..on mopopojat alkaneet töhrimään. Pylväissä jo jotain harakanvarpaita, joista ei saa selvää.
Miten näitä muutamaa mopohäirikköä ei saa kaupunki kuriin? Valvontakameran videoissa varmasti näkyy sekä mopot, että pojat.
Lasten leikkipuistokin muistuttaa nyt avovankilaa mopopoikien vuoksi. Varmasti kiva siellä lapsilla leikkiä.
Ei siinä kauaa mennyt sitten, että uutta hienoa koulua..
7
314
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä se on, kun vanhempia ei näytä kiinnostavan yhtään, missä ne kullanmurut iltakaudet menee ja mitä tekee. Kotona ei myöskään enää opeteta, ettei toisten omaisuutta saa rikkoa tai sotkea. Kovin myöhään illalla näkee siinä kymmenen ikävuoden paikkeilla olevia poikia (joskus tyttöjäkin) kylällä riekkumassa,
- Anonyymi
On tosiaan kummallista. Ei 20v sitten mopopojat pyörineet aamuyöstä sotkemassa, särkemässä ja roskaamassa. Heilläkin oli kotiin tuloajat ja sai vitsaa, jos eivät olleet ajoissa.
- Anonyymi
Jos ne vanhemmat on suojatyöpaikoissaan ja verovaroilla elävät niin paljonko toisten ongelmat kiinnostavat?
- Anonyymi
Niin näitähän täällä riittää.
- Anonyymi
Ei ne paljoa arvosta kouluaan. Hieno upea rakennus tehty kalliilla ja se pitää sotkea heti.Monessa kunnassa ei voida kuin unelmoida tuollaisesta rakennuksesta.
- Anonyymi
21 miljoonaa maksanutta tilaa on kiva näköjään töhriä. Onhan se kummallista ettei töhrijät jää kameroihin, vai eikö uskalleta puuttua.
- Anonyymi
Pitäisi varmaan palkata koululle ympäri vuorokautinen vartija, jotta töhrijät saataisiin kiinni tuoreeltaan ja ehkä muutama kirkkoveneen kuva jäisi spreijaamatta kokonaan. Ja jos ja kun nämä pahantekijät saadaan kiinni, niin ne pitää laittaa pesemään töhryt pois ja siin, että yleisö pääsee seuraamaan ja kommentoimaan toimitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512