Joku huijaus https://youtu.be/99GxCr_DFNU?si=_jU2LqkBln0onfcv
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kyl maar.
- Anonyymi
Me kaikki tiedämme mikä on Castron malli. Se näkyy jo kaikkialla. Mallin mukaisesti useat maat ovat tyhjentäneet vankilat ja mielisairaalat lähettämällä niissä olleen haitta-aineksen pois omasta maastaan.
Malli on saanut nimensä, kun Kuuba tyhjensi vankilat ja hullujenhuoneet yhteiskunnalle haitallisesta heikosta aineksesta Yhdysvaltoihin. Näin saatiin roskaväki pois omasta maasta tuhoamaan sen maan turvallisuuden ja talouden, johon rikolliset ja hullut suostutaan ottamaan vastaan. Jopa Suomessa pudottiin tähän vanhanaikaiseen ansaan. Se on tehokasta hybridivaikuttamista, jonka avulla tuhotaan länsimaalaista taloutta ja kulttuuria. Venäjä harjoitti sitä mittavasti, kunnes itäraja suljettiin.
Tuho on pysyvää, kun haitta-aines lisääntyy uudessa oleskelumaassa keskenään. Näin heikennetään maan hallintoa ja hyvinvointia pysyvästi.
Suomea on saatu huijattua, joka viisaiden poliitikkojen toimilla varmasti päättyy lopullisesti lähiaikoina, ennen kuin kaikki Suomessa rapautuu hybridihyökkäyksien vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568