötellä bussilla murskatappio niskassaan takaidin Kotkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241636
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181036