Ainoa tapa päästä viettelyksestä on antautua sille.
Oot tehnyt mut hulluksi ❤️
Sekoittanut olemuksellas mun pään. Vapisen kuin haavanlehti sun lähellä. Ja sä oot kuin et tietäisi että rakastan sua ❤️
Söpö mies, oon sekaisin susta
45
1156
Vastaukset
- Anonyymi
Juttele mulle 🤗
- Anonyymi
Ujostelen nykyään kun tunteet pinnassa🤗
Tämä tunne on niin syvää ja pelkään sun reaktiota - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ujostelen nykyään kun tunteet pinnassa🤗
Tämä tunne on niin syvää ja pelkään sun reaktiotaOta asiakseni olla rohkea. Liikaa ujostelemalla menetät hänet varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota asiakseni olla rohkea. Liikaa ujostelemalla menetät hänet varmasti.
Söpö mies ei tule yhtään vastaan😔
En uskalla enää lähestyä❤️
Miehellä jarrut päällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule. Menettää voi muutenki.
Sivusta kokemuksella - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siellä se juusto taas palstaäijää ohjailee. Mikset muuten itse ole ns rohkea kun sitä mainostelet- epäiletkö että ei oo ei tuu ns?
- Anonyymi
Milloin vain sun kanssa rakas nainen. Tiedät sen! 🫶 Haluan sua/sut. 🥵
- AnonyymiUUSI
Mäkin haluun sut!🥵🔥💫🔥❤️
- Anonyymi
Jos oot ihana nuorempi nainen, niin voit olla varma siitä, että rakastan sua aina ja ikuisesti ❤️❤️
- Anonyymi
Kuinka nuori?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka nuori?
64v
- Anonyymi
Jos olet sama joka viestii myös henkilökohtaisissa viesteissään kahdella sydämellä eri henkilölle kuin tuo ap niin kuuluuko myös tämä siihen kategoriaan että haluaisit vain että olen onnellinen? Suurinta vahvuutta on rohkeus olla avoin ja rehellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
64v
😂nyt pistit pahan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka nuori?
Parikymppinen nainen 😍❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet sama joka viestii myös henkilökohtaisissa viesteissään kahdella sydämellä eri henkilölle kuin tuo ap niin kuuluuko myös tämä siihen kategoriaan että haluaisit vain että olen onnellinen? Suurinta vahvuutta on rohkeus olla avoin ja rehellinen.
Minä haluan rakkaani kanssa yhteisen onnellisen elämän ❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parikymppinen nainen 😍❤️
22 vai 28?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
22 vai 28?
Jotain siltä väliltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle puhuit täysin päinvastaista. Kertomasi mukaan sinulla ei ole mitään kenenkään muun kanssa. Alan epäillä että joku esittää sinua. Meillä on kuitenkin niin ainutlaatuinen ja syvä yhteys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle puhuit täysin päinvastaista. Kertomasi mukaan sinulla ei ole mitään kenenkään muun kanssa. Alan epäillä että joku esittää sinua. Meillä on kuitenkin niin ainutlaatuinen ja syvä yhteys.
Mä olen sivistynyt ja kunnollinen mies. Muista, että vain kivat viestit on multa. Mitään negaa en tänne kirjoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vain yksi paikymppinen nainen jota rakastan. 🤎🤎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se M mies esittää sitä N miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis olet se vanha mustahiuksinen mies joka bylsii nuoria naisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤢🤮🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luin että minäkin haluan parikymppisen naisen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
M taas...
- Anonyymi
Tule nuori nainen sinne missä aina nähdään. Uskaltaudun ensi kerralla tulee juttelee, kunhan tilassa ei ole muita. :)
- Anonyymi
Toivottavasti tulet, otan poskeen tulet taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uiiiii🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen alapesun vain kerran viikossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teen alapesun vain kerran viikossa.
Ei haittaa, nuolen kuin lassie. Olet nopeasti puhdas.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
mutta niin hy ä lahja jollekin tytölle.. oikein KOSS-kuulokkeet jotta kuulee musiikkia, on joo pirniäkin yuolla firmalla, hyvälaatuosia, hinta voi olla nooh
- Anonyymi
Olen myös sinusta sekaisin ihanuus M nainen. Laittaisitpa viestiä ja tulisit kamukseni FB:ssä.
- Anonyymi
Se mikä ei tapa, vahvistaa 🤗
- Anonyymi
Onpas kiva aloitus! Kyllä nainen tietää jos minä katselen heitä, sillain että haluasin tehdä tuttavuutta, on vain miehenä vaikea lähestyä naista jos on huomattava ikäero.
- Anonyymi
Veikkaan, että sillä naisella on vielä vaikeampaa.
- AnonyymiUUSI
Rakastan sua mies❤️
Haluaisin sun viekkuun. Vain n 50 askelta meidät erottaa.
Tulee ikävä sua kun lähdet. 😔- AnonyymiUUSI
Pitkiä on askeleet😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitkiä on askeleet😂
No älä muuta 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No älä muuta 🤭
Siskoksia, kun teissä on samaa näköä. Naapuri nauraa mulle ihan höpö toi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siskoksia, kun teissä on samaa näköä. Naapuri nauraa mulle ihan höpö toi.
Naapurit joskus on ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naapurit joskus on ❤️
Hyvännäköinen? ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvännäköinen? ;)
On kyllä, erittäin söpö mies ❤️
- AnonyymiUUSI
koiran omistaja on kissqan pissa...
mutta olen mietytynyt aika paljon jotain jännittävää peliä jossa jotain kaupungin kulmiakin taloissa yöllä... jännittävää jutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....23110203Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen654753Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1524191Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1474124- 2213993
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik583272Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL402469Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi122376Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä12265Nuoret pois politiikasta!
Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!221797