Lähentyneet sen kanssa entisestään
Onko teidän välit
33
513
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi paljoa enempää lähemtyä, kun olen ollut hänen sisällä.
- Anonyymi
Et mun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et mun
Kyllä voisin sinunkin. Laita koodia.🤙 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voisin sinunkin. Laita koodia.🤙 🥹
Et saa jos sen kanssa olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ajatuskin yököttää että samaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole enää. Nyt haluan sun sisälle tulla. Saanko sinultakin tarran muistoksi? Merkkaan aina ylös, kun olen saanut. Haluan vihkon täyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole enää. Nyt haluan sun sisälle tulla. Saanko sinultakin tarran muistoksi? Merkkaan aina ylös, kun olen saanut. Haluan vihkon täyteen.
Tatskan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tatskan
Sinun nimi sydämeni kohdalle? Sopii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ehtivä
- Anonyymi
Kyllä.Kissani pitää minusta.
- Anonyymi
🙂🙂
- Anonyymi
Kenen kanssa?!
- Anonyymi
Ei, mutta toivoisin sitä 💚🙄
- Anonyymi
Ei Multa 😄
- Anonyymi
E i p ä
- Anonyymi
On. Se tykkää minusta ja minä tykkään takasin.
- Anonyymi
mun kulta
- Anonyymi
munpas
- Anonyymi
hyi vittu, nyt on teihin kaikkiin puskettu ja hakattu kaikkea pahaa, varsinkin elämään rahaan ja töihin ja kotiin.
hyi saatana en ikinä ottaisi tuommoista ketään joka tietää huonoa taloutta, haasteita tai mt juttuja.
hyi vittu. ja huonoa kaikkeen. jokaiselle teistä, ämmistä ja äijistä on nyt työnnetty nyrkein, suoraan helvetistä ja kaikkea pahaa. rahan estäjiä ja varkaita ja alistajia, yritin jopa tappaa. jospa se E ja muutama muu olisi pian kuollut. Lähellä käytiin jo, sama joka porukkaa. ehkäpä saan elämäni ja rahani pian, ja uusi voi alkaa. pääsee tästä teidän järjestämästä helvetistä ja hakkauksista, ja jos ei muuten tapetaan teidän laillisesti. - Anonyymi
On lähentyneet 🩷
- Anonyymi
Kiva. Joko unohdat mut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva. Joko unohdat mut
Kenen kanssa kuvittelet käyväsi keskustelua?
- Anonyymi
Kysy siltä. Senhän sä osaat.
- Anonyymi
Kysyisin, jos siinä olisi jotain järkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyisin, jos siinä olisi jotain järkeä.
Enemmän järkeä, kun kysyä täällä anonyymeiltä.
- Anonyymi
⚠️ Palsta ei ratkaise mitään, se vain sotkee. Oikeat asiat hoidetaan kasvotusten.
- Anonyymi
No eipä juuri.
- Anonyymi
mitä säkään tiedät lopulta musta mun miehestä ja mun perheestä
mulla on demonit mut toi trio on ainoo keist mä välitän keitä mä rakastan
ikuisesti . - Anonyymi
Tottakai on
- Anonyymi
Joo ollaan yhes
- Anonyymi
E I tule lähenemään. En kaipaa ongelmatapauksia.
- Anonyymi
Ei ole lähentynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360