Pääosin ja kyllä mä tiedän ettet sä mun kans kykenisi mihinkään tätä enempään. Sulle on ihan sama miten mulle käy.
Välttelit irl
21
449
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan ole se ja sama
- Anonyymi
Nämä on just niitä asioita, kun pitäisi puhua kasvotusten toisen kanssa.
- Anonyymi
Sanat on jo sanottu. Sen viimeisen jälkeen tajusin ettei ole enää mitään sanottavaa. Silti rakkauden tunteet elää mutta kai ne joskus helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanat on jo sanottu. Sen viimeisen jälkeen tajusin ettei ole enää mitään sanottavaa. Silti rakkauden tunteet elää mutta kai ne joskus helpottaa.
Jos olet puhunut toisen kanssa niin sitten se on vain suruprosessi ja uutta matoa koukkuun jos mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet puhunut toisen kanssa niin sitten se on vain suruprosessi ja uutta matoa koukkuun jos mahdollista.
Ei se suostunut kohtaamaan vaan vältteli kaikin keinoin. Meidän juttu on oikeasti ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ottaa uus uhri jota kiduttaa jollain terävällä. No, kai se kala syö vaikka mato hieman eloton... ja harmaa... ja surkean oloinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se suostunut kohtaamaan vaan vältteli kaikin keinoin. Meidän juttu on oikeasti ohi
Mikä juttu? 🤣 Hullu nainen. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ottaa uus uhri jota kiduttaa jollain terävällä. No, kai se kala syö vaikka mato hieman eloton... ja harmaa... ja surkean oloinen...
Puhut itsestäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä juttu? 🤣 Hullu nainen. 🤣
Vähän liian läpinäkyvän riamukas feikkidialogi tämäkin, itsellesi vastaileva tunariäijä ja aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut itsestäsi
Haluatko täsmentää mitä tarkoitit tällä kommentilla minkä heitit palstaäijän kämäiseen fantasiaan? Facepalm kertaa tuhat🙄
- Anonyymi
Ei ole sama enkä ole vältellyt sua.
- Anonyymi
En voinut tavata, koska tajusin, ettet missään vaiheessa ollut pehmentänyt ajatuksiasi. Et edelleenkään piittannut tunnelässytyksistä. Et halunnut vakaata parisuhdetta, joka tähtää loppuelämään ja myös siihen avioliittoon (mulle tärkeä). Et halunnut miettiä mitään haaveita, että mitä haluaisit toteuttaa, ja voisiko niitä vaikka yhdessä toteuttaa. Et luvannut mulle aikaasi. Mitä jää?
Jäi jäljelle vain ihminen, joka koittaa tappaa tunteensa siinä pahemmin onnistumatta. Jonkun toisen kanssa tuut todennäköisesti etenemään nopeasti, kun hoksaat, että naiselle on nuo asiat tärkeitä. Minä jäin vain omituiseksi episodiksi, rakkauden kerjäläiseksi, jota kohtaan ilmeisesti on vain pelkkää vihaa.
Tästä ei kukaan tunnista, enkä ikinä oo sanallakaan kertonut susta kennellekään, joten ole huoleti. Mä en kumminkaan niitä viimeisimpiä haukkuja, enkä mahdollisia palstahaukkujakaan ota vastaan. Tuossa oli vain lopullinen syy kysymykseen -Miksi? - Anonyymi
Siihen oli syynsä, jonka olisit voinut poistaa heti alkuun.
- Anonyymi
Eli panna sua heti livessä niinku sun kaikki huorat
Ja jättää jaarittelu ja höpötys ja henkiset asiat toiseen kertaa. 🙄
Nainen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen sivustaMuut on kyllä hoitanut sen p anemisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen sivustaMitä parhainta onnea aloittajaäijä, että edes yksi seuralainen löytyy vielä kohti katkeraa loppua. Tuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen sivustaEi Multa 😳
- Anonyymi
Yritä vielä kerran ja sano asiasi suoraan..T
- Anonyymi
En mä enää. Sorry.
- Anonyymi
Nyt on kyllä sellaista höpötystä
- Anonyymi
oikrasti näen moniakin hauskoja tyttöjä ulkoillrssa...
mikähän joku abaruusjuttukin elokuva voisi olla... niin aika julma tämä Evernt Horizon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360