Että pystyisit lukemaan mun ajatuksia. Se on outo tunne. Naiselle yhdelle.
Joskus tuntuu
14
370
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on häneen sellainen vaikutus❤️
- Anonyymi
Joskus tuntuu että mun mielessä olevat
Ei ole mun omia ajatuksia.
Tuntuu myös että eräs mies tietää ja tuntee mun ajatuksia ja mitä tunnen, vaikkei voisi oikeesti.- Anonyymi
Olen mies ja mulla on samanlaisia ajatuksia. Välillä ei tunnu yhtään siltä, että olisin oma itseni, vaan että on joku syvempi yhteys toiseen, jossa jaetaan tunteita ja ajatuksia. Monesti yritän selkeyttää itseäni ja päästä ulos tuosta tunteesta, mutta huomaan, että tulen vain selvemmin sisälle tuohon samaan tunteeseen. Tämä ei tietenkään haittaisi jos kyseessä todellakin olisi oma vaimoni, en tiedä kuka on vaimoni.
Miehen ja vaimon yhteyshän voi olla hyvinkin todellinen(?). Esimerkiksi tässä, kohdasta wife's prayer
https://m.youtube.com/watch?v=PHFmEFJkSK8&pp=ygUZU29mdCB3aGl0ZSB1bmRlcmJlbGx5IGZiaQ==
Eli lyhyesti, mies meinaa menettää henkensä soluttautumistehtävässä ja samana päivänä vaimo kysyy ensimäisenä illalla puhelimessa, että onko kaikki kunnossa, päivällä tuli tunne, että jokin oli vialla, oli joutunut vetämään auton sivuun ja rukoilemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies ja mulla on samanlaisia ajatuksia. Välillä ei tunnu yhtään siltä, että olisin oma itseni, vaan että on joku syvempi yhteys toiseen, jossa jaetaan tunteita ja ajatuksia. Monesti yritän selkeyttää itseäni ja päästä ulos tuosta tunteesta, mutta huomaan, että tulen vain selvemmin sisälle tuohon samaan tunteeseen. Tämä ei tietenkään haittaisi jos kyseessä todellakin olisi oma vaimoni, en tiedä kuka on vaimoni.
Miehen ja vaimon yhteyshän voi olla hyvinkin todellinen(?). Esimerkiksi tässä, kohdasta wife's prayer
https://m.youtube.com/watch?v=PHFmEFJkSK8&pp=ygUZU29mdCB3aGl0ZSB1bmRlcmJlbGx5IGZiaQ==
Eli lyhyesti, mies meinaa menettää henkensä soluttautumistehtävässä ja samana päivänä vaimo kysyy ensimäisenä illalla puhelimessa, että onko kaikki kunnossa, päivällä tuli tunne, että jokin oli vialla, oli joutunut vetämään auton sivuun ja rukoilemaan.Itse olen kokenut jotain tuon tapaista.
Tunnen ettei ole kaikki kunnossa,
ja niin on ollutkin asia todellisuudessa.
Eikä riitä yksi tai kaksi kertaa.
Johonkuhun on ollut tuollainen outo yhteys, mutta noh....
Ei enää millään ole merkitystä.
- Anonyymi
Jos olisit hän..et ehkä ole kuitenkaan, sanoisin että minulla on se taito ollut aina ja luen ajatuksesi joka hetki..ei tarvii kuitenkaan järkyttyä tai vaipua mihinkään, lupaan etten kerro kenellekään mitä milloinkin mietit😅Sanoisin myös että olet rakas.
- Anonyymi
Olisi kamalaa jos joku tietäisi minusta kaiken.. ja varsinkin siitä mitä päässäni liikkuu. En varmaan koskaan pääsisi siitä yli 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kamalaa jos joku tietäisi minusta kaiken.. ja varsinkin siitä mitä päässäni liikkuu. En varmaan koskaan pääsisi siitä yli 🙂
Sen kanssa oppii elämään, mutta tuskin olet hän,koska en tunne yhteyttä juuri nyt piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ajatuksissa on hän suurimman osan ajasta. Välillä minun päässä ei liiku juurikaan mitään ja nauran estottomasti tyhmille jutuille 🤣 Joskus ajattelen hyvin, hyvin pahoja asioita eräästä ilonpilaajasta 🤨 Toivottavasti kukaan ei kuule niitä 🫢 No hups, nyt lipsahti.
- Anonyymi
Toisinaan pystyn ja toisinaan enemmän.
- Anonyymi
Kunnes vedit sä luukkusi kii.
- Anonyymi
Niin naisilla taitaa olla tapana.
- Anonyymi
Pystyn lukemaan ihmisiä. Mutta tässä taannoin oli tilanne että en saanut mitään irti
- Anonyymi
Osaan lukea ihmisten ajatuksia.
- Anonyymi
Oon aina ollut tarkkailija. Tykkään tarkkailla ihmisiä. Siinä oppii paljon kyseisestä ihmisestä, mutta myös ihmisistä yleensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1359626Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1187818Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin347624Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2457368Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1136094Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k865911Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j495711Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1335642Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit904779Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m333315