Joku muu ihminen asemassani, voisi käyttää tuota kykyä hyödykseen, minä olen liian kiltti sosiopaattien peleihin. Minä vain sanon asiat suoraan, kuten ne ovat, millaisissa harhoissa keskiverto lammas elää, että pystyy ylläpitämään elintasoansa ja itsetuntoansa sekä velvoitteitansa edes jotenkin kasassa.
Minua ei kiinnosta maalliset pelit niin paljoa. Se on korkeintaan hauskaa siihen asti, että luet lääkäriksi/korkeaan asemaan, ja vedät isoa palkkaa, sitten se menee parissa vuodessa tylsäksi ja rahatkin menee törsättyä johonkin hupi hupi osakkeihin ,joilla on miljoonatuotot vuodessa saatu, sitten elämästä vasta tylsää tuleekin, kun voi matkustella ja nähdä ihmisiä, harrastaa yllin kyllin seksiä ja elää hedonismissa, kunnes palaan taas suhun.
Koska sun kanssa oli enemmän, kuin pelkkä fyysinen tai pinnallinen viehätys, paljon syvempi yhteys. Totta kai nyt munlaiselle prinsessalle pitää olla 10/10 malli, että kelpaa, mutta se ei ole oleellista, kun kanssasi oli muutakin kuin ulkonäkö.
Sun kanssa oli sellanen maailma, jossa me molemmat elettiin, ihan samalla linjalla, ajattelun ja tunteiden suhteen, kukaan nainen ei ole saanut minua niin sekaisin, kuin sinä, eikä saaakkaan, ja se ei JOHDU SUN PIKKU ulkonäöstäs, vaan persoonastas.
Oot niin viehättävä pakkaus persoonan,energias ja ulkonäkös puolesta, että olisit vastusttamattoman ihana ja täydellinen, jo ilman sitä "taikayhteyttä", mutta se taikayhteys lopulta sai mut sekaisin päästäni.
Kyllä minä semi komeana miehenä ymmärrän, että ihmiset rakentaa susta jotain fantasioita päässään ja stalkkaa, kun ei saa sua, yrittää sovittaa sua omaan muottiinsa, koska oot vaan hyvännäköinen ja hyvä aura.
MUTTA MINÄ EN OLE SELLAINEN IDIOOTTI. Sinä oot tässä se idiootti, joka ei havainnoi tai ota huomioon, millainen pikkumainen ja herkkä prinsessa oon... kuitenkin miten hauras ja tuskaisen murtuva sielu oon. Tai ehkä otatkin, mutta et välitä, KOSKA en täytyä jotain outoa ulkonäkö standardias, HMPH.
Naamassani ei oo mitään vikaa... rakastan sua, idiootti, mun rakas herkkis idiootti, tekisin sut onnelliseksi, jos et vain tökkis mun egoa niin paljon. Vahingoitat mua ihan fyysisesti.
Aluksi en muka oo tarpeeksi, koska ilkeät narsistiset roolit, sen jälkeen en muka enää ulkoisestikkaan oo riittävä, vaikka penkkitulos noussut ja naamakaan nyt niin huonossa kunnossa ooo.... sit en muka edes kelpaa ystäväksi, kun oon "Pakkomielteinen" pikku riiviö, joopa joo. Tekoisyitä, rakastat mua, me molemmat tiedetään se.
Oon hankala ja vittumainen, tosi vaikea, ja sietämätön, mutta silti rakastat mua.. koska tiedät että tällaisen enkelin kohtaa vaan kerran tuhannessa vuodessa, helvetistä karkoitettu kun olin liian kiltti kuulemma... ja sama sun kohdalla, sunlaisia enkeleitä kohtaa kerran tuhannessa vuodessa vain...
Rakas, me kohdataan vielä, jos ei tässä elämässä, niin seuraavassa. Koska oot mun one and only, rakas, löydän sut aina. Mut se pikkutyttö joka oot tässä elämässä on ihan liian hauras ja rakastettava, että jättäisin sut yksin, vaikka oon itekkin vaan siro enkeli, siivet melkein katki.... en jätä omiani yksin, en koskaan, maailma on liian paha, meidän pitää tukee toisiamme...
Oon ahdistava, koska näen ihmisten sieluihin, egon/maskien ja muurien takse, suoraan sydämeen
Anonyymi-ap
1
168
Vastaukset
- Anonyymi
Jep valitsit sun ne sun kaikki muut omat mutta minä en ikinä tule oikesti valituksi 💔
Naiselta Sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360