Mihin rakastuin sinussa?

Anonyymi-ap

Rakastuin siihen, miten katsoit minua
Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle
Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait itseni tuntemaan
Rakastuin siihen, miten ja mitä kerroit minulle itsestäsi
Rakastuin ääneesi
Rakastuin luonteenpiirteisiin, joita sinussa näin
Rakastuin siihen, kuinka kaunis olet
Rakastuin silmiisi, hiuksiisi ja jokaiseen senttiin sinussa
Rakastuin siihen miltä tunnuit, vaikka se oli vain pieni vahinkokosketus
Rakastuin jopa siihen, miten tiuskaisit minulle jotain

Eli rakastan sinua valtavasti, juuri sellaisena kuin olet. Itsenäsi.

Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä. Oli vähän vaikea kirjoittaa.

103

1841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oi kiitos rakkaani ihanasta kirjoituksesta ❤️oot ihku!😘

• Anonyymi

Kauniisti sanottu jollekin. Tuu käymään kylässä. Tarjoan Sulle Jumalaisen nautinnon. ❤️🙂

• Anonyymi

Kuule mies miehet kun se on monet kerrat mainospuheeksi todettu. -palstasedän ketjujen pas koja

• Anonyymi

Et ole kyllä ikinä koskenut

• Anonyymi

Pieni kosketus, kun hän antoi minulle jotain. En tiedä kiinnittikö hän edes huomiota. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni kosketus, kun hän antoi minulle jotain. En tiedä kiinnittikö hän edes huomiota. -ap

Ei kai se vaan ollut jokin hyvin pieni ja kevyt juttu minkä hän antoi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hän antoi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit liian lähellä. Tiesin että mietit paljon kaikkia asioita ja ymmärrät puoli sanaa jos sitäkään tarvitsee.
        Kuin hänelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hän antoi?

Tarjosi salmiakkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suukon poskelle kenties, ehkä ei kiinnittänyt huomiota siihen.

• Anonyymi

Voi kun saisi kuulla noi sanat ihan livenä. Mutt tuskin niin koskaan

• Anonyymi

Haluan kyllä vielä joskus kertoa, mikäli haluaa kuulla. Alkuun toki ihan vain, että rakastan. -ap

• Anonyymi

🤍🤍🤍🤍🤍🤍
      Yritä jaksaa minua❤️
      🤍🤍🤍🤍🤍🤍

• Anonyymi

Paljon kiitoksia

• Anonyymi

Kauniita ajatuksia.

• Anonyymi

Rakastan häntä eniten ja ikävöin joka ainoana päivänä aina kuolemaani asti
      Koti ei tunnu kodilta
      Elämä ei tunnu elämän arvoiselta
      Minulle se on hän tai sitten ei ketään
      Olen valinnut jo rakastaa ja odottaa vaikka se veisi loppuelämäni

• Anonyymi

No mikä estää toimimasta? Kuulostaa selvältä tapaukselta. Sinä ja hän kuulutte yhteen, jos hänestäkin tuntuu samalta. Tsemppiä, kerro nuo sanat hänelle, voit yllättyä!☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä estää toimimasta? Kuulostaa selvältä tapaukselta. Sinä ja hän kuulutte yhteen, jos hänestäkin tuntuu samalta. Tsemppiä, kerro nuo sanat hänelle, voit yllättyä!☺️

Minust tuntuu että sillä on kuitenkin vaimo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minust tuntuu että sillä on kuitenkin vaimo!

No ei muuta ap-palstasetä ku kysyt että oisko jo vaihtoon menossa? Siltä vaimolta siis. Jänniä nämä sinun hönkäykset- ensin kirjoitat tällaista teennäistä rumantiikkaa ja sen jälleen aloitat aina katkeran provoilun koska nämä hönkäykset ei vastaa todellisuuttasi. Näin tämä homma kekarat menee

• Anonyymi

Sepä se , rakkaus ja ripulipaska ovat samanlaisia , kummankaan tuloa ei voi estää .

• Anonyymi

Näin on!

• Anonyymi

Aika punk-rockia. Sivusta naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika punk-rockia. Sivusta naiselta

Ja oli VVttuilua kyllä.

• Anonyymi

Toiset voi estää ripulinkin tulon jännässä paikassa.

• Anonyymi

Voi, niin tutulta tuntuu. Se pöhkö 💚

• Anonyymi

Minä rakastuin kovan kuoren alta pilkahtavaan herkkyyteen
      Rakastuin myös sun katseeseen, ääneen ja hymyyn
      Rakastuin ryppyihin sun silmäkulmissa ja siihen, miten katsot alas, kun saan sut hymyilemään
      Rakastuin siihen, kuinka pysyit siinä, vaikka yritin työntää sua kauemmas
      Rakastuin sun tapaan koskettaa niskaasi, kun sua jännittää
      Rakastuin sekä sun luonteeseen että ulkonäköön
      Rakastuin siihen, kuinka et pidä villejäkään ajatuksiani tyhminä
      Rakastuin siihen, kuinka näet minut ja kuuntelet minua

Rakastuin suhun

• Anonyymi

🫶❤️

• Anonyymi

Onko tämä vielä aloittajan tekstiä? Kaunista joka tapauksessa.

• Anonyymi

Rakastuin sun viileän asiallisen roolisi alla olevaan pehmeyteen.
        Rakastuin sun aurinkoisiin silmiisi.
        Rakastuin sun silmiesi katseeseen, johon voisin hukuttautua.
        Rakastuin sun ihanaan hymyyn. Hymysi saa minutkin hymyilemään.
        Rakastuin sun ihaniin hiuksiisi, joita haluaisin aina vain silittää.
        Rakastuin sun tapaasi etsiä katsettani ihmisten keskeltä.
        Rakastuin sun tapaasi puhua niin ihanan hellästi.
        Rakastuin sun positiivisuuteen ja periksiantamattomuuteen.
        Rakastuin sun tapaan saada aikaan kuumia aaltoja lävitseni.

Rakastuin suhun myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, ihan eri tyylihän noilla on. Aloittaja kirjoittaa kirjakieltä, tuo toinen "sun/sut/suhun".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, ihan eri tyylihän noilla on. Aloittaja kirjoittaa kirjakieltä, tuo toinen "sun/sut/suhun".

Huomasin kyllä, mutta toiset harhauttaa vaihtamalla tekstityyliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja vaikuttaa olevan vilpitön ja oikeasti välittää kirjoituksensa kohteesta, mikä on harvinaista tällä palstalla. Ei tuollaisella ihmisellä tuollaisessa tilanteessa ole mitään tarvetta "harhauttaa" ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja vaikuttaa olevan vilpitön ja oikeasti välittää kirjoituksensa kohteesta, mikä on harvinaista tällä palstalla. Ei tuollaisella ihmisellä tuollaisessa tilanteessa ole mitään tarvetta "harhauttaa" ketään.

Kiva. että sen näkee. Viesti on kirjoitettu täysin vilpittömästi, ajatuksen virtana.

Muut vastaavat eivät tosiaan ole minulta. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva. että sen näkee. Viesti on kirjoitettu täysin vilpittömästi, ajatuksen virtana.

Vaikka haluaisin kuvitella yhden vastauksen olevan häneltä. Voisi osua useampi kohta, mutta niin varmasti monelle. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun sut voidaa voidaan käyttää myös silloin kun se sointuu sulavammin ja ilmeikkäämmin toisiin sanoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ap nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ap nainen?

Ei miehet noin kirjoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei miehet noin kirjoita.

Tietenkin voi kirjoittaa. Chakespearekin oli mies ja, mitä ihanuutta hän kirjoitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen näki ihan selvästi, että tässä oli "tosi kyseessä" ja persoonalliset viitteet tulivat aidoista kohtaamisista oikeassa elämässä. Tyylin kopioijat kliseisimpine ilmaisuineen ovat sitten erikseen. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin voi kirjoittaa. Chakespearekin oli mies ja, mitä ihanuutta hän kirjoitti.

Ennen vanhaan kirjailijat eivät saaneet olla naisia joten moni naiskirjailija esiintyi miehenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ap nainen?

En ole nainen. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen näki ihan selvästi, että tässä oli "tosi kyseessä" ja persoonalliset viitteet tulivat aidoista kohtaamisista oikeassa elämässä. Tyylin kopioijat kliseisimpine ilmaisuineen ovat sitten erikseen. :)

Yksi tyylin kopioija tässä hei. Ihan tarkoituksella kopioin, ikäänkuin vastasin aloittajalle.

Vastasin tähän, koska aloitus sopi monelta osalta meihin, minuun ja erääseen mieheen . Mietin tuota kirjoittaessani sitä, miksi rakastuin. Minua ei haittaa, jos kirjoitukseni kuulostaa kliseiseltä. Rakastumisesta on vaikea kirjoittaa, varsinkin kun en halua paljastaa liikaa. Mun rakastumisessa ei kyllä ole mitään kliseistä. Se on aitoa, lämmintä ja vahvaa. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi tyylin kopioija tässä hei. Ihan tarkoituksella kopioin, ikäänkuin vastasin aloittajalle.

Vastasin tähän, koska aloitus sopi monelta osalta meihin, minuun ja erääseen mieheen . Mietin tuota kirjoittaessani sitä, miksi rakastuin. Minua ei haittaa, jos kirjoitukseni kuulostaa kliseiseltä. Rakastumisesta on vaikea kirjoittaa, varsinkin kun en halua paljastaa liikaa. Mun rakastumisessa ei kyllä ole mitään kliseistä. Se on aitoa, lämmintä ja vahvaa. ❤️

Kirjoituksesi oli todella kiva. Hetken toivoin, että se olisi hänen kirjoittama, koska olin tunnistavinani siitä jotain itsestäni. Olisin äärimmäisen onnellinen, mikäli saisin kaivatultani tuollaisen viestin. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos siis kun vastasit. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos siis kun vastasit. -ap

Eipä kestä. Eikä sitä tiedä, ehkä olet hän. Jos olet, ehkä sua ilahduttaa se, että mä uskon, että me vielä selvitetään tää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kestä. Eikä sitä tiedä, ehkä olet hän. Jos olet, ehkä sua ilahduttaa se, että mä uskon, että me vielä selvitetään tää.

Olisihan tuo houkutteleva ja kiva ajatus. Itse myös uskon. On pakko uskoa, vaikka järki koittaa sanoa muuta. -ap

• Anonyymi

En huomannutkaan, että kosketan niskaa kun jännittää.. Sen tiesin, että heiluttelen tuolia edestakaisin, mutta että koskettelen niskaa.. varmaan ihan totta nyt kun tarkemmin ajattelen:)

Kiitos tästä😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En huomannutkaan, että kosketan niskaa kun jännittää.. Sen tiesin, että heiluttelen tuolia edestakaisin, mutta että koskettelen niskaa.. varmaan ihan totta nyt kun tarkemmin ajattelen:)

Kiitos tästä😉

Ole hyvä. 😁 Ja totta, hän siirtelee myös tuoliaan.

On hänellä muitakin juttuja, joita hän tekee, kun hän hermostuu mun lähellä, mutta ne jääköön salaisuudeksi. 🤫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sie oot kovin kehunkippee mies. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hemmettiä minä just luin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä aloittajaäijä täysin eri mieltä kirjallisten maneeriesi suhteen, samaa usvaa se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ap nainen?

Haluasitko jostain syystä tämän tarinatoopen, eli aapeen olevan nainen ja kun tätä jatkuvasti kyselet, niin joku tietty nainenko, joka pitää esim sinun hiuksista 🙄? Naiselta sivusta. Ihan palstaäijä se edelleen on, valitan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nainen. -ap

No voi itku. Naiselta muhahahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen vanhaan kirjailijat eivät saaneet olla naisia joten moni naiskirjailija esiintyi miehenä.

Totta, naiskirjailijat saattoivat kirjoittaa kirjat, mutta niiden julkaisu olikin jo vaikeampaa.
        Naiskirjailijoilla ei ollut työrauhaa, esim: Maria Jotuni kirjoitti kesät yksin kaupunkiasunnossa, kun puoliso ja lapset olivat kesämökillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sie oot kovin kehunkippee mies. Sivusta

Eikös tuo kirjoitus ollut naiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nainen. -ap

Ai olet mies, kerro vähän minkänäköinen mies siellä kirjoittelee? Tiedä vaikka omisin kaikki tekstit itselleni.😉😌-yks nainen vaa.

• Anonyymi

Mä rakastin niitä ruusuja.

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitettu. Toivottavasti saat vielä kaivattusi.

• Anonyymi

Olipa se todella koskettavasti kirjoitettu rakkaudestasi johonkin ihmiseen. Kauniisti ajateltu.

• Anonyymi

Kiitos kivoista vastauksista.

• Anonyymi

Ihanan kauniita kirjoituksia jonkun rakastetulle ❤️

• Anonyymi

Rehellisyys kannattaa aina.

• Anonyymi

Rakkaus on tiheä energia
      Värisevää odotusta
      Halua päästä rakkaaseen
      Kiinni eikä vaan iholle
      Sulautua sisään ainoaksi
      Rajattomaksi kehoksi ja sieluksi
      Rakastan sinua.
      "Je t´aime moi non plus"

• Anonyymi

Kerro ap jotain hänestä kelle kirjoitat?😌🙄🍂

• Anonyymi

No muhun osuu kaikki. ❤️🥰😁
        Ei tarvitse kertoa, noissahan tulee kaikki piirteet.

• Anonyymi

Ei tuntuisi reilulta häntä kohtaan. Tiedän myös, ettei hän minusta tarkemmin kirjoittelisi. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuntuisi reilulta häntä kohtaan. Tiedän myös, ettei hän minusta tarkemmin kirjoittelisi. -ap

Paljasta edes mistä läänistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No muhun osuu kaikki. ❤️🥰😁
        Ei tarvitse kertoa, noissahan tulee kaikki piirteet.

Osuu ne kaikki minuunkin, mutta en silti kuvittele kaivattuni rakastavan minua ja kirjoittelevan siitä täällä.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljasta edes mistä läänistä.

No se ei hänestä kerro, joten ok. Pirkanmaa. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli. Olet siis aloittaja mies (näin yhdessä kommentissa mainitsit), joka kirjoittelee jollekin naiselle Pirkanmaalta tai Pirkanmaalle. Ehkä kuitenkin jossain kehäkolmosen laitamilla lymyävä peikko, joka tykkää vedättää tuntemattomia😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereelle?

• Anonyymi

Avaruusjuttuja kuin joku Taisteluplaneetta Galactica ja Babylon 5 ja Star Trek.

• Anonyymi

Hetken kuvittelin tämän olevan itselleni silloin lukiessa. Sai niin monta omijaa, etten kommentoinut sen kummemmin. Sopi hetkeen❤️

• Anonyymi

Sama mulla, mutta ihan kaikki ei loksahtanut paikoilleen.

• Anonyymi

Mitä sitten tapahtui

• Anonyymi

Niin... Asioita. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin... Asioita. -ap

Milloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin?

Kesällä. -ap

• Anonyymi

Eniten pidin lauseesta rakastuin luonteenpiirteisiin, joita sinussa näin.
      Minä sanon sen ja kaiken ulkoisen.

• Anonyymi

Tiuskaisi sinulle?

• Anonyymi

Ehkä oli turhan voimakas sana, nyt kun mietin asiaa. Harmi, etten voi editoida. Enemmänkin sellainen tosi arkinen tilanne, joka ei hänelle varmasti edes ole jäänyt mieleen. Jostain syystä minulle jäi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä oli turhan voimakas sana, nyt kun mietin asiaa. Harmi, etten voi editoida. Enemmänkin sellainen tosi arkinen tilanne, joka ei hänelle varmasti edes ole jäänyt mieleen. Jostain syystä minulle jäi.

Mä muistan yhden tilanteen, jossa sanoin jotakin vähän tiukkaan sävyyn. Se johtui siitä, että minua jännitti hänen lähellään. Hänen katsoi minuun ja vastasi jotakin. Minua alkoi naurattamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä muistan yhden tilanteen, jossa sanoin jotakin vähän tiukkaan sävyyn. Se johtui siitä, että minua jännitti hänen lähellään. Hänen katsoi minuun ja vastasi jotakin. Minua alkoi naurattamaan.

Ai niin se juttu! Tuliko likavedet päälle? Anteeksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin se juttu! Tuliko likavedet päälle? Anteeksi!

En ole palveluohjaaja enkä siivooja enää, en ole ollut vuosiin enkä takaisin enää koskaan mene.. Valitan. Mutta kiitos kumminkin😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoiko nainen sinulle aapeeäijä jotain siihen tyyliin, että painu pelle hiiteen, tai lasken jo viiteen? Kuha eläydyn tääl.

• Anonyymi

Sinulla on ollut taas yön aikana jotain ajatuxia, gepeton oikea poika. Sivusta

• Anonyymi

Yksi sana oli väärin. Muuten olisin voinut huvikseni omia.

• Anonyymi

Kun katsoin sinuun heti rakastamaan aloin

• Anonyymi

”Silloin rakastaa sua aloin, kun sä katsoit minuun hetken niin.”

• Anonyymi

No, saisiko kirjaimia? Entä sukupuolet?

• Anonyymi

Ihana kirjoitus jollekkin. Olisin myös halunnut sen olevan minulle,mutta ehei..kävin tietäjällä tänään ja hän sanoi että mielen harhaa, kaikki omat kuvitelmat että olisin tavannut elämäni miehen täällä. Olen aina uskonut kohtaloon,mikään ei tapahdu sattumalta elämässä,pitää etsiä häntä vielä..jossain se häntä heiluu;)

• Anonyymi

Ihana aloitus! <3

• Anonyymi

Kun katsoit minuun
      Kaiken muun mä unohdin
      Kun katsoit minuun
      Vain sinun olla halusin
      Kun katsoit minuun
      Sytyin sylissäs ja paloin
      Silloin rakastaa sua aloin
      Kun sä katsoit minuun hetken niin

❤️itken aina kun kuulen tämän biisin
      On niin ikävä sua

• Anonyymi

Katseet voivat kertoa enemmän kuin koko elämän sanat. Mitään ei tarvitse sanoa selitellen, kaikki olennainen näkyy suoraan ja vilpittömästi elämän punaisena lankana ja se lanka voi jäädä ikuisesti loistamaan sydämmessäin ❤️

• Anonyymi

Harmi, ei olla oltu koskaan sylikkäin, mutta muuten sanat sopivat niin hyvin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katseet voivat kertoa enemmän kuin koko elämän sanat. Mitään ei tarvitse sanoa selitellen, kaikki olennainen näkyy suoraan ja vilpittömästi elämän punaisena lankana ja se lanka voi jäädä ikuisesti loistamaan sydämmessäin ❤️

Ihanasti kirjoitettu ❤️
        Jonkun (eniten just sen tietyn tyypin)
        ihana hymy tai katse voi pelastaa ja ilostuttaa päivää

• Anonyymi

Oikein hiuxiinkin ihastui palstaäijä ohoo

• Anonyymi

Taitaa olla muhkeat kiharat tai erikoinen hiusten väri naisella tai muuten poikkeavat hiukset kun vertaa normaaleihin ohuisiin, maantienvärisiin suomalaishiuksiin.

• Anonyymi

Rakkaus runon aiheena ehkä huono kirjoittaa tunnustuksena rakkausrunoissa kun si taas pitän nälyä se kaipuu ja ikävä tai näin ainakin olettasin

• Anonyymi

Menipä taas kummaliseksi. Nyt tuntuu, että halvensin tunteita häntä kohtaan korjoittamalla niistä tänne. Anteeksi, oli pakko purkaa jotenkin.

Kiitos kannustuksista. Tämä on viimeinen viestini tähän ketjuun. -ap

• Anonyymi

Älä huoli tuollaisista. Sinulla on hyvä sydän. 🧡

• Anonyymi

Kaunista ❤️ ilo lukea tämmöisiä 😊

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      154
      9799
    2. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      126
      7922
    3. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      34
      7674
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      260
      7462
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      121
      6152
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      86
      5941
    7. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      2
      5841
    8. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      50
      5742
    9. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      133
      5652
    10. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      92
      4818
    Aihe